Ja streken ble veldig tydelig når den tørket Tenkte å vente med digital til jeg kan få 3+. Hvis jeg klarer daSer strek! Tror faktisk denne hadde slått ut på digital, det gjorde min med svak strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja streken ble veldig tydelig når den tørket Tenkte å vente med digital til jeg kan få 3+. Hvis jeg klarer daSer strek! Tror faktisk denne hadde slått ut på digital, det gjorde min med svak strek
Her hadde jeg 3 digital liggende da jeg kjøpte på tilbud, så her klarte jeg ikke å la væreJa streken ble veldig tydelig når den tørket Tenkte å vente med digital til jeg kan få 3+. Hvis jeg klarer da
Jeg kan settes på gravid
Min IKM kan flyttes til fredag 27.08. Fikk EL 2 dager senere denne PP (15.08)
Ingen som ser noe på denne?? 8 dpo...
I dag er testene blenda og jeg har begynt å blø Sist dette skjedde hang kvalmen i i flere uker, håper den gir seg fort nå..
Tror de tar en swab, og så tilsetter et eller annet stoff som får frem den fiskelukten -- om man har det! Altså, såå ugreit
Neeei, hva skjer med kjemiske i denne gruppa da?? Var jo ikke DET vi skulle ha rekord iOff ser ut som det var en kort glede for meg, smerter og blødninger nå Er så frustrert
Var ikke det jeg bestilte nei.. Rimelig forvirret, har enda økning på testene. Skal ta en ny ikveld/og imorgen samt til legen imorgen..Håper bare det er uskyldig blødning..Men blødning og smerte er aldri et godt tegnNeeei, hva skjer med kjemiske i denne gruppa da?? Var jo ikke DET vi skulle ha rekord i
Håper at det er en uskyldig blødning hos degVar ikke det jeg bestilte nei.. Rimelig forvirret, har enda økning på testene. Skal ta en ny ikveld/og imorgen samt til legen imorgen..Håper bare det er uskyldig blødning..Men blødning og smerte er aldri et godt tegn
Har testet igjen, alle fra idag. Nederste nå nettopp. Hvor lang tid tar det før de synker ved Sa/kjemisk?Håper at det er en uskyldig blødning hos deg
Fikk evaporationstreker rundt EL, etter det har de vært blenda. I dag er jeg 7dpo. Blank test. Blir spennende dager fremover
Har testet igjen, alle fra idag. Nederste nå nettopp. Hvor lang tid tar det før de synker ved Sa/kjemisk?
Vis vedlegget 363985
Heier på deg! Antydning til spotting her i kveld, så TR er i anmarsj her