IKM uke 34

Ingen som ser noe på denne?? 8 dpo...

Vedlegg

• 20210822_084932.jpg
    20210822_084932.jpg
    731,1 KB · Visninger: 115
  • 20210822_084659.jpg
    20210822_084659.jpg
    909,2 KB · Visninger: 117
I dag er testene blenda og jeg har begynt å blø:( Sist dette skjedde hang kvalmen i i flere uker, håper den gir seg fort nå..

Fikk evaporationstreker rundt EL, etter det har de vært blenda. I dag er jeg 7dpo. Blank test. Blir spennende dager fremover :facepalm:

Neeei, hva skjer med kjemiske i denne gruppa da?? Var jo ikke DET vi skulle ha rekord i :(
Var ikke det jeg bestilte nei.. Rimelig forvirret, har enda økning på testene. Skal ta en ny ikveld/og imorgen samt til legen imorgen..Håper bare det er uskyldig blødning..Men blødning og smerte er aldri et godt tegn :arghh:

Var ikke det jeg bestilte nei.. Rimelig forvirret, har enda økning på testene. Skal ta en ny ikveld/og imorgen samt til legen imorgen..Håper bare det er uskyldig blødning..Men blødning og smerte er aldri et godt tegn :arghh:
Håper at det er en uskyldig blødning hos deg ❤️

Har testet igjen, alle fra idag. Nederste nå nettopp. Hvor lang tid tar det før de synker ved Sa/kjemisk?
Vis vedlegget 363985

Håper det er en uskyldig blødning, men skjønner veldig godt at du er nervøs, krysser alt jeg har for at det går bra ❤️ Vet dessverre ikke hvor fort det synker, men må jo være et bra tegn om de er like sterke eller sterkere?

Heier på deg! :happy: Antydning til spotting her i kveld, så TR er i anmarsj her :wtf:

Æsj, så leit! Håper spiren sitter snart :Heartred I dag har jeg hatt en god del symptomer. Masse murringer, kjempe ømme bryster, fryser som f og tretthet. Går på Lutinus og har erfart at bivirkningene er veldig lik graviditet- og PMS-symptomer :oops: Kan derfor ikke skru opp forhåpningene

Back
Topp