Ja streken ble veldig tydelig når den tørketSer strek! Tror faktisk denne hadde slått ut på digital, det gjorde min med svak strek![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja streken ble veldig tydelig når den tørketSer strek! Tror faktisk denne hadde slått ut på digital, det gjorde min med svak strek![]()

Her hadde jeg 3 digital liggende da jeg kjøpte på tilbud, så her klarte jeg ikke å la væreJa streken ble veldig tydelig når den tørketTenkte å vente med digital til jeg kan få 3+. Hvis jeg klarer da
![]()

Min IKM kan flyttes til fredag 27.08. Fikk EL 2 dager senere denne PP (15.08)![]()

Ingen som ser noe på denne?? 8 dpo...

I dag er testene blenda og jeg har begynt å bløSist dette skjedde hang kvalmen i i flere uker, håper den gir seg fort nå..
Tror de tar en swab, og så tilsetter et eller annet stoff som får frem den fiskelukten -- om man har det! Altså, såå ugreit![]()

Neeei, hva skjer med kjemiske i denne gruppa da?? Var jo ikke DET vi skulle ha rekord iOff ser ut som det var en kort glede for meg, smerter og blødninger nåEr så frustrert
![]()
Var ikke det jeg bestilte nei.. Rimelig forvirret, har enda økning på testene. Skal ta en ny ikveld/og imorgen samt til legen imorgen..Håper bare det er uskyldig blødning..Men blødning og smerte er aldri et godt tegnNeeei, hva skjer med kjemiske i denne gruppa da?? Var jo ikke DET vi skulle ha rekord i![]()

Håper at det er en uskyldig blødning hos degVar ikke det jeg bestilte nei.. Rimelig forvirret, har enda økning på testene. Skal ta en ny ikveld/og imorgen samt til legen imorgen..Håper bare det er uskyldig blødning..Men blødning og smerte er aldri et godt tegn![]()
Har testet igjen, alle fra idag. Nederste nå nettopp. Hvor lang tid tar det før de synker ved Sa/kjemisk?Håper at det er en uskyldig blødning hos deg![]()
Fikk evaporationstreker rundt EL, etter det har de vært blenda. I dag er jeg 7dpo. Blank test. Blir spennende dager fremover![]()
Antydning til spotting her i kveld, så TR er i anmarsj her 
Har testet igjen, alle fra idag. Nederste nå nettopp. Hvor lang tid tar det før de synker ved Sa/kjemisk?
Vis vedlegget 363985
Heier på deg!Antydning til spotting her i kveld, så TR er i anmarsj her
![]()
I dag har jeg hatt en god del symptomer. Masse murringer, kjempe ømme bryster, fryser som f og tretthet. Går på Lutinus og har erfart at bivirkningene er veldig lik graviditet- og PMS-symptomer