IKM uke 34

Dagens tester 9 dpo...
Er det bare meg som føler jeg ser ett eller annet???

Vedlegg

• 20210823_141805.jpg
    20210823_141805.jpg
    621,1 KB · Visninger: 126
9dpo i dag og puppene kjennes litt mer "faste" ut eller tyngre. Jeg hadde jo dette hver måned mens jeg gikk på hormonell prevensjon, men det er første gang jeg får det uten å være på prevensjon. Spennende nytt symptom. Kjenner virkelig at testetrangen har meldt seg. Men jeg skal forsøke å holde meg til fredag. Meen, kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg nok ikke å holde meg når denne gruppa fylles med bilder av dere andres tester :p

Dere som har blitt gravide, hvilken dpo ga tydelig strek uten at dere tvilte på at det var skyggestrek?

Jeg fikk helt negativ 9dpo og lys rosa strek 10dpo sist (altså såpass tydelig at mannen ikke var i tvil :p)

8 DPO. Den første testen jeg tok ødela jeg ved å ripe opp hele med neglene.:shifty: Andre testen ga skyggestrek. Men siden det tok lang tid før strimmelen tørket og siden strimmelen fortsatt har en rosafarge i langs kanten valgte jeg å ta en tredje test. Den var negativ. Eller, man kan se en grå linje hvis man myyyyser:hilarious:

Beklagelig for blålig lys på bildene. Dårlig lys i leiligheten på morgenkvisten

Vis vedlegget 364006 Vis vedlegget 364007

Synes i alle fall jeg skimter på de to øverste i alle fall :woot:

Synes i alle fall jeg skimter på de to øverste i alle fall :woot:

De to øverste er samme test ;) Tror testen var defekt siden fargen trakk ut på sidene. Måtte jo selvfølgelig ta to tester etterpå. begge viste svak grå skyggestrek. :shifty: Veit det er tidlig å si, men jeg har ikke trua :meh:

De to øverste er samme test ;) Tror testen var defekt siden fargen trakk ut på sidene. Måtte jo selvfølgelig ta to tester etterpå. begge viste svak grå skyggestrek. :shifty: Veit det er tidlig å si, men jeg har ikke trua :meh:

Haha, flaks jeg så på begge da :smiley-ashamed004 Håper magefølelsen din tar feil jeg :happy:

8 dpo, og tiden fortsetter å snegle seg avgårde. Har egentlig tenkt å vente til ikm med å teste, men vet ikke om jeg klarer det når tiden går såååå sakte :joyful: Ingen symptomer å melde om, forsåvidt. Bortsett fra litt vondt i korsryggen som kommer og går. Men det er jo tidlig ennå, så jeg er forsiktig optimist!

Nei vil ikke si det er like mye som ved mens. Blør omtrendt ingenting i innlegget, så blør på en måte bare når jeg sitter på toalettet. Men synes selv det ser mye ut når jeg tørker meg..

Jeg tror du er gravid, jeg:rolleyes: Om du ikke hadde testet så tidlig ville du bare trodd at du hadde fått en litt rar, kort og tidlig mensen, og så hadde den sluttet etter tre-fire dager og så hadde du levd videre som vanlig til du fikk litt flere tegn og skjønte tegninga;) Sommeren 2017 skjedde nemlig det samme med meg.. trodde jeg fikk TR 9dpo, ble skuffa, brukte tampong tre dager (riktignok den gule, men still), før det var over. Testet negativt 11dpo, bare for sikkerhetsskyld, før jeg dro og spiste rød biff og drakk rødvin og koste meg. Litt svimmel og veeldig fort andpusten 13dpo, tenkte at «den mensenen der var jo litt rar og tidlig», tok test og fikk en svak men fiin strek, tross blødning! Festebødning, hormonell blødning..?? Hvem vet.. frøet, på nå 3,5 år, ligger hvertfall og sover søtt i senga si nå :love7

Krysser fingrene for deg og den sterke streken! :Heartred

Setter meg på TR også, litt tidligere enn forventet bare :joyful: Men hey! Ny PP - nye muligheter :D

9dpo i dag og puppene kjennes litt mer "faste" ut eller tyngre. Jeg hadde jo dette hver måned mens jeg gikk på hormonell prevensjon, men det er første gang jeg får det uten å være på prevensjon. Spennende nytt symptom. Kjenner virkelig at testetrangen har meldt seg. Men jeg skal forsøke å holde meg til fredag. Meen, kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg nok ikke å holde meg når denne gruppa fylles med bilder av dere andres tester :p

Dere som har blitt gravide, hvilken dpo ga tydelig strek uten at dere tvilte på at det var skyggestrek?
Sniker - jeg fikk fin strek på kveld 10dpo med tidligtest av babyplan :) ingen problem å se streken :)

Vedlegg

• FAE7281E-A065-4BB2-BEFD-B2AF882E7715.jpeg
    FAE7281E-A065-4BB2-BEFD-B2AF882E7715.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 106
Sniker - jeg fikk fin strek på kveld 10dpo med tidligtest av babyplan :) ingen problem å se streken :)

Så fine streker :D Nå føler jeg jo at jeg må teste i morra :wacky: Har hatt veldig mye murring i kveld. Men er så redd for at det bare er innbilning.

Nei og nei, jeg må nok distrahere meg med noe i morgen tidlig så jeg ikke tester. Planen er å ikke teste før jeg er 13dpo:p

Røk på en test i dag (10dpo). Ikke antydning til strek i det hele tatt :( Huffa meg, nå ble jeg skikkelig skuffa siden jeg hadde oppdaget nye symptomer.

Jeg burde jo egentlig skjønt det på tempinga mi, det er ikke akkurat noen gravidgraf jeg har. Enda i hvertfall :shifty:

Vedlegg

• A486C9E4-E090-439E-9688-0D73FDBE7B04.jpeg
    A486C9E4-E090-439E-9688-0D73FDBE7B04.jpeg
    556,1 KB · Visninger: 89
  • 00B62115-5EF5-4C51-B51B-2C7A598C0473.jpeg
    00B62115-5EF5-4C51-B51B-2C7A598C0473.jpeg
    408,7 KB · Visninger: 89
Dagens test 10 dpo. Ser ikke noe..

Vedlegg

• 20210824_071508.jpg
    20210824_071508.jpg
    685,1 KB · Visninger: 86
  • 20210824_131044.jpg
    20210824_131044.jpg
    692,2 KB · Visninger: 60
  • 20210824_131223.jpg
    20210824_131223.jpg
    636,6 KB · Visninger: 54
Haha, flaks jeg så på begge da :smiley-ashamed004 Håper magefølelsen din tar feil jeg :happy:

9 DPO. Se her! I dag er skyggen sterkere:woot: Kan det være? :dummy: Vurderer å kjøpe stikke innom apoteket og kjøpe en 10mlU/ml. Er så lei skyggene fra MakeSure. :wtf:

F6751539-DEC6-4D22-96B9-1139AD2E69CB.jpeg

Last edited:
Jeg også røk på en test idag.. clear blue tidlig..ser ingen strek og IKM er ikke før på lørdag…

Back
Topp