Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo i dag og puppene kjennes litt mer "faste" ut eller tyngre. Jeg hadde jo dette hver måned mens jeg gikk på hormonell prevensjon, men det er første gang jeg får det uten å være på prevensjon. Spennende nytt symptom. Kjenner virkelig at testetrangen har meldt seg. Men jeg skal forsøke å holde meg til fredag. Meen, kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg nok ikke å holde meg når denne gruppa fylles med bilder av dere andres tester
Dere som har blitt gravide, hvilken dpo ga tydelig strek uten at dere tvilte på at det var skyggestrek?
8 DPO. Den første testen jeg tok ødela jeg ved å ripe opp hele med neglene. Andre testen ga skyggestrek. Men siden det tok lang tid før strimmelen tørket og siden strimmelen fortsatt har en rosafarge i langs kanten valgte jeg å ta en tredje test. Den var negativ. Eller, man kan se en grå linje hvis man myyyyser
Beklagelig for blålig lys på bildene. Dårlig lys i leiligheten på morgenkvisten
Vis vedlegget 364006 Vis vedlegget 364007
MommySammy - 30 - PP1 - B3 - el 13/8 - IKM 28/8
Synes i alle fall jeg skimter på de to øverste i alle fall
De to øverste er samme test Tror testen var defekt siden fargen trakk ut på sidene. Måtte jo selvfølgelig ta to tester etterpå. begge viste svak grå skyggestrek. Veit det er tidlig å si, men jeg har ikke trua
Nei vil ikke si det er like mye som ved mens. Blør omtrendt ingenting i innlegget, så blør på en måte bare når jeg sitter på toalettet. Men synes selv det ser mye ut når jeg tørker meg..
Sniker - jeg fikk fin strek på kveld 10dpo med tidligtest av babyplan ingen problem å se streken9dpo i dag og puppene kjennes litt mer "faste" ut eller tyngre. Jeg hadde jo dette hver måned mens jeg gikk på hormonell prevensjon, men det er første gang jeg får det uten å være på prevensjon. Spennende nytt symptom. Kjenner virkelig at testetrangen har meldt seg. Men jeg skal forsøke å holde meg til fredag. Meen, kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg nok ikke å holde meg når denne gruppa fylles med bilder av dere andres tester
Dere som har blitt gravide, hvilken dpo ga tydelig strek uten at dere tvilte på at det var skyggestrek?
Sniker - jeg fikk fin strek på kveld 10dpo med tidligtest av babyplan ingen problem å se streken
Haha, flaks jeg så på begge da Håper magefølelsen din tar feil jeg
Gratulerer så mye, og velkommen inn i mai-gruppa