Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som dette går bra, så langt
10, 11 og dagens 12 dpo
Oojj, der kan det være noe på den nederste, ja...!!Noen med erfaring fra make sure stavtest? Vanlig med skygge? Synes jeg ser en skygge nå på andre urin! 10Dpo idag..Vis vedlegget 363849
Jeg fikk skygge på babyplan sist men så den ikke like godt som nå, så får håpe dette ikke er falske forhåpninger! Jeg skulle kjenne på tappen også idag, og den lå plutselig så langt oppe at jeg knapt klarte å nå den. Pleier jo som regel å ligge godt til rette rett før mensOojj, der kan det være noe på den nederste, ja...!!
Noen med erfaring fra make sure stavtest? Vanlig med skygge? Synes jeg ser en skygge nå på andre urin! 10Dpo idag..Vis vedlegget 363849
Jeg ser en svaaak strek på den nest nederste og en litt tydelige strek på den nederste. Håper at det er begynnelsen på noe fint.
Har selv ikke brukt stavene fra MakeSure. Kun strimlene. Strimlene kan gi en grå skyggestrek. syntes at streken din er mer rosa….
Blenda test i dag 11 dpo, blir nok ikke noe bidrag til rekordgruppe her heller
Noen med erfaring fra make sure stavtest? Vanlig med skygge? Synes jeg ser en skygge nå på andre urin! 10Dpo idag..Vis vedlegget 363849
tolilla - 39 - pp7 (pp1 etter SA) - B3 - el 18/8 - IKM 28/8
Jeg måtte ta en test til (dere vet, når man først har begynt…), og synes jeg skimter en strek? Har jeg utviklet skikkelig streksyn, eller er det noen andre som ser noe? 9 dpo i dag
Jeg måtte ta en test til (dere vet, når man først har begynt…), og synes jeg skimter en strek? Har jeg utviklet skikkelig streksyn, eller er det noen andre som ser noe? 9 dpo i dag
Noen som kan tyde denne?