IKM uke 34

Hadde så veldig troa da tempen føyk til værs i dag, men blenda test!
0A649000-2B61-4112-9325-7ED2C9739A53.jpeg
Kan som vanlig myse meg frem en skygge om jeg legger godviljen til, men ser ikke noen verdens ting på den i virkeligheten :p
90277523-740C-44A2-BB16-444071C3882D.jpeg

Det ble ikke noe rekordbidrag herifra denne måneden heller, kan settes på TR :(

Lykke til til dere andre :Heartred
Lykke til neste runde, kanskje vi treffes i en termingruppe (har ikke helt troen på denne pp selv)

9Dpo og testen fortsatt blenda. Skulle teste idag tidlig, men jeg klarte å velte koppen utover gulvet, god start på dagen...:shifty: Føles som at mens er rett rundt hjørne nå:mad: Itilegg begynner jeg å brygge på noe, ligger med feber nå så dagen kunne jo ikke bli bedre :arghh::arghh:

9Dpo og testen fortsatt blenda. Skulle teste idag tidlig, men jeg klarte å velte koppen utover gulvet, god start på dagen...:shifty: Føles som at mens er rett rundt hjørne nå:mad: Itilegg begynner jeg å brygge på noe, ligger med feber nå så dagen kunne jo ikke bli bedre :arghh::arghh:

Oh no :eek: Men graviditet og menssymptomer er jo veldig like da, krysser alt jeg har! :happy: God bedring ❤️

4 DPO - fikk akutt diaré på jobb i dag. :shifty: Kan det være tegn på at egget vandrer nedover? Nope, er ikke det :wacky: Går snart inn i kjenn-etter-alt-modus. Uff, det blir slitsomt :arghh::yuck:

4 DPO - fikk akutt diaré på jobb i dag. :shifty: Kan det være tegn på at egget vandrer nedover? Nope, er ikke det :wacky: Går snart inn i kjenn-etter-alt-modus. Uff, det blir slitsomt :arghh::yuck:

I feel ya!

Mange «symptomer» her og; Vondt i hodet, trøtt og det murrer i livmorområdet :chicken: Er puppene litt ekstra ømme og spente? :bored: Brystvortene litt ekstra såre? :wideyed: Oi, nå måtte jeg tisse om natten! Var det litt halsbrann etter sushien der kanskje? :hilarious: Hahaha, blir realt gal! Helt vanlige i dagene før mensen alt dette hos meg i alle fall :finger::joyful:

Tror jeg er 7-8 DPO, og nå stikker det voldsomt i livmor/eggstokk-områdene! Negativ test i morges da, men det er enda tidlig.

Etter sist SA så synes jeg nesten at jeg har sterke eggløsningssmerter fra EL til IKM+. Hadde aldri EL-smerter eller menssmerter før, det er noe som oppsto etter en medisinsk abort (pga. sykdom på fosteret) og en SA. Noen som har opplevd det før - altså at kroppen endrer seg på den måten etter fødsel eller SA? Har vært hos gynekolog for intern ultralyd, og de sa at alt ser normalt ut.

Tror jeg er 7-8 DPO, og nå stikker det voldsomt i livmor/eggstokk-områdene! Negativ test i morges da, men det er enda tidlig.

Etter sist SA så synes jeg nesten at jeg har sterke eggløsningssmerter fra EL til IKM+. Hadde aldri EL-smerter eller menssmerter før, det er noe som oppsto etter en medisinsk abort (pga. sykdom på fosteret) og en SA. Noen som har opplevd det før - altså at kroppen endrer seg på den måten etter fødsel eller SA? Har vært hos gynekolog for intern ultralyd, og de sa at alt ser normalt ut.

Jaaa, hadde aldri eggløsningssymptomer før, men etter fødsel har jeg hatt så sterke symptomer på EL. Jeg blir både kvalm, med en litt sånn rar uvel-følelse, samtidig som jeg har masse energi og er skikkelig gira, og litt ekstra lysten (haha), stikkinger og knip i nedre mageregion, og mest knip på den ene eller andre siden, noen veldige luftsmerter som kommer og går, og litt sånn hoven ..der nede :hilarious: Det er med andre ord veeldig tydelig hva kroppen signaliserer :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Jaaa, hadde aldri eggløsningssymptomer før, men etter fødsel har jeg hatt så sterke symptomer på EL. Jeg blir både kvalm, med en litt sånn rar uvel-følelse, samtidig som jeg har masse energi og er skikkelig gira, og litt ekstra lysten (haha), stikkinger og knip i nedre mageregion, og mest knip på den ene eller andre siden, noen veldige luftsmerter som kommer og går, og litt sånn hoven ..der nede :hilarious: Det er med andre ord veeldig tydelig hva kroppen signaliserer :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Det høres veldig veldig kjent ut ja! :) Åh, det var godt å høre at det ikke er bare meg! Tusen takk! :)

Ja, det er en spørsmålsrekke man må besvare, og så la jeg til litt ekstra informasjon til legen i eget felt på slutten av spørsmålsrekken. Skulle jo gjerne hatt en pH-prøve (litt rart at det ikke finnes hjemmetester for dette:confused:), men jeg har hatt det en gang før, faktisk rett etter renselsen var ferdig etter fødsel i 2018, så skrev det og at jeg gjenkjente symptomer. Da var jeg så heldig at jeg hadde pådratt meg både uvi, soppinfeksjon OG bv SAMTIDIG :confused005 Var noe seriøs ubalanse der nede i noen uker :hilarious: Uff.

Oppdatering på forespørselen til maja.no: skrev i kommentaren jeg la inn der: "jeg forsøker å bli gravid, og har lest at det bør behandles så fort som mulig", og fikk til svar at siden jeg gjør det, så må jeg gå til lege og få det sjekket fysisk. Og ble refundert pengene. Søren altså, trodde jeg hadde tatt innersvingen på hvordan fikse problemet raskt og effektivt her nå :hilarious:

Og så;
oppdatering på "odør"-situasjonen: gått helt over, alt er vanlig igjen. Syrlig og fint :rolleyes:. Hva skal man tro da?? Midlertidig pH ute av balanse, eller symptomfri bak.vag. som bør behandles?? :wtf:

Får vel bare bestille time hos legen da. Nå vet jeg det er en helt ny vikar der, og den fine fastlegen min er ute i spesialisering i et halvår :wacky: Det er jo en hyggelig første forespørsel hos vikarlege; vil du ta en prøve i skjeden min, og ta luktetest på den? :troll: Hahaha, dør :hilarious:

Back
Topp