Det ble ikke noe rekordbidrag herifra denne måneden heller, kan settes på TR
Lykke til til dere andre
Neeei, det var jo ikke sånn det skulle gå håper du får en spire som sitter hele veien snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til til dere andre
Nei det skulle jo ikke det. Tusen takk Veldig trist, men det er ikke annet å gjøre enn å fortsette! Har du testet i dag?Neeei, det var jo ikke sånn det skulle gå håper du får en spire som sitter hele veien snart
Lykke til til dere andre
Lykke til til dere andre
Nei det skulle jo ikke det. Tusen takk Veldig trist, men det er ikke annet å gjøre enn å fortsette! Har du testet i dag?
Lykke til neste runde, kanskje vi treffes i en termingruppe (har ikke helt troen på denne pp selv)Det ble ikke noe rekordbidrag herifra denne måneden heller, kan settes på TR
Lykke til til dere andre
Jeg får litt lyst i si at jeg ser "noe" her jeg også..! Håper det er starten på en spireHadde så veldig troa da tempen føyk til værs i dag, men blenda test!
Vis vedlegget 363736 Kan som vanlig myse meg frem en skygge om jeg legger godviljen til, men ser ikke noen verdens ting på den i virkeligheten
Vis vedlegget 363737
Tusen takk! Jeg krysser fingrene for deg i mellomtidenLykke til neste runde, kanskje vi treffes i en termingruppe (har ikke helt troen på denne pp selv)
Så bra, da går det nok veienIkke sant, det er ikke det ja, min var sterkere enn i går
Jeg får litt lyst i si at jeg ser "noe" her jeg også..! Håper det er starten på en spire
9Dpo og testen fortsatt blenda. Skulle teste idag tidlig, men jeg klarte å velte koppen utover gulvet, god start på dagen... Føles som at mens er rett rundt hjørne nå Itilegg begynner jeg å brygge på noe, ligger med feber nå så dagen kunne jo ikke bli bedre
4 DPO - fikk akutt diaré på jobb i dag. Kan det være tegn på at egget vandrer nedover? Nope, er ikke det Går snart inn i kjenn-etter-alt-modus. Uff, det blir slitsomt
Lykke til til dere andre
Tror jeg er 7-8 DPO, og nå stikker det voldsomt i livmor/eggstokk-områdene! Negativ test i morges da, men det er enda tidlig.
Etter sist SA så synes jeg nesten at jeg har sterke eggløsningssmerter fra EL til IKM+. Hadde aldri EL-smerter eller menssmerter før, det er noe som oppsto etter en medisinsk abort (pga. sykdom på fosteret) og en SA. Noen som har opplevd det før - altså at kroppen endrer seg på den måten etter fødsel eller SA? Har vært hos gynekolog for intern ultralyd, og de sa at alt ser normalt ut.
Jaaa, hadde aldri eggløsningssymptomer før, men etter fødsel har jeg hatt så sterke symptomer på EL. Jeg blir både kvalm, med en litt sånn rar uvel-følelse, samtidig som jeg har masse energi og er skikkelig gira, og litt ekstra lysten (haha), stikkinger og knip i nedre mageregion, og mest knip på den ene eller andre siden, noen veldige luftsmerter som kommer og går, og litt sånn hoven ..der nede Det er med andre ord veeldig tydelig hva kroppen signaliserer
Ja, det er en spørsmålsrekke man må besvare, og så la jeg til litt ekstra informasjon til legen i eget felt på slutten av spørsmålsrekken. Skulle jo gjerne hatt en pH-prøve (litt rart at det ikke finnes hjemmetester for dette), men jeg har hatt det en gang før, faktisk rett etter renselsen var ferdig etter fødsel i 2018, så skrev det og at jeg gjenkjente symptomer. Da var jeg så heldig at jeg hadde pådratt meg både uvi, soppinfeksjon OG bv SAMTIDIG Var noe seriøs ubalanse der nede i noen uker Uff.