IKM uke 34

Jeg klarte ikke å la være å ta en test til i kveld jeg (12dpo)... :angelic: Synes jammen de virker å være sterkere på kveldstid selv om urinen naturligvis ikke blir like konsentrert som om morgenen :rolleyes: Fortsatt vanskelig å få streken med på bilde slik den faktisk ser ut, men så sterke ble de aldri ila de to kjemiske i alle fall!

Vedlegg

• IMG_20210817_212812.jpg
    IMG_20210817_212812.jpg
    1 MB · Visninger: 118
Herregud, jeg lurer på om det har klaffet jeg?!:sad010 Tror dere digital slår ut? Vil ikke ta den for tidlig. Kan se om streken blir sterkere 2. Morgenurin:happy: hva tror dere? Kan jeg konkludere med noe nå?

Vedlegg

• Snapchat-1498530652.jpg
    Snapchat-1498530652.jpg
    114,7 KB · Visninger: 128
Herregud, jeg lurer på om det har klaffet jeg?!:sad010 Tror dere digital slår ut? Vil ikke ta den for tidlig. Kan se om streken blir sterkere 2. Morgenurin:happy: hva tror dere? Kan jeg konkludere med noe nå?

Fin rosa strek! ❤️ Jeg har aldri turt å ta digital så tidlig (har alltid ventet til et par dager etter IKM og fått 2-3) så vet ikke dessverre, men har sett andre på forumet med ganske lyse streker som får 1-2 :happy:

Jeg klarte ikke å la være å ta en test til i kveld jeg (12dpo)... :angelic: Synes jammen de virker å være sterkere på kveldstid selv om urinen naturligvis ikke blir like konsentrert som om morgenen :rolleyes: Fortsatt vanskelig å få streken med på bilde slik den faktisk ser ut, men så sterke ble de aldri ila de to kjemiske i alle fall!

Ser streken lett i alle fall :) Spent på å se dagens!

Fin rosa strek! ❤️ Jeg har aldri turt å ta digital så tidlig (har alltid ventet til et par dager etter IKM og fått 2-3) så vet ikke dessverre, men har sett andre på forumet med ganske lyse streker som får 1-2 :happy:

Husker jeg tok digital 10 dpo sist, første dagen jeg fikk strek. Men da var det ganske tydelig rfsu test. Tenker å ta en digital, tørr ikke fortelle mannen før jeg har positiv på den:happy:

Og her er min fra 9 dpo, ser ingenting her, men testet ikke positivt før 10 dpo sist.
20A25443-B4E1-43A0-9A56-3800EE1C7526.jpeg

Jeg ser streken :HeartredJeg har sett at noen har fått positiv CB med lignende test. Kanskje du skal vente til i kveld eller i morgen?

Jaaaa jeg ser!! Jeg fikk også positiv digital 10 dpo sist, men har ikke tatt sjansen enda denne gangen :p

Negativ digital, men jeg venta bare en time. Strimmeltesten er sterkere allerede! Jeg er gravid, ikke sant?

Nederste tatt nå

Vedlegg

• Snapchat-85130579.jpg
    Snapchat-85130579.jpg
    84,6 KB · Visninger: 128
Nå er jeg så utrolig skuffa :sorry: FF klarer ikke å bekrefte EL. Jeg testet positivt på EL på fredagen og regnet med at egget ville slippe på lørdagen. Men den gang ei. Hadde jeg hatt et temphopp i dag ville FF satt kryss.

Alle de ekstreme EL smertene jeg hadde opp til to dager før EL til ingen nytte :( Jeg får vel bare fortsette med aksjelegging annenhver dag frem til IKM i tilfelle kroppen prøver på nytt.

Vedlegg

• B3C4D2CA-2522-4550-AD19-8119B64ABBD5.jpeg
    B3C4D2CA-2522-4550-AD19-8119B64ABBD5.jpeg
    514,3 KB · Visninger: 62
Nå er jeg så utrolig skuffa :sorry: FF klarer ikke å bekrefte EL. Jeg testet positivt på EL på fredagen og regnet med at egget ville slippe på lørdagen. Men den gang ei. Hadde jeg hatt et temphopp i dag ville FF satt kryss.

Alle de ekstreme EL smertene jeg hadde opp til to dager før EL til ingen nytte :( Jeg får vel bare fortsette med aksjelegging annenhver dag frem til IKM i tilfelle kroppen prøver på nytt.
Så frustrerende..! Jeg hadde et veldig likt fall i temperatur 4 dpo, så jeg håper at tempen din øker igjen fra i morgen :)

Så frustrerende..! Jeg hadde et veldig likt fall i temperatur 4 dpo, så jeg håper at tempen din øker igjen fra i morgen :)

Takk, det håper jeg også. Men det vil nok ikke påvirke grafen. La inn temp for i morgen for å se. Jeg har nok tulla til tempingen i den kritiske delen også. Tempet for tidlig og glemte å tempe en dag. Så jeg prøver å leve litt i håpet om at FF rett og slett har for lite data til å kunne fastslå noen ting.

Om det ikke klaffer denne PP-en, så skal jeg i det minste bytte tempemetode til neste. Luuurer litt på om jeg har sovet med åpen munn i natt også :oops: Egentlig var planen min å drite i alt som finnes av tester neste PP. Men når jeg føler at jeg har så mange variabler, så kjenner jeg at jeg MÅ få det til neste gang :laughing002

Jeg gikk litt amok med flere tester jeg:nailbiting: men seeeee da!:sad010

Herregud, noe så ubeskrivelig fantastisk:Heartred

Vedlegg

• Snapchat-1442426426.jpg
    Snapchat-1442426426.jpg
    75,6 KB · Visninger: 124
Back
Topp