IKM uke 34

IKM er på lørdag, men jeg begynte å spotte igår kveld og hadde sinnsyke menssmerter når jeg la meg.. blør litt mer her til morgen.. er nok mensen som er tidlig ute..:scratch

Vedlegg

• 20210826_085406.jpg
    20210826_085406.jpg
    638,8 KB · Visninger: 118
Nei, så tok jeg en ny sjekk etter testen hadde tørka. Streken er der fortsatt hvis jeg holder lommelykta fra siden :wideyed: Men det ser egentlig mer ut som en «bulk», og den har heller ikke noe farge. Tror ikke det kommer så godt med på bildet

Vedlegg

• 6CFB7274-4B85-41A9-9D2C-468C556671FC.jpeg
    6CFB7274-4B85-41A9-9D2C-468C556671FC.jpeg
    482,8 KB · Visninger: 132
Dagens test 12 dpo..
Føler jeg ser ett eller annet, men regner med det er synsbedrag, for nå burde det vel vært en liten strek der eller???:wideyed::joyful:

Ikke nødvendigvis. Jeg tror de aller fleste egentlig ikke tester positivt før ikm. Jeg har ei venninne som ikke testa positivt før hun var i uke 7. Hun sa at da var den ikke positiv før etter tiden til testen. Og det var så vidt hun kunne skimte den.

Ikke nødvendigvis. Jeg tror de aller fleste egentlig ikke tester positivt før ikm. Jeg har ei venninne som ikke testa positivt før hun var i uke 7. Hun sa at da var den ikke positiv før etter tiden til testen. Og det var så vidt hun kunne skimte den.

Nei er alltid et håp så lenge TR ikke har kommet.. forrige gang testa jeg uke 5 og testen var ikke akkurat så veldig synlig da så satser på at det er for tidlig enda.. :happy::woot:

Krysser alt som er for deg :Heartred Har du brukt test med samme lot.nr i dag?

Takk, fine :Heartred Der har du et poeng! Dagens test var ikke av samme Lot.nr som de forrige.

Jeg har sammenliknet strekene med de andre gangene jeg testet positivt, og det ser ikke så «verst» ut. Hadde svake tester 10 og 11 DPO begge gangene. Det er Morgendagen som blir avgjørende, i og med at nivåene skal dobbel seg hver 48. time. :facepalm:

Det er så lett å grave seg ned, etter flere SA/kjemiske :sorry:

Trøstet meg selv med denne.:Heartpink Selv om jeg visste at jeg var gravid, så er det noe annet å få det bekreftet via CB digitalt. :smiley-ashamed008 IKM i morgen, og hvis TR ikke ankommer så melder meg med inn i termingruppa.

Hvorfor kan ikke alle bli gravide når de selv ønsker, og hvorfor kan ikke alle svangerskap være risikofrie? Livet altså…. Så enkelt, men samtidig så vanskelig. :Heartpink

67B94760-42C0-43CD-B6A9-D6CDC87ED6C7.jpeg

Ser en liten skygge :Heartred

Det er nok ikke mer enn en skygge nei ;) Men det er noe som er annerledes denne PP-en altså. Jeg er helt overbevist om at jeg er gravid selv om testene er negative. Snakk om å bygge opp fallhøyden :laughing002

Puppene er fortsatt steinharde og jeg føler det er noe som foregår nederst i magen.

Trøstet meg selv med denne.:Heartpink Selv om jeg visste at jeg var gravid, så er det noe annet å få det bekreftet via CB digitalt. :smiley-ashamed008 IKM i morgen, og hvis TR ikke ankommer så melder meg med inn i termingruppa.

Hvorfor kan ikke alle bli gravide når de selv ønsker, og hvorfor kan ikke alle svangerskap være risikofrie? Livet altså…. Så enkelt, men samtidig så vanskelig. :Heartpink

Vis vedlegget 364230

Håper, håper, håper spiren din sitter, det er så fortjent ❤️

Synes også det er litt vanskelig å se når det er så mye farge :wideyed: Blir de alltid sånn? Litt ukjent med den type test :)

Ja , de blir sånn alltid... kanskje litt mye fargestoff eller no... tok en rfsu strimmel nå, men ser ingenting på den...

Vedlegg

• 20210826_174207.jpg
    20210826_174207.jpg
    385,2 KB · Visninger: 104
12 DPO. Ser ut som at dette blir (enda) en kjemisk :sorry: Styrken på streken blir ikke sterkere og jeg forbereder meg på TR. Har ikke troen på at dette går bra. Nå har det gått 1 år siden jeg startet å prøve aktivt. Nå vet jeg at jeg kan bli gravid, men nå vet jeg også at kroppen min har vansker med å holde på graviditet :( Har bestilt meg legetime. Ønsker meg en ordentlig utredning. Er en voksen dame blitt og innser at jeg trenger litt hjelp…

EC0BF173-23A0-4FBE-8672-B00E1A7C23B8.jpeg

Back
Topp