MommySammy
Andre møte med forumet
IKM er på lørdag, men jeg begynte å spotte igår kveld og hadde sinnsyke menssmerter når jeg la meg.. blør litt mer her til morgen.. er nok mensen som er tidlig ute..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker! Seer noe der jeg altså. Ville ha tatt en til senere i dag
Syns det er vanskelig å se når det er så mye rosa som henger igjen på testen. Går det bort når den tørker litt mer?
Dagens test 12 dpo..
Føler jeg ser ett eller annet, men regner med det er synsbedrag, for nå burde det vel vært en liten strek der eller???
Svakere test i dag… Må forberede meg på at dette muligens ikke går.
Ikke nødvendigvis. Jeg tror de aller fleste egentlig ikke tester positivt før ikm. Jeg har ei venninne som ikke testa positivt før hun var i uke 7. Hun sa at da var den ikke positiv før etter tiden til testen. Og det var så vidt hun kunne skimte den.
Krysser alt som er for deg Har du brukt test med samme lot.nr i dag?
Fortsatt negativ test 12dpo Ble litt frustrert denne gangen, siden det er første testen hvor jeg skimter en skyggestrek. Men det er nok bare ønsketenking
Ser en liten skygge
Trøstet meg selv med denne. Selv om jeg visste at jeg var gravid, så er det noe annet å få det bekreftet via CB digitalt. IKM i morgen, og hvis TR ikke ankommer så melder meg med inn i termingruppa.
Hvorfor kan ikke alle bli gravide når de selv ønsker, og hvorfor kan ikke alle svangerskap være risikofrie? Livet altså…. Så enkelt, men samtidig så vanskelig.
Vis vedlegget 364230
Her er den når den har tørka litt...
Jeg kan settes på tr, da blir det hvertfall dose 2 med vaksine neste uke
Synes også det er litt vanskelig å se når det er så mye farge Blir de alltid sånn? Litt ukjent med den type test
Ja , de blir sånn alltid... kanskje litt mye fargestoff eller no... tok en rfsu strimmel nå, men ser ingenting på den...
Synes nesten jeg skimter noe der, men mulig det er evaporasjonslinja