IKM uke 34

Dagens 10 dpo. Den er litt sterkere enn i går, men jeg tør liksom ikke å håpe på for mye enda...

Vedlegg

• IMG_20210815_111610.jpg
    IMG_20210815_111610.jpg
    2,1 MB · Visninger: 124
Vi fikk lagt inn aksjer tidlig i dag:smug: Nå starter ventetiden. Vurderer å teste fra 1 DPO, som et eksperiment. Har fått så mange skygger på MakeSure fra 7 DPO de siste tre syklusene. Av og til lurer jeg på om det har vært reelle skygger eller starten på noe… :pompus:

Det blir bra :D Oi, kanskje det? Er jo ikke usannsynlig i alle fall! Kanskje sjekke om du får de samme skyggene på annen type test?

Hei! Klar for å melde meg inn her, tror jeg. Ble gravid sist mnd, men mistet allerede 4+3. Krysser fingrene for at det klaffer igjen denne måneden!

Ejliz - 31 - PP4 - B2 - EL 15.08 - IKM 29.08

Hei! Klar for å melde meg inn her, tror jeg. Ble gravid sist mnd, men mistet allerede 4+3. Krysser fingrene for at det klaffer igjen denne måneden!

Ejliz - 31 - PP4 - B2 - EL 15.08 - IKM 29.08

Velkommen! :happy: Leit å høre at du mistet, håper du får en ny spire denne måneden ❤️

Jeg er 5dpo idag og tiden snegler seg avgårde her jeg sitter stuptrøtt på jobb :p Ingen symptomer å melde om enda. Hard tapp, veldig lukket og middels høyt oppe. Bakovervendt så var såviidt jeg klarte å kjenne om den var lukket eller ikke. Middels mye, kremete utflod når jeg kjenner oppi der.

Noen andre som begynner å kjenne på noe her da? :D

6 dpo her, men kjenner egentlig ikke noen symptomer. Litt murring, men det tror jeg er en bivirkning av progesteronet :p

6 dpo her, men kjenner egentlig ikke noen symptomer. Litt murring, men det tror jeg er en bivirkning av progesteronet :p
Første PP med progesteronstøtte? Så spennende! Håper det gjør susen :hello2

Jeg skal og ta blodprøve om en uke for å sjekke progesteron grunnet lutealfase på mindre enn 10 dager og tre-seks av disse dagene med spotting! Håper jeg også får støtte, dersom den ikke på mirakuløst vis sitter denne PPen :flower

Første PP med progesteronstøtte? Så spennende! Håper det gjør susen :hello2

Jeg skal og ta blodprøve om en uke for å sjekke progesteron grunnet lutealfase på mindre enn 10 dager og tre-seks av disse dagene med spotting! Håper jeg også får støtte, dersom den ikke på mirakuløst vis sitter denne PPen :flower

Andre, men den første teller kanskje ikke helt, det viste seg at jeg gikk med rester etter en SA, så den spiren hadde ikke hatt sjans uansett :wtf: Jeg har ikke målt om jeg mangler, har normalt lang lutealfase uten spotting, men gyn mente det var verdt forsøket :happy: Vi har prøvd lenge og har to SA-er, så glad for å prøve noe uansett :happy: Tar bare annenhver dag, så tror ikke det er så høy dose.

Høres ut som du kan få støtte med så kort lutealfase, krysser fingrene for at det er progesteronmangel, for det er jo enkelt å få justert i alle fall :happy: Men håper selvsagt at det klaffer for dere før det ❤️

Andre, men den første teller kanskje ikke helt, det viste seg at jeg gikk med rester etter en SA, så den spiren hadde ikke hatt sjans uansett :wtf: Jeg har ikke målt om jeg mangler, har normalt lang lutealfase uten spotting, men gyn mente det var verdt forsøket :happy: Vi har prøvd lenge og har to SA-er, så glad for å prøve noe uansett :happy: Tar bare annenhver dag, så tror ikke det er så høy dose.

Høres ut som du kan få støtte med så kort lutealfase, krysser fingrene for at det er progesteronmangel, for det er jo enkelt å få justert i alle fall :happy: Men håper selvsagt at det klaffer for dere før det ❤️

Oh no! Godt alt er ute, og at du har sjansene mer på din side nå, med en normal syklus + støtte!! :gen014

Har også tatt B6-tilskudd denne syklusen, så kanskje det kan ha hatt noen positiv effekt på lutealfasen -- gjenstår å se :dance008 Har også tatt vaksinedose #2, såå kanskje litt dumt med utredning midt oppi den, OG forsøk på boost av vitaminer og tilskudd, men om det er noe galt ser de nok det uansett tipper jeg. Man kan jo litt gal av denne prøvingen :happy7, så godt med noen "milepæler i prøvingen også :duckie

Oh no! Godt alt er ute, og at du har sjansene mer på din side nå, med en normal syklus + støtte!! :gen014

Har også tatt B6-tilskudd denne syklusen, så kanskje det kan ha hatt noen positiv effekt på lutealfasen -- gjenstår å se :dance008 Har også tatt vaksinedose #2, såå kanskje litt dumt med utredning midt oppi den, OG forsøk på boost av vitaminer og tilskudd, men om det er noe galt ser de nok det uansett tipper jeg. Man kan jo litt gal av denne prøvingen :happy7, så godt med noen "milepæler i prøvingen også :duckie

Ja, jeg tror ikke vaksinen skal klusse det så mye til at de ikke oppdager hva som eventuelt er utfordringen :) Jeg har fått ordnet time til dose to rett etter TR, vaksinekontoret her var faktisk veldig villige til å legge til rette siden vi prøver :woot: Så om det ikke klaffer denne måneden, så blir jeg i alle fall ferdig med den :joyful:

Det er da en eller annen form for utvikling her i det minste. 11 dpo i dag, og gleder meg enormt til at testene forhåpentligvis blir sterkere og lettere å "tro" på :smiley-angelic001

Vedlegg

• Snapchat-2009540846.jpg
    Snapchat-2009540846.jpg
    822,9 KB · Visninger: 109
E4B5CB08-F7ED-4C42-8418-A8B362435DCE.jpeg
Vet ikke om strekene er synlige er inne, men her er testene fra EL-dagen og 1 DPO - som er i dag. Jeg ser skyggestrek på dem begge. Med det kan jeg konstantere at det ikke er hensiktsmessig å teste for tidlig med MakeSure. De kan gi deg falske forhåpninger. Tror også at strekene jeg fikk de forrige rundene har vært skygge og ikke graviditet.

Eksperimenter fortsetter frem til 11 DPO. :happy: Krysser fingrene for at streken blir rosa etter hvert :angelic:

Last edited:
Vis vedlegget 363479 Vet ikke om strekene er synlige er inne, men her er testene fra EL-dagen og 1 DPO - som er i dag. Jeg ser skyggestrek på dem begge. Med det kan jeg konstantere at det ikke er hensiktsmessig å teste for tidlig med MakeSure. De kan gi deg falske forhåpninger. Tror også at strekene jeg fikk de forrige rundene har vært skygge og ikke graviditet.

Eksperimenter fortsetter, fortsetter å teste frem til 11 DPO. :happy: Krysser fingrene for at streken blir rosa etter hvert :angelic:
Oi ja jeg ser, i alle fall på nederste! Jeg har også erfaring med skygger på disse, trodde det bare var meg siden "alle andre" rapporterte å aldri har fått skygger :p

1 dpo. Så kjipt å ha IKM på en søndag! Og jøss så sakte dagen i dag har gått :hilarious: Håper de neste dagene går liiitt raskere…

Back
Topp