IKM uke 34

Ifølge mine beregninger skal el være imorgen. Men nå har jeg tidenes ømmeste bryster. Tester ikke etter el denne pp, men lurer på om el har vært allerede? :sorry: Ble isåfall lite aksjelegging i forkant. Og blir forsåvidt ikke noe nå heller. Noen ganger er turnusjobb pyton :wtf:
Lurer på om det kan være vaksina cd1 som klusser til nå...

Den vil IKKE ned *oppgitt* :( håpet på at den var på vei ned i dag tidlig da jeg fikk 0,68, men det var morgenurin. Ettermiddag er alltid mye høyere her
Vis vedlegget 363221

Huffda :( Har du vært og sjekket om det kan være rester e.l. som kan påvirke syklusen etter SA-en? Jeg hadde veldig svake streker på g-testene i lang tid etterpå, og oppdaget rester på UL.

Ifølge mine beregninger skal el være imorgen. Men nå har jeg tidenes ømmeste bryster. Tester ikke etter el denne pp, men lurer på om el har vært allerede? :sorry: Ble isåfall lite aksjelegging i forkant. Og blir forsåvidt ikke noe nå heller. Noen ganger er turnusjobb pyton :wtf:

Kan man ikke ha ømme bryst rundt EL også da? Har ikke det selv, men mener jeg har lest om andre :happy:

Huffda :( Har du vært og sjekket om det kan være rester e.l. som kan påvirke syklusen etter SA-en? Jeg hadde veldig svake streker på g-testene i lang tid etterpå, og oppdaget rester på UL.
Hvor langt var du på vei da du mistet? Har bestilt time til Ul/sjekk, hadde lave verdier før de begynte å stige, men de steik svært slakt.. så LH har vært nede på 0,15

Jeg hadde sykt mye symptomer på el 4-5 dager før EL fant sted i mai. Jeg og mannen var fra hverandre da, så ble lite aksjeinnlegging da

Hvor langt var du på vei da du mistet? Har bestilt time til Ul/sjekk, hadde lave verdier før de begynte å stige, men de steik svært slakt.. så LH har vært nede på 0,15

Var 8+5 (men det hadde stoppet opp tidligere, uvisst når). Har hatt EL og TR to ganger etterpå, og EL-testene fulgte normal syklus, så trodde ikke det var rester igjen, men det var det gitt! Målte hcg forrige uke, og prøven var negativ omsider da :happy: Håper du får svar på UL, jeg angrer veldig i etterkant at jeg ikke dro før, det var godt å få sjekket opp :happy:

Var 8+5 (men det hadde stoppet opp tidligere, uvisst når). Har hatt EL og TR to ganger etterpå, og EL-testene fulgte normal syklus, så trodde ikke det var rester igjen, men det var det gitt! Målte hcg forrige uke, og prøven var negativ omsider da :happy: Håper du får svar på UL, jeg angrer veldig i etterkant at jeg ikke dro før, det var godt å få sjekket opp :happy:
Såpass ja. Jeg testet med gtester tidlig etter at blødningen var over, og den var (veldig) negativ. Gjorde det for å se om det kom skyggestreker på easy@home testene.. så synes det hadde vært veldig rart. Hcg var på 55 dagen før jeg begynte å blø..

Såpass ja. Jeg testet med gtester tidlig etter at blødningen var over, og den var (veldig) negativ. Gjorde det for å se om det kom skyggestreker på easy@home testene.. så synes det hadde vært veldig rart. Hcg var på 55 dagen før jeg begynte å blø..

Ah, da er nok alt ute i alle fall, krysser fingrene for at syklusen din er på track snart ❤️

4 dpo :happy: Teller ned dagene til testing!
971059FF-2BE2-4428-87B9-5D9C3583E6AC.jpeg

8 dpo i dag, og jeg føler meg ikke det fnugg gravid :p Første test ryker nok i morgen :nailbiting:

Her blir det trolig ikke testing før 12 dpo, men syns ikke testingen er så spennende lenger. :P

Mulig jeg får mer testetrang denne syklusen da, siden jeg for en gangs skyld gleder meg til starten på ny syklus (starter IVF den syklusen). :nailbiting:

Har ikke noe håp om at det har klaffet naturlig, men da blir det en ekstra morsom overraskelse om det plutselig skjer :joyful: Leser jo stadig om folk det plutselig klaffer for etter lang tids prøving :D

Jeg kjøpte meg temp, den piper så mye :eek: fikk meg ikke til å teste med mannen i senga :knegg: man må ta det med en gang man våkner? Ikke når man står og og kan være alene på badet?

Da fikk jeg første positive EL-test. Da regner jeg med at egget slipper som normalt i morgen :D Nå er det bare den uendelige lange ventetiden i DPO-land igjen :confused:

Jeg kjøpte meg temp, den piper så mye :eek: fikk meg ikke til å teste med mannen i senga :knegg: man må ta det med en gang man våkner? Ikke når man står og og kan være alene på badet?

Ja, med en gang du våkner (til samme tid +/- 30 min) og uten å stå opp fra senga. Har du en sånn mann som våkner lett? :p

Back
Topp