Noen som vet om El blir vondere etter skylling? Har såå vondt nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om El blir vondere etter skylling? Har såå vondt nå
Hvordan går det med dere? Noen med EL i sikte nå?
4 dpo her, og spottet litt i går. I dag var tempen veldig lav, og jeg skjønner ingenting!
Takk for betryggende ord! Håper veldig at den er oppe igjen i morgenDen kan gå litt ned noen dager etter EL. Så ikke stress med det, snart skyter den oppover igjen
Jeg har testet etter EL bare for å ha oversikt over syklusen selv om vi egentlig ikke skulle prøve denne PP-en, men så satt EL-slimet i gang og testene økte på i går og ble positiv sent i går kveld, så det ble litt aksjelegging allikevel gitt Kjenner EL-smerter nå, så tror EL er sånn omtrent nå, mulig det blir litt aksjelegging i kveld også
Takk for betryggende ord! Håper veldig at den er oppe igjen i morgen
Wæææ det høres jo veldig lovende ut for din del. Har blødningene avtatt også? Håper at det er EL og at det er gullegget
Hvordan går det med dere? Noen med EL i sikte nå?
4 dpo her, og spottet litt i går. I dag var tempen veldig lav, og jeg skjønner ingenting!
Helt topp! Heiaheia gulleggetJa, det var bare pittelitt blødninger i forbindelse med Cytotec-en da restene kom ut, over på et blunk Ikke blødd siden! Så det påvirket absolutt ingenting på syklusen Gyn foreslo jo å stå over en PP, men vi prøver allikevel Så enten er dette veldig lurt eller veldig dumt
Jeg har også brukt å spotte litt, men ikke like tidlig som dette.. Ikke hatt sex hellerEL min kommer nok ikke før til helgen. Litt kjipt å havne sist i gruppa. Men men, noen må jo være til sist også
Jeg pleier å spotte litt igjennom syklusene. Etter jeg begynte å kartlegge, så la jeg merke til at det skjedde ofte samme dag som samleie eller dagen etter. Noen ganger også i forbindelse med EL. Slimhinnene mine er visst veldig skjøre. Tempen min var gjevn før EL og ble helt "rocky mountain" i DPO-land. Så ville ikke bekymret meg for ugjevn temperatur. Den går nok opp i morgen som Astrantia sier
Da er jeg ferdig med timen min på medicus de var enige i at el var i går jeg får kanskje være med på en studie, der vi får et forsøk med ivf. Jeg må bare ta en blodprøve når jeg får mensen, for å sjekke amh(Eggreserver). På den prøven jeg har tatt for noen mnd siden så er verdien for høy til å bli med på studien, men de sa at de pleide å få helt annet resultat på den klinikken de sender den til (husker ikke hvor, men ikke Norge). Så da får vi bare vente å se litt til
Fikk positive EL-test akkurat, så jeg håpper at PP22 blir den måneden spiren sitterHvordan går det med dere? Noen med EL i sikte nå?
Så spennende! Hvilken medicus er det?
Fikk positive EL-test akkurat, så jeg håpper at PP22 blir den måneden spiren sitter
Da er jeg ferdig med timen min på medicus de var enige i at el var i går jeg får kanskje være med på en studie, der vi får et forsøk med ivf. Jeg må bare ta en blodprøve når jeg får mensen, for å sjekke amh(Eggreserver). På den prøven jeg har tatt for noen mnd siden så er verdien for høy til å bli med på studien, men de sa at de pleide å få helt annet resultat på den klinikken de sender den til (husker ikke hvor, men ikke Norge). Så da får vi bare vente å se litt til
Heii
Leonore - 31 - PP4 - B2 - EL 14.08 - IKM 27.08
Håper med deg!Fikk positive EL-test akkurat, så jeg håpper at PP22 blir den måneden spiren sitter