IKM uke 34

Takk :) Håper det lykkes for oss alle denne gang :D

Kunne ikke vært mer enig :D

Noen som har lagt slagplan for måneden? Noen som prøver noe nytt? Her blir det EL-testing og temping, Conceive+ glidemiddel, så Crinone progesteronstøtte fra EL og siste rest av flaska med Babyklister :woot: Veldig spent! :love017
 
Kunne ikke vært mer enig :D

Noen som har lagt slagplan for måneden? Noen som prøver noe nytt? Her blir det EL-testing og temping, Conceive+ glidemiddel, så Crinone progesteronstøtte fra EL og siste rest av flaska med Babyklister :woot: Veldig spent! :love017
Her skal det prøves nytt, ved å IKKE prøve noe nytt :hilarious: Det tok meg 4 runder å koble sammenhengen mellom inntak av wild yam og spotting fra tidlig i DPO-land. Denne runden får boksen ligge pent inni skapet, og så håååper jeg at lutealfasen ikke hopper tilbake til 10 dager :confused: Om det ikke klaffer denne måneden kommer jeg sikkert til å falle for fristelsen til å teste litt annet, som babyklister :rolleyes:
 
Tingen - 35 - PP3 - B1 - EL 13.08 -IKM 27.08

Tror jeg skal prøve å bestille babyklister. Har vært uten prevensjon siden desember uten en eneste postitiv test..
 
Kunne ikke vært mer enig :D

Noen som har lagt slagplan for måneden? Noen som prøver noe nytt? Her blir det EL-testing og temping, Conceive+ glidemiddel, så Crinone progesteronstøtte fra EL og siste rest av flaska med Babyklister :woot: Veldig spent! :love017
Satse på litt tidlig eggløsning og at det fungerer med barnefri :angelic:

Sikkert dumt spørsmål, men hva er babyklister?
 
Satse på litt tidlig eggløsning og at det fungerer med barnefri :angelic:

Sikkert dumt spørsmål, men hva er babyklister?

God plan! :D

Babyklister er et homeopatisk middel som skal styrke blodgjennomstrømmingen i livmoren så egget skal få et bra miljø å feste seg i. Har ingen bevist effekt vel og merke :joyful: Har tatt det i flere måneder, ble gravid på en av PP-ene, men ble jo ikke gravid på de fem andre, så skal ikke si det var det som gjorde susen :angelic:

https://forum.babyverden.no/threads/babyklister-fructus-femina-berberis-fructibus-comp.1882871/
 
Hvordan går det med dere? Jeg er på dag 10 i dag (holdt på å skrive 10 dpo - I wish!) og har allerede EL slim på tredje dagen. Mon tro om jeg slipper å vente like lenge på EL som til vanlig (dag 20 sist syklus)...? :rolleyes:
 
Hei!
Helt ny i forumverden, men ønsker å slenge meg med her :) har en tendens til å bli helt oppslukt i denne prosessen, så kan være fint å ha en gjeng!

Bella31 - 31 - pp1 (etter SA) - B3 - EL 12.08 - IKM 25.08
 
Hei!
Helt ny i forumverden, men ønsker å slenge meg med her :) har en tendens til å bli helt oppslukt i denne prosessen, så kan være fint å ha en gjeng!

Bella31 - 31 - pp1 (etter SA) - B3 - EL 12.08 - IKM 25.08
Velkommen :Heartbigred
 
Tar livet som det faller seg - 31 - PP5 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 16-18/8 - IKM 29-30/8

Henger i denne gruppa enn så lenge ble kjemisk forrige pp..
 
Tingen - 35 - PP3 - B1 - EL 13.08 -IKM 27.08

Tror jeg skal prøve å bestille babyklister. Har vært uten prevensjon siden desember uten en eneste postitiv test..

Velkommen! Yes, verdt et forsøk i alle fall ❤️
 
Hei!
Helt ny i forumverden, men ønsker å slenge meg med her :) har en tendens til å bli helt oppslukt i denne prosessen, så kan være fint å ha en gjeng!

Bella31 - 31 - pp1 (etter SA) - B3 - EL 12.08 - IKM 25.08

Velkommen så mye hit og til gjengen vår :hug007 Det er godt å få «lufte seg litt» her med andre i samme situasjon :happy:
 
Back
Topp