Hoppetau
Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
Novemberlykke 2018
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Novemberlykke 2022
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper det lykkes for oss alle denne gang
![]()
Veldig spent! 
Her skal det prøves nytt, ved å IKKE prøve noe nyttKunne ikke vært mer enig
Noen som har lagt slagplan for måneden? Noen som prøver noe nytt? Her blir det EL-testing og temping, Conceive+ glidemiddel, så Crinone progesteronstøtte fra EL og siste rest av flaska med BabyklisterVeldig spent!
![]()
Det tok meg 4 runder å koble sammenhengen mellom inntak av wild yam og spotting fra tidlig i DPO-land. Denne runden får boksen ligge pent inni skapet, og så håååper jeg at lutealfasen ikke hopper tilbake til 10 dager Satse på litt tidlig eggløsning og at det fungerer med barnefriKunne ikke vært mer enig
Noen som har lagt slagplan for måneden? Noen som prøver noe nytt? Her blir det EL-testing og temping, Conceive+ glidemiddel, så Crinone progesteronstøtte fra EL og siste rest av flaska med BabyklisterVeldig spent!
![]()

Satse på litt tidlig eggløsning og at det fungerer med barnefri
Sikkert dumt spørsmål, men hva er babyklister?
Har tatt det i flere måneder, ble gravid på en av PP-ene, men ble jo ikke gravid på de fem andre, så skal ikke si det var det som gjorde susen 
Frukt88 - PP22 (pp3 med Letrozol) -B3 - EL 11/8 -IKM 26/8
Håpper det lykkes for oss alle![]()
Tusen takkVelkommen! Det håper jeg og![]()

Babyshark- 26- pp4- B2- El 11/8- ikm 23/8![]()
Denne gangen er det vår tur 
Ja håper virkelig detDer var du og joDenne gangen er det vår tur
![]()
Masse tester er kjøpt på tilbud så denne gang i dpo land skal det testes MYE 
VelkommenHei!
Helt ny i forumverden, men ønsker å slenge meg med herhar en tendens til å bli helt oppslukt i denne prosessen, så kan være fint å ha en gjeng!
Bella31 - 31 - pp1 (etter SA) - B3 - EL 12.08 - IKM 25.08

Tingen - 35 - PP3 - B1 - EL 13.08 -IKM 27.08
Tror jeg skal prøve å bestille babyklister. Har vært uten prevensjon siden desember uten en eneste postitiv test..
Hei!
Helt ny i forumverden, men ønsker å slenge meg med herhar en tendens til å bli helt oppslukt i denne prosessen, så kan være fint å ha en gjeng!
Bella31 - 31 - pp1 (etter SA) - B3 - EL 12.08 - IKM 25.08
Det er godt å få «lufte seg litt» her med andre i samme situasjon 
Mamma15/18 - 34 - pp2 - B3 - el 14/8 - IKM 28/8