Hoppetau
Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
Novemberlykke 2018
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Novemberlykke 2022
Takk Håper det lykkes for oss alle denne gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal det prøves nytt, ved å IKKE prøve noe nytt Det tok meg 4 runder å koble sammenhengen mellom inntak av wild yam og spotting fra tidlig i DPO-land. Denne runden får boksen ligge pent inni skapet, og så håååper jeg at lutealfasen ikke hopper tilbake til 10 dager Om det ikke klaffer denne måneden kommer jeg sikkert til å falle for fristelsen til å teste litt annet, som babyklisterKunne ikke vært mer enig
Noen som har lagt slagplan for måneden? Noen som prøver noe nytt? Her blir det EL-testing og temping, Conceive+ glidemiddel, så Crinone progesteronstøtte fra EL og siste rest av flaska med Babyklister Veldig spent!
Satse på litt tidlig eggløsning og at det fungerer med barnefriKunne ikke vært mer enig
Noen som har lagt slagplan for måneden? Noen som prøver noe nytt? Her blir det EL-testing og temping, Conceive+ glidemiddel, så Crinone progesteronstøtte fra EL og siste rest av flaska med Babyklister Veldig spent!
Satse på litt tidlig eggløsning og at det fungerer med barnefri
Sikkert dumt spørsmål, men hva er babyklister?
Frukt88 - PP22 (pp3 med Letrozol) -B3 - EL 11/8 -IKM 26/8
Håpper det lykkes for oss alle
Tusen takkVelkommen! Det håper jeg og
Babyshark- 26- pp4- B2- El 11/8- ikm 23/8
Ja håper virkelig det Masse tester er kjøpt på tilbud så denne gang i dpo land skal det testes MYEDer var du og jo Denne gangen er det vår tur
VelkommenHei!
Helt ny i forumverden, men ønsker å slenge meg med her har en tendens til å bli helt oppslukt i denne prosessen, så kan være fint å ha en gjeng!
Bella31 - 31 - pp1 (etter SA) - B3 - EL 12.08 - IKM 25.08
Tingen - 35 - PP3 - B1 - EL 13.08 -IKM 27.08
Tror jeg skal prøve å bestille babyklister. Har vært uten prevensjon siden desember uten en eneste postitiv test..
Hei!
Helt ny i forumverden, men ønsker å slenge meg med her har en tendens til å bli helt oppslukt i denne prosessen, så kan være fint å ha en gjeng!
Bella31 - 31 - pp1 (etter SA) - B3 - EL 12.08 - IKM 25.08
Mamma15/18 - 34 - pp2 - B3 - el 14/8 - IKM 28/8