IKM uke 34

Da har jeg vært på GU, og jeg har fortsatt rester etter SA-en for snart 10(!) uker siden, så ikke rart testene mine har skyggestreker :sorry: Her blir det ny Cytotec-kur :arghh: Kryss fingrene for meg at det ordner seg i morgen så jeg slipper utskrapning :sorry::nailbiting:
Så godt at du bestilte deg time slik at det ble oppdaget :O Jammen ikke rart det har vært kluss! Krysser fingrene for at en ny runde med cytotec gjør susen :*

Da har jeg vært på GU, og jeg har fortsatt rester etter SA-en for snart 10(!) uker siden, så ikke rart testene mine har skyggestreker :sorry: Her blir det ny Cytotec-kur :arghh: Kryss fingrene for meg at det ordner seg i morgen så jeg slipper utskrapning :sorry::nailbiting:

Så utrolig kjedelig! Håper restene kommer ut med cytotec! :( Krysser fingrene for deg :)

Blir eggløsningen og sånt utsatt da? Eller hvordan blir det?

Så godt at du bestilte deg time slik at det ble oppdaget :O Jammen ikke rart det har vært kluss! Krysser fingrene for at en ny runde med cytotec gjør susen :*

Takk ❤️ Godt å få svar omsider, nå angrer jeg så klart på at jeg ikke dro og fikk sjekket det for lenge siden. Men bedre sent enn aldri :happy:

Så utrolig kjedelig! Håper restene kommer ut med cytotec! :( Krysser fingrene for deg :)

Blir eggløsningen og sånt utsatt da? Eller hvordan blir det?

Takk! ❤️ Håper veldig det, kjenner det ikke frister med utskraping :inpain: Aner ikke egentlig! Vil tro kroppen venter til slimhinnen bygger seg opp igjen før den slipper et nytt egg? Glemte helt å spørre om det, den er jo egentlig ventet til uka :wideyed:

Haha, blir andre IKM-gruppa jeg oppretter som jeg (mest sannsynlig) ikke er med i selv :happy090 Men henger her med dere uansett og skal holde styr på oppdateringene :D

Veldig spent på dere, er det noen som er i gang med testing? Jeg tok en strips i morges, men er nok uansett et stykke unna, Premom mente 0,17.

Vi krysser fingrene for at kuren fjerner de siste restene. Så utrolig leit at dette har vart så lenge:sorry:

Vi krysser fingrene for at kuren fjerner de siste restene. Så utrolig leit at dette har vart så lenge:sorry:

Det tok sin tid gitt, men nå skal ikke dette bli en sånn sutretråd fra min side altså :joyful: Håper du og resten av gjengen her blir gravide alle sammen, så joiner jeg (et par uker forsinket) baktroppen i mai-termingruppa :D

Det tok sin tid gitt, men nå skal ikke dette bli en sånn sutretråd fra min side altså :joyful: Håper du og resten av gjengen her blir gravide alle sammen, så joiner jeg (et par uker forsinket) baktroppen i mai-termingruppa :D

Tenker at det er helt innafor å være lei seg etter noe sånt. Jeg heier på deg og tror at spiren sitter snart. :Heartred:Heartpink:HeartblueSelv skal jeg unngå el-tester denne måneden. Tester kun hvis TR ikke dukker opp. Blitt litt sliten av å prøve aktivt. :sorry:

Tenker at det er helt innafor å være lei seg etter noe sånt. Jeg heier på deg og tror at spiren sitter snart. :Heartred:Heartpink:HeartblueSelv skal jeg unngå el-tester denne måneden. Tester kun hvis TR ikke dukker opp. Blitt litt sliten av å prøve aktivt. :sorry:

Ser den, tar på dette ❤️ Sender klemmer i fleng og håper spiren dukker opp når du minst venter det :woot:

Juhu, gode nyheter, blodprøven viste at all hcg er ute :dance008 Spent på om EL kommer som planlagt eller om den blir forsinket her pga Cytotec.

Hvordan går det med dere? Noen er kanskje i gang med aksjelegging? :smiley-bounce012
Så bra!

Ingen aksjelegging nå, men satser på dagene fremover. Vi er på tur uten barn, så skjer nå de neste dagene om det skjer denne pp.

Juhu, gode nyheter, blodprøven viste at all hcg er ute :dance008 Spent på om EL kommer som planlagt eller om den blir forsinket her pga Cytotec.

Hvordan går det med dere? Noen er kanskje i gang med aksjelegging? :smiley-bounce012
Hipp hurra for det!

Vi er igang med aksjer :D Fikk plutselig EL smerter i går, og slim har det vært omtrent siden mensen sluttet :p Tempen var fortsatt lav i dag, så kanskje har kroppen kun forsøkt å gi slipp på egget? Er 13 dpo så litt tidlig er det da, i alle fall for å være meg ;)

Måtte spørre gyn hvordan dette med EL blir siden jeg har tatt cytotec midt i syklusen, og hun anbefalte oss å vente til etter TR med å prøve igjen :dead: Så her smører vi oss med tålmodighet og håper TR kommer fort for en gangs skyld :shy:

Får leve ut testetrangen min gjennom dere denne måneden jeg da, så gleder meg til dere er i gang ❤️ Gøy å høre at noen er i gang med aksjelegging allerede :woot: Heier fra sidelinja! :D

Måtte spørre gyn hvordan dette med EL blir siden jeg har tatt cytotec midt i syklusen, og hun anbefalte oss å vente til etter TR med å prøve igjen :dead: Så her smører vi oss med tålmodighet og håper TR kommer fort for en gangs skyld :shy:

Får leve ut testetrangen min gjennom dere denne måneden jeg da, så gleder meg til dere er i gang ❤️ Gøy å høre at noen er i gang med aksjelegging allerede :woot: Heier fra sidelinja! :D
Ååh, men DA skal spira sitte!! ❤️
Jeg hadde uventet EL i går, jeg..! Har lagt inn aksjer så alt er godt der i alle fall ;) Jeg bør vel skifte IKM gruppe men har egentlig mest lyst til å henge videre her inne med dere om jeg får lov? :angelic:

Ååh, men DA skal spira sitte!! ❤️
Jeg hadde uventet EL i går, jeg..! Har lagt inn aksjer så alt er godt der i alle fall ;) Jeg bør vel skifte IKM gruppe men har egentlig mest lyst til å henge videre her inne med dere om jeg får lov? :angelic:

Håper det :happy: Oi! Ja, du må henge her med oss allikevel :D Skal jeg oppdatere infoen din?

Cd 16 i dag, og jeg har de 4 siste mnd med letrozol fått El på denne dagen. Tror ikke det blir i dag, siden jeg ikke har hatt noe El-smerter enda. Pleier å kjenne det veldig godt i flere dager, før det topper seg på selve el dagen. Det blir nok uansett snart:happy: i morgen reiser jeg til medicus for første samtale, så skal jeg tilbake igjen når jeg får mensen. Veldig spent!

Last edited:
Back
Topp