Tar livet som det faller seg - 31 - PP5 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 16-18/8 - IKM 29-30/8
Henger i denne gruppa enn så lenge ble kjemisk forrige pp..
Satser på at det er enda større sjanse for at den sitter nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar livet som det faller seg - 31 - PP5 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 16-18/8 - IKM 29-30/8
Henger i denne gruppa enn så lenge ble kjemisk forrige pp..
Hvordan går det med dere? Jeg er på dag 10 i dag (holdt på å skrive 10 dpo - I wish!) og har allerede EL slim på tredje dagen. Mon tro om jeg slipper å vente like lenge på EL som til vanlig (dag 20 sist syklus)...?
Satser på at det er enda større sjanse for at den sitter nå
Så vondt å høre. Vi får satse på det går veien nå!Ja håper det.. vært gravid 2 ganger i år nå..
Det høres ikke helt greit ut :/ Kraftig og langvarig? Det er sikkert lurt med en sjekk, om ikke annet for å se at alt er som det skalCD 6-7 her i dag. Har bestilt GU for å sjekke om alt er som det skal etter SA-en i mai, blødningene er helt ute av styr her
Så vondt å høre. Vi får satse på det går veien nå!
Det høres vondt ut, krysser fingrene for alle gode ting er tre og den neste spiren klorer seg fast helt til målJa kjenner jeg ikke er laget for dette her.. hadde vært en ting å ikke blitt gravid.. men nå har jeg blitt det 2 ganger uten at det holder..
Det høres ikke helt greit ut :/ Kraftig og langvarig? Det er sikkert lurt med en sjekk, om ikke annet for å se at alt er som det skal
Melder meg inn her jeg
Marie29 - 30 - PP5 - B1 - EL 14.08 - IKM 29.08
Ja håper det.. vært gravid 2 ganger i år nå..
Velkommen hit til oss Vi prøver oss på enda en rekord i antall gravide i en IKM-gruppe, så du er kommet til rett plass
Nei huffameg det høres fælt ut Nå MÅ spira sitte snart både her og derKraftig er bare fornavnet Var som å gå gjennom SA enda en gang Men går mye bedre nå Krysser fingrene for at alt er ute og at kroppen er gira på ny spire
Jeg blir med!
SommerSolsikke - 31 - B2 - PP12 - EL 15.08 - IKM 29.08
Vi skal nok begynne med utredning i løpet av høsten (vi har allerede tatt blodprøver og alt ser fint ut, så det trengs videre undersøkelser nå). I mellomtiden fortsetter vi å prøve på egen hånd. Har ikke store forventninger, men det er bare så gøy å være med i IKM-grupper.
Cd 10, og har gjennomført skylling av eggledere i dag. Syns det gikk helt fint, ikke vondt dette er siste syklusen med letrozol. På mandag reiser vi til medicus, og starter på veien mot ivf kjenner jeg senker skuldrene litt nå, det er godt!
Det skjønner jeg, vi er nok ikke laget for det noen av ossJa kjenner jeg ikke er laget for dette her.. hadde vært en ting å ikke blitt gravid.. men nå har jeg blitt det 2 ganger uten at det holder..
Det høres vondt ut, krysser fingrene for alle gode ting er tre og den neste spiren klorer seg fast helt til mål
Håper alle gode ting er tre - for oss begge
Det skjønner jeg, vi er nok ikke laget for det noen av oss