IKM uke 34

Hvordan går det med dere? Jeg er på dag 10 i dag (holdt på å skrive 10 dpo - I wish!) og har allerede EL slim på tredje dagen. Mon tro om jeg slipper å vente like lenge på EL som til vanlig (dag 20 sist syklus)...? :rolleyes:

CD 6-7 her i dag. Har bestilt GU for å sjekke om alt er som det skal etter SA-en i mai, blødningene er helt ute av styr her :lurking::dead:
 
CD 6-7 her i dag. Har bestilt GU for å sjekke om alt er som det skal etter SA-en i mai, blødningene er helt ute av styr her :lurking::dead:
Det høres ikke helt greit ut :/ Kraftig og langvarig? Det er sikkert lurt med en sjekk, om ikke annet for å se at alt er som det skal :)
 
Det høres ikke helt greit ut :/ Kraftig og langvarig? Det er sikkert lurt med en sjekk, om ikke annet for å se at alt er som det skal :)

Kraftig er bare fornavnet :dead: Var som å gå gjennom SA enda en gang :wtf Men går mye bedre nå :happy: Krysser fingrene for at alt er ute og at kroppen er gira på ny spire :chicken:
 
Melder meg inn her jeg :p

Marie29 - 30 - PP5 - B1 - EL 14.08 - IKM 29.08

Velkommen hit til oss :happy: Vi prøver oss på enda en rekord i antall gravide i en IKM-gruppe, så du er kommet til rett plass :joyful:
 
Kraftig er bare fornavnet :dead: Var som å gå gjennom SA enda en gang :wtf Men går mye bedre nå :happy: Krysser fingrene for at alt er ute og at kroppen er gira på ny spire :chicken:
Nei huffameg det høres fælt ut :Heartpink Nå MÅ spira sitte snart både her og der :hello2
 
Jeg blir med! :)

SommerSolsikke - 31 - B2 - PP12 - EL 15.08 - IKM 29.08

Vi skal nok begynne med utredning i løpet av høsten (vi har allerede tatt blodprøver og alt ser fint ut, så det trengs videre undersøkelser nå). I mellomtiden fortsetter vi å prøve på egen hånd. :) Har ikke store forventninger, men det er bare så gøy å være med i IKM-grupper. :D
 
Cd 10, og har gjennomført skylling av eggledere i dag. Syns det gikk helt fint, ikke vondt:happy: dette er siste syklusen med letrozol. På mandag reiser vi til medicus, og starter på veien mot ivf:happy: kjenner jeg senker skuldrene litt nå, det er godt!
 
Jeg blir med! :)

SommerSolsikke - 31 - B2 - PP12 - EL 15.08 - IKM 29.08

Vi skal nok begynne med utredning i løpet av høsten (vi har allerede tatt blodprøver og alt ser fint ut, så det trengs videre undersøkelser nå). I mellomtiden fortsetter vi å prøve på egen hånd. :) Har ikke store forventninger, men det er bare så gøy å være med i IKM-grupper. :D

Så hyggelig at du vil henge med oss ❤️ Velkommen! :happy:
 
Cd 10, og har gjennomført skylling av eggledere i dag. Syns det gikk helt fint, ikke vondt:happy: dette er siste syklusen med letrozol. På mandag reiser vi til medicus, og starter på veien mot ivf:happy: kjenner jeg senker skuldrene litt nå, det er godt!

Så bra det gikk greit! ❤️ Må føles godt for psyken at det skjer litt :happy:
 
Det høres vondt ut, krysser fingrene for alle gode ting er tre og den neste spiren klorer seg fast helt til mål

Ja håper virkelig det.. ❤

Håper alle gode ting er tre - for oss begge ❤️❤️❤️

Ja krysser alle fingrene for at det er vår tur å komme helt i mål denne uka ❤

Det skjønner jeg, vi er nok ikke laget for det noen av oss :Heartbigred

Nei det er vi nok ikke noen, føler så med alle som har mistet flere ganger.. har flere vellykkede svangerskap bak meg, og har aldri mistet før.. så skjønner jo ingenting her.. :(
 
Da har jeg vært på GU, og jeg har fortsatt rester etter SA-en for snart 10(!) uker siden, så ikke rart testene mine har skyggestreker :sorry: Her blir det ny Cytotec-kur :arghh: Kryss fingrene for meg at det ordner seg i morgen så jeg slipper utskrapning :sorry::nailbiting:
 
Back
Topp