Juhu! Det kan jo absolutt være nok, det1 DPO Ikke så voldsomt troen på klaff denne måneden med én aksjelegging dagen før EL, men er jo en sjanse
Vis vedlegget 363056
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu! Det kan jo absolutt være nok, det1 DPO Ikke så voldsomt troen på klaff denne måneden med én aksjelegging dagen før EL, men er jo en sjanse
Vis vedlegget 363056
Virker som el kommer tidligere enn sist denne gang! Kjennes ut som jeg murrer på noen skikkelige el smerter, nå på høyre side! Håper virkelig det er her gullegget ligger nå
Heihei! Melder meg forsiktig inn her jeg
Trondheimsjenta - 25 år - PP2 - B1 - EL 10.08 - IKM 24.08
Vis vedlegget 363071
Positiv EL-test for første gang igår og jeg kjenner det jobbes godt i høyre eggstokk så vil tro eggløsning er idag. Siste babydans var natt til mandag og samboer er på jobbreise så det blir med det for denne gang, kan ikke si jeg har veldig stor tro da men vi får se
Reiret - 30 år - PP7/1(med letrozol) - B2 - EL 11.08 - IKM 25.08
Det var jo ganske lystig lesning da, håper det kan klaffe likevel da. Er veldig lite stresset denne måneden hvertfall fordi jeg ikke har noe håp, så kan jo håpe på å bli positiv overrasket om et par ukerSå bra du vil være her med oss, har lagt deg til i listen Masse lykke til!
Forresten! To dager før EL er perfekt timing! https://www.google.no/amp/s/www.kindara.com/blog/the-statistics-behind-getting-pregnant?hs_amp=true
Peak på ELtest i går, og har gått fra murringer et par dager til sterke EL-smerter i kveld. Tenker EL da sannsynligvis er i dag?
Har hatt litt ustabil syklus siste månedene etter en sa etter vaksine i mai, tidligere kunne jeg stille klokka etter syklusen
Kommer over hit, fikk peak IGJEN. Ekstremt ustabil EL, men håååper det er EL nå.
Mymelen-33-B3-PP2-EL12.08(?)-ikm 26.08
SA 14.juli, og dette er LH verdiene mine
Vis vedlegget 363156
… eier ikke selvkontroll… har gått til anskaffelse av både EL- og graviditetstester.
Nei og nei Men spennende da! (Hilsen skulle-ikke-prøve-engang-denne-måneden )
Var på Meny i helgen og klarte ikke å holde fingrene unna. Jeg er avhengig av å tisse på pinner
Hahah, fantastisk!Var på Meny i helgen og klarte ikke å holde fingrene unna. Jeg er avhengig av å tisse på pinner
Altså, det er SÅ SPENNENDE! 2dpo her, og ikke allverdens til sjanse denne måneden, men har sjeldent gledet meg så mye til å teste med tidlige g-tester Første ryker 9dpo
Hahah, fantastisk!
i sommer klarte jeg faktisk i dpo land å holde meg unna ‘tisse på pinner’, for jeg tok PH verdien på bassenget. Ganske likt og fikk slukket den ‘trangen’ til å teste urin men nå er bassenget tømt, snart 50 el tester brukt opp..
Kjøpte en svær pakke med 50 el og 20 gtester fra easy@home, trodde (håpet) virkelig ikke jeg skulle få bruk for alle 50.. meeen..
3 gtester brukt, men kjøpte faktisk 5 tidligtester å, så har jeg 2 digitale liggende