IKM uke 34

Virker som el kommer tidligere enn sist denne gang! Kjennes ut som jeg murrer på noen skikkelige el smerter, nå på høyre side! Håper virkelig det er her gullegget ligger nå:Heartred

Heihei! Melder meg forsiktig inn her jeg :angelic:

Trondheimsjenta - 25 år - PP2 - B1 - EL 10.08 - IKM 24.08

B8829118-C2A6-40DE-8895-28F7FE46746F.jpeg

Positiv EL-test for første gang igår og jeg kjenner det jobbes godt i høyre eggstokk så vil tro eggløsning er idag. Siste babydans var natt til mandag og samboer er på jobbreise så det blir med det for denne gang, kan ikke si jeg har veldig stor tro da men vi får se :happy:

Virker som el kommer tidligere enn sist denne gang! Kjennes ut som jeg murrer på noen skikkelige el smerter, nå på høyre side! Håper virkelig det er her gullegget ligger nå:Heartred

Ooh, murring er bra tegn! Heier på gullegget! :happy:

Heihei! Melder meg forsiktig inn her jeg :angelic:

Trondheimsjenta - 25 år - PP2 - B1 - EL 10.08 - IKM 24.08

Vis vedlegget 363071

Positiv EL-test for første gang igår og jeg kjenner det jobbes godt i høyre eggstokk så vil tro eggløsning er idag. Siste babydans var natt til mandag og samboer er på jobbreise så det blir med det for denne gang, kan ikke si jeg har veldig stor tro da men vi får se :happy:

Så bra du vil være her med oss, har lagt deg til i listen :happy: Masse lykke til!

Forresten! To dager før EL er perfekt timing! https://www.google.no/amp/s/www.kindara.com/blog/the-statistics-behind-getting-pregnant?hs_amp=true

Reiret - 30 år - PP7/1(med letrozol) - B2 - EL 11.08 - IKM 25.08

Last edited:
Kommer over hit, fikk peak IGJEN. Ekstremt ustabil EL, men håååper det er EL nå.

Mymelen-33-B3-PP2-EL12.08(?)-ikm 26.08

SA 14.juli, og dette er LH verdiene mine :banghead:

upload_2021-8-11_14-14-59.jpeg

Peak på ELtest i går, og har gått fra murringer et par dager til sterke EL-smerter i kveld. Tenker EL da sannsynligvis er i dag?
Har hatt litt ustabil syklus siste månedene etter en sa etter vaksine i mai, tidligere kunne jeg stille klokka etter syklusen:sour:

Vedlegg

• 4C245503-1B9B-403D-8757-A5FB54262039.jpeg
    4C245503-1B9B-403D-8757-A5FB54262039.jpeg
    503,8 KB · Visninger: 68
Peak på ELtest i går, og har gått fra murringer et par dager til sterke EL-smerter i kveld. Tenker EL da sannsynligvis er i dag?
Har hatt litt ustabil syklus siste månedene etter en sa etter vaksine i mai, tidligere kunne jeg stille klokka etter syklusen:sour:

Da er nok EL mest sannsynlig i dag :happy: Huff, at kroppen ikke bare kan komme rett i syklus igjen altså! Men EL på dag 13 må jo være bra, enda kjedeligere om den den drøyer :happy:

Var på Meny i helgen og klarte ikke å holde fingrene unna. Jeg er avhengig av å tisse på pinner :hilarious::shy:

Altså, det er SÅ SPENNENDE! :D:D:D 2dpo her, og ikke allverdens til sjanse denne måneden, men har sjeldent gledet meg så mye til å teste med tidlige g-tester :joyful: Første ryker 9dpo :woot:

Var på Meny i helgen og klarte ikke å holde fingrene unna. Jeg er avhengig av å tisse på pinner :hilarious::shy:
:knegg: Hahah, fantastisk!
i sommer klarte jeg faktisk i dpo land å holde meg unna ‘tisse på pinner’, for jeg tok PH verdien på bassenget. Ganske likt og fikk slukket den ‘trangen’ til å teste urin :dance011 men nå er bassenget tømt, snart 50 el tester brukt opp..

Kjøpte en svær pakke med 50 el og 20 gtester fra easy@home, trodde (håpet) virkelig ikke jeg skulle få bruk for alle 50.. meeen..:confused013
3 gtester brukt, men kjøpte faktisk 5 tidligtester å, så har jeg 2 digitale liggende :cool05

Altså, det er SÅ SPENNENDE! :D:D:D 2dpo her, og ikke allverdens til sjanse denne måneden, men har sjeldent gledet meg så mye til å teste med tidlige g-tester :joyful: Første ryker 9dpo :woot:

Det blir testing fra 8 DPO her. EL har ikke vært enda, men vi har startet med aksjelegging og har virkelig trua :happy: Det har begynt å murre godt i livmora, så ting er på gang. I går vurderte jeg til å med å bestille meg tidligtester fra MakeSure, men ombestemte meg i det jeg skulle sende inn bestillingen.:hilarious: Det er såå deilig å komme igang med testingen. Engasjementet tok overhånd i morges da… det endte med at jeg sølte urin utover hele baderomsgulvet :arghh:

:knegg: Hahah, fantastisk!
i sommer klarte jeg faktisk i dpo land å holde meg unna ‘tisse på pinner’, for jeg tok PH verdien på bassenget. Ganske likt og fikk slukket den ‘trangen’ til å teste urin :dance011 men nå er bassenget tømt, snart 50 el tester brukt opp..

Kjøpte en svær pakke med 50 el og 20 gtester fra easy@home, trodde (håpet) virkelig ikke jeg skulle få bruk for alle 50.. meeen..:confused013
3 gtester brukt, men kjøpte faktisk 5 tidligtester å, så har jeg 2 digitale liggende :cool05

Hahaha! :hilarious: I sommer tok jeg med tester på telttur. Brettet ned buska og ga f i at rumpa ble spist av mygg. Teste måtte jeg! :D

Den vil IKKE ned *oppgitt* :( håpet på at den var på vei ned i dag tidlig da jeg fikk 0,68, men det var morgenurin. Ettermiddag er alltid mye høyere her
upload_2021-8-12_17-8-45.png

Back
Topp