IKM uke 34

Jeg kjøpte meg temp, den piper så mye :eek: fikk meg ikke til å teste med mannen i senga :knegg: man må ta det med en gang man våkner? Ikke når man står og og kan være alene på badet?

Å nei :eek: Man skal helst ta den mens man ligger i senga og ikke har beveget seg ennå. Men det kan jo hende det blir noenlunde stabilt allikevel om du gjør det samme hver dag? Men kanskje ikke 100% :wacky:

Jeg kjøpte meg temp, den piper så mye :eek: fikk meg ikke til å teste med mannen i senga :knegg: man må ta det med en gang man våkner? Ikke når man står og og kan være alene på badet?

Jeg tar den under puta når den piper, og holder den der til den er ferdig:hilarious: så leser jeg av resultatet etter det. Funker her:)

Ja, med en gang du våkner (til samme tid +/- 30 min) og uten å stå opp fra senga. Har du en sånn mann som våkner lett? :p
Såpass ja, da må jeg ha på vekkerklokke i helgen da:confused: njaei, han våkner vel kanskje ikke lett nei, og kan vel gjøre det når vekkerklokke ringer.

Å nei :eek: Man skal helst ta den mens man ligger i senga og ikke har beveget seg ennå. Men det kan jo hende det blir noenlunde stabilt allikevel om du gjør det samme hver dag? Men kanskje ikke 100% :wacky:
Hmm, ja spørs.. får prøve, blir ikke lett!
Jeg tar den under puta når den piper, og holder den der til den er ferdig:hilarious: så leser jeg av resultatet etter det. Funker her:)
Men den piper jo når den er inni? OG når jeg trykker ‘på’. Skikkelig! Piper 3-4 ganger når den er ferdig :scared001

Ny peak i dag da.. :schocked028 har mensensmerter
upload_2021-8-13_16-48-21.png

Last edited:
Så gøy når IKM uke 35, 36 og 37 allerede er opprettet, det betyr at det nærmer seg «vår» uke :D Gleder oss til å se første test her i morgen, siden vi har @Tussilagof her hvor EL bestemte seg for å komme ekstra tidlig :happy: Heier! ❤️

Jeg synes det er SÅ herlig at jeg er så avslappet til denne prøverunden! Jeg glemmer nesten ut at vi prøver, og husket knapt hvor mange dpo jeg er!:angelic: For en gang skyld flyr dagene avgårdet! Jeg er 4 Dpo idag(måtte inn å sjekke premom..Hehe) Er godt igang med wildyam nå, og bare noen få dager til testekjøret begynnerxsmile9 Denne gang har jeg masse tester!!

D1214F66-63BC-4A08-8A8C-0864C0FA4B75.jpeg

Peak på dagens EL-test! :rolleyes:Er det best å legge inn aksjer i dag eller i morgen? Vi er begge litt slitne etter en sen kveld i går :hungover:

Vi la inn aksjer tirsdag, onsdag og i går fredag.

Last edited:
Vis vedlegget 363354

Peak på dagens EL-test! :rolleyes:Er det best å legge inn aksjer i dag eller i morgen? Vi er begge litt slitne etter en sen kveld i går :hungover:

Herlig!!

Ser ut som noe nærmer seg her og :) Legger inn aksjer ikveld hvertfall, og håper på peak imorgen eller mandag :woot: da blir det aksjer hver dag her frem til det :p

59ABD7CD-4DC3-49DF-BD76-7400DB0D5747.jpeg

Last edited:
Herlig!!

Ser ut som noe nærmer seg her og :) Legger inn aksjer ikveld hvertfall, og håper på peak imorgen eller mandag :woot: da blir det aksjer hver dag her frem til det :p

Vis vedlegget 363362
De er veldig rosa når du tar bilde? Venter du 5-10 min? :) kan ha litt å si

her hadde jeg høy i dag tidlig, 1,34. Tok en gtest å som viste svak strek. Så enten er jeg gravid eller henger det igjen fra SA..

9dpo og supersvak strek på babyplan tidlig og vanlig. Har hatt flere skygger på disse før, så jubelen slippes absolutt ikke løs enda, selv om jeg naturligvis ikke klarer la være å håpe :bag:

De er veldig rosa når du tar bilde? Venter du 5-10 min? :) kan ha litt å si

Ja, vet! :sour: Tar bilde når det er gått 5 min som er tidsfristen på de - MakeSure. Men da er de ofte fortsatt litt rosa -- kanskje man skal vente til de har blitt hvite?? Tell me, om du vet!! Haha, første mnd jeg forsøker meg med testing etter EL med Premom :smiley-ashamed008 Temping, som var min gode venn i 2017, funker rett og slett ikke med en treåring som har mareritt kl 04 og meg med et dødstrøtt tryne kl 06 når han roper fra rommet at det er morgen og at han er våken:confused013 Haha:rolleyes:

Ja, vet! :sour: Tar bilde når det er gått 5 min som er tidsfristen på de - MakeSure. Men da er de ofte fortsatt litt rosa -- kanskje man skal vente til de har blitt hvite?? Tell me, om du vet!! Haha, første mnd jeg forsøker meg med testing etter EL med Premom :smiley-ashamed008 Temping, som var min gode venn i 2017, funker rett og slett ikke med en treåring som har mareritt kl 04 og meg med et dødstrøtt tryne kl 06 når han roper fra rommet at det er morgen og at han er våken:confused013 Haha:rolleyes:
Ja, la den bli helt hvit. Jeg har faktisk venta 15 min :)
Skjønner at temping ikke er så lett med småunger i hus :p

Ja, la den bli helt hvit. Jeg har faktisk venta 15 min :)
Skjønner at temping ikke er så lett med småunger i hus :p
Å dette hadde jeg ikke tenkt på, jeg har bare tatt bilde rundt 5 min og mine er ganske rosa. Men lurer på om de greier å kompensere for dette? Det står jo resultater skal leses innen 3-5 min. Interessant uansett :p jeg prøvde å ta nytt bilde av testen jeg tok kl 3 og den ga litt lavere nå (0,14 nå mot 0,27 fersk). Mulig det er litt for gammel nå da, så skal prøve å ta bilder etter 5min og etter tørk i morgen og se :)

Vis vedlegget 363354

Fin test :D 2 dag og 1 dag før EL skal vel være de med høyest sannsynlighet for å bli gravid, så egentlig i dag da ;) Men eventuelt, hva med en runde i morgen tidlig etter at dere har sovet ut? :happy: Ellers høres det jo ut som dere har gjort det dere kunne tidligere :D

High!!
105A9487-9D4C-45DD-8E41-B1DF11F0D766.jpeg

Og litt kvalm idag, og det passer bra rundt EL for min del. Får sikkert noe knip iløpet av dagen også.

Bra aksjeinnlegging igår, og da kjører vi idag og:p

Sjekket forresten nå: la den inn etter den var blitt helt hvit og resultatet ble ca det samme, faktisk litt under - så tror Premom klarer å kompensere for det, selvom testen er litt rosa i det hvite feltet :happy:

Da skal jeg teste utover dagen og se om den faller eller hvor lang peaken er :woot:

Hmmm... virker som jeg har elslim nå. Skjønner ikke helt det, skulle vært 5 dpo nå. Får se hvordan det går fremover. Er feber i hus så blir ikke aksjer i kveld uansett :(

Jeg er 5dpo idag og tiden snegler seg avgårde her jeg sitter stuptrøtt på jobb :p Ingen symptomer å melde om enda. Hard tapp, veldig lukket og middels høyt oppe. Bakovervendt så var såviidt jeg klarte å kjenne om den var lukket eller ikke. Middels mye, kremete utflod når jeg kjenner oppi der.

Noen andre som begynner å kjenne på noe her da? :D

Hmmm... virker som jeg har elslim nå. Skjønner ikke helt det, skulle vært 5 dpo nå. Får se hvordan det går fremover. Er feber i hus så blir ikke aksjer i kveld uansett :(

Mener jeg har lest at man kan få slimete utflod litt ut i dpo-land også! Har du tatt el-test?

Fin test :D 2 dag og 1 dag før EL skal vel være de med høyest sannsynlighet for å bli gravid, så egentlig i dag da ;) Men eventuelt, hva med en runde i morgen tidlig etter at dere har sovet ut? :happy: Ellers høres det jo ut som dere har gjort det dere kunne tidligere :D

Vi fikk lagt inn aksjer tidlig i dag:smug: Nå starter ventetiden. Vurderer å teste fra 1 DPO, som et eksperiment. Har fått så mange skygger på MakeSure fra 7 DPO de siste tre syklusene. Av og til lurer jeg på om det har vært reelle skygger eller starten på noe… :pompus:

Mener jeg har lest at man kan få slimete utflod litt ut i dpo-land også! Har du tatt el-test?
Ikke tatt eltest, da hadde mannen gått i panikk (og vi bodde på hotell sammen i 5 dager rundt antatt el, så ingen mulighet til å skjule testing der)

Back
Topp