Astrantia
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
September To Remember 2022
Søvnløs i september 2025
Jeg kjøpte meg temp, den piper så myefikk meg ikke til å teste med mannen i senga
man må ta det med en gang man våkner? Ikke når man står og og kan være alene på badet?
Å nei

man må ta det med en gang man våkner? Ikke når man står og og kan være alene på badet?
så leser jeg av resultatet etter det. Funker her
har mensensmerter
Heier!
For en gang skyld flyr dagene avgårdet! Jeg er 4 Dpo idag(måtte inn å sjekke premom..Hehe) Er godt igang med wildyam nå, og bare noen få dager til testekjøret begynner
Denne gang har jeg masse tester!!
da blir det aksjer hver dag her frem til det 

Tar bilde når det er gått 5 min som er tidsfristen på de - MakeSure. Men da er de ofte fortsatt litt rosa -- kanskje man skal vente til de har blitt hvite?? Tell me, om du vet!! Haha, første mnd jeg forsøker meg med testing etter EL med Premom
Temping, som var min gode venn i 2017, funker rett og slett ikke med en treåring som har mareritt kl 04 og meg med et dødstrøtt tryne kl 06 når han roper fra rommet at det er morgen og at han er våken
Haha
Nå starter ventetiden. Vurderer å teste fra 1 DPO, som et eksperiment. Har fått så mange skygger på MakeSure fra 7 DPO de siste tre syklusene. Av og til lurer jeg på om det har vært reelle skygger eller starten på noe…