IKM uke 31

og forresten, jeg også kan jo skimte noe på dagens test, men øynene mine er offisielt disket fra strektolking denne runden, jeg ser streker overalt :laughing002

PS, har brukt lyset fra samboers tlf bak i håp om at det skulle synes bedre :laughing001 spørs om det er vits å teste igjen allerede i kveld eller om jeg skal utsette det til i morgen..

Jeg skimter også!! :smiley-bounce016 Haha, blir spennende dette her

Kun komt til onsdag og 9 av 12 allerede på tr, kun ein på gravido_O
Neste runde må bli vår:smug: Mangen som blir med over til veke 35?:joyful:
Er på plass iuke 35. Vi alle fortjener bli gravid neste runde!

Vedlegg

• C10E6AA9-F56C-44C6-81E5-7472944F1C45.jpeg
    C10E6AA9-F56C-44C6-81E5-7472944F1C45.jpeg
    26,9 KB · Visninger: 120
  • 22DD2A6C-5058-45C3-BB13-A777209A8A02.jpeg
    22DD2A6C-5058-45C3-BB13-A777209A8A02.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 117
Synes så vidt jeg skimter en svak strek på den nederste.
Hvor mange dager dpo er du?

tror jeg er 11dpo ❤️ Streken er godt synlig på ekte, men jeg stusser over at den ser mer grå enn rosa ut.. så jeg stoler ikke helt på den, vi får se i morgen!

Du, her begynner det å ligne på noe!! ❤️ Har du tatt med samme urin? Nå har jeg hamstret tester, å skal holde meg til ikveld! :p

nei, den øverste er fra tidligere i dag, nederste fra nå! Men den er ikke tydelig rosa, minner mer om grått. Såå jeg lever nok enda i spenning desverre!

gleder meg til å se dine ❤️

tror jeg er 11dpo ❤️ Streken er godt synlig på ekte, men jeg stusser over at den ser mer grå eller rosa ut.. så jeg stoler ikke helt på den, vi får se i morgen!
Åja! Ja bilder kan lyve litt! Hold oss oppdatert de neste dagene ! Er du gravid blir de jo bare sterkere med dagene som går! :p

nei, den øverste er fra tidligere i dag, nederste fra nå! Men den er ikke tydelig rosa, minner mer om grått. Såå jeg lever nok enda i spenning desverre!

gleder meg til å se dine ❤️

Spennende dager :happy: Nå er det store dilemmaet, bruke metode test ikveld eller CB tidlig.. Hvilken er mest sensitiv? :D

Gratulerer så mye til alle med positive tester:love7 Kose dere masse videre i graviditeten:Heartred Og til dere med negative tester, og tanta på døren- masse lykke til i neste pp, satser på den sitter da for oss alle:smiley-angelic003

Kun komt til onsdag og 9 av 12 allerede på tr, kun ein på gravido_O
Neste runde må bli vår:smug: Mangen som blir med over til veke 35?:joyful:
Edit: såg me var flytta frå lista over og ned. Då er det fortsatt tid til å forbedre statistikken vår:joyful:

Altså... Nå får jeg bare vente til i morgen tidlig, ser streker overalt :mad:

Vedlegg

• 9B9C1521-1FBE-49D3-B551-6056D4AD583E.jpeg
    9B9C1521-1FBE-49D3-B551-6056D4AD583E.jpeg
    16,3 KB · Visninger: 113
Ååh, er så spennende å følge med på dere! ❤

Jeg har enda ikke fått tr. Trodde jeg hadde EL for litt over 2 uker siden, men tydeligvis ikke. Er nå på CD 32, men tok jo ut spiralen 3 dager før tr kom på besøk..Får bare fortsette å vente og se :) mye diffuse smerter fra eggstokker og livmor de siste ukene, så håper kroppen prøver å rydde opp etter spiralen :rolleyes: Har gitt opp testinga for noen dager for å ikke fokusere så mye på det:oops:

Back
Topp