IKM uke 31

Greit å holde forventningane nede:p
Eg hadde halsbrann i går for første gong i heile mitt liv, trudde først det var omgongssjuka! Vart ekstremt kvalm og vond sviande smerte i øvre del av magen. Vart heilt fin med syrenøytraliserande. Kunne vert teikn på graviditet, meen trur heller det var for mykje feit tullemat etter ein dag i fornøyelsespark:wacky:
Er så hardt være i dop land. Alt kan jo tolkes i retning graviditet! Blir jo helt tullete i hode!
Sykt teit at PMS-symptomer og graviditetssymptomer er helt identiske :yuck:

Sykt teit at PMS-symptomer og graviditetssymptomer er helt identiske :yuck:
Ja!!!!! Skulle ønske vi bare kunnet sovet gjennom dop land og våkne gravid :laughing025

Ja!!!!! Skulle ønske vi bare kunnet sovet gjennom dop land og våkne gravid :laughing025

Helt enig der. Jeg fant ut sist ved sa at mitt tegn på graviditet er harde bryst, litt som melkespreng.. Det har resultert i at jeg nå nesten konstant har gått å tafset meg selv på puppene :facepalm::smiley-ashamed005

Helt enig der. Jeg fant ut sist ved sa at mitt tegn på graviditet er harde bryst, litt som melkespreng.. Det har resultert i at jeg nå nesten konstant har gått å tafset meg selv på puppene :facepalm::smiley-ashamed005

haha, samme her! Første PP etter SA og puppene kjennes ikke ømme ut i det hele tatt, sist var de mega ømme og som du sier nesten som melkespreng... kan ikke se bra ut når jeg klemmer på det hele tiden:hilarious:

Er det mulig.. Ligger våken å venter på konsentrert morgenurin :joyful: Nå har det tilta for meg! Haha, guud gi meg styrke :shifty:

Prøvde litt forskjellig denne pp, solvipect og rooibos før el og så skulle jeg drikke ananasjuice / spise ananas etter el men det glemte jeg :rolleyes: i tillegg til å ha ferie og slappe av og ikke tenke så mye på prøvingen men :hilarious: skal fortsette med rooibos og solvipect, kanskje grapefruktkjerneekstrakt :woot: det er kanskje bedre enn grapefruktjuice? Sånn i virkning, synes grapefruktjuice smaker greit :) tr kommer til «normal» tid her, så tror ikke wild yam har noe for seg hos meg?
Krysser fingrene for deg :Heartred
Har lest innom diverse sider at grapefruktkjerneekstrakt bar bedre effekt enn grapefruktjuice:) Jeg har bare prøvd grapefruktkjerneekstrakt, og jeg merker hvertfall at det er bedre enn å ikke ta det, fikk eggløsningsslim med den i et par dager vs nesten ikke mertbart slim hvis jeg ikke brukte den. :happy: Wild yam trenger du nok ikle hvis tr kommer til normal tid. Har dessuten hørt det kan klusse til noen sin syklus. Den tas gjerne fordi man vil forlenge lutealfasen dersom man har tendenser til lutealfasedefekt.

Klarte ikke vente lenger, testene jeg bestilte er ikke sendt enda engang så jeg måtte nok på apoteket ja.

Metode tidligtest - blenda etter 3 minutter. Hadde det vært strek jeg så for 2 dager siden burde denne vært easy å se nå. Så da kan jeg settes på ikke gravid ❤️

Vedlegg

• 2D363516-D2EA-46F2-AC7F-121F18727CB1.jpeg
    2D363516-D2EA-46F2-AC7F-121F18727CB1.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 90
hvordan gikk det? ❤️

Hadde bare to vanlige strimmel igjen, ikke utslag.. 11 dpo i dag. På en måte tenker jeg på forrige gang, da hadde jeg svak strek på tidligtest 12 dpo.. Legger ved bilde av den! Merk: dette er IKKE dagens test - selvom jeg skulle ønske :D Så det er jo fortsatt mulighet, vet ikke om jeg skal påkoste meg flere tidligtester eller vente.. Tanta kommer jo enten jeg vil det eller ei dersom det ikke gikk denne gangen :rolleyes:

Vedlegg

• 3B946B1C-4305-4583-B87A-FC08FBB1661E.jpeg
    3B946B1C-4305-4583-B87A-FC08FBB1661E.jpeg
    43,5 KB · Visninger: 85
Hadde bare to vanlige strimmel igjen, ikke utslag.. 11 dpo i dag. På en måte tenker jeg på forrige gang, da hadde jeg svak strek på tidligtest 12 dpo.. Legger ved bilde av den! Merk: dette er IKKE dagens test - selvom jeg skulle ønske :D Så det er jo fortsatt mulighet, vet ikke om jeg skal påkoste meg flere tidligtester eller vente.. Tanta kommer jo enten jeg vil det eller ei dersom det ikke gikk denne gangen :rolleyes:

ikke gi opp enda hvertfall, når du er 11dpo og hadde så svak 12 dpo sist så er ikke håpet ute ❤️❤️ Det ga meg også litt håp at denne typen test var såpass «svak» hos deg 12dpo, det var den jeg brukte i dag.

ikke gi opp enda hvertfall, når du er 11dpo og hadde så svak 12 dpo sist så er ikke håpet ute ❤️❤️ Det ga meg også litt håp at denne typen test var såpass «svak» hos deg 12dpo, det var den jeg brukte i dag.

Tenker det samme ❤️ Å kjenner jeg meg selv rett blir det en tur på apoteket.. I dag :rolleyes: Haha, vurderer å kjøre en time t/r for å dra på et annet apotek, vil ikke virke heelt testegal :sorry: Hvor mange dpo er du i dag?

Tenker det samme ❤️ Å kjenner jeg meg selv rett blir det en tur på apoteket.. I dag :rolleyes: Haha, vurderer å kjøre en time t/r for å dra på et annet apotek, vil ikke virke heelt testegal :sorry: Hvor mange dpo er du i dag?

jeg er 11 elr 12 dpo, litt usikker siden jeg hadde 2 dager med positive EL-tester og kjente elsmerter ca 48timer etter siste positive test. Hvis det stemmer er jeg 11dpo

jeg er 11 elr 12 dpo, litt usikker siden jeg hadde 2 dager med positive EL-tester og kjente elsmerter ca 48timer etter siste positive test. Hvis det stemmer er jeg 11dpo

Okei, da er vi ca samme plass da :dance008 Her er dagens test, med litt godvilje skimter jeg selvfølgelig nooe :rolleyes:

Vedlegg

• 1CC61CB6-7175-42E6-8353-A4F6AEFB513A.jpeg
    1CC61CB6-7175-42E6-8353-A4F6AEFB513A.jpeg
    9,1 KB · Visninger: 105
Kun komt til onsdag og 9 av 12 allerede på tr, kun ein på gravido_O
Neste runde må bli vår:smug: Mangen som blir med over til veke 35?:joyful:

Okei, da er vi ca samme plass da :dance008 Her er dagens test, med litt godvilje skimter jeg selvfølgelig nooe :rolleyes:

og forresten, jeg også kan jo skimte noe på dagens test, men øynene mine er offisielt disket fra strektolking denne runden, jeg ser streker overalt :laughing002

PS, har brukt lyset fra samboers tlf bak i håp om at det skulle synes bedre :laughing001 spørs om det er vits å teste igjen allerede i kveld eller om jeg skal utsette det til i morgen..

Vedlegg

• D3631DBC-D9BC-4E98-AE0F-2BAC2E3B1703.jpeg
    D3631DBC-D9BC-4E98-AE0F-2BAC2E3B1703.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 102
11dpo og masse murringer, tenker at tr er rett rundt hjørnet :(

Back
Topp