IKM uke 31

Tr kom akurat nå her, da går vi inn I PP11, håper håper den blir vår pp Ameen.
Gratulerer til alle som er gravid og lykke til andre til deres neste pp.

Haha, du skal få oppdatering! :smiley-bounce012 Ha en fiin nattevakt. Hvordan gjør du det med testing da? Tester du etter ferdig vakt eller venter du til du har sovet?

venter til etter jeg har sovet! Drikker så mye på natten at urinen blir så utvannet :wtf: så det blir nok en sen oppdatering på meg, men jeg gleder meg til å våkne og forhåpentligvis se positiv hos deg utover dagen! :woot::woot:

Der kom tr her også.. da blir det masse spekeskinke, kaffe, lakris, is, ost og kjeks de neste dagene :p

Håper det kommer noen flere positive tester før uka er omme, ganske kjedelig fordeling på ikm-lista synes jeg! Se gjerne over om jeg har plassert deg riktig på listen :)
Gratulerer til dem med positiv test :Heartred og masse lykke til til dem som enda tester :Heartpink og krysser alle fingre for dem som går inn i ny PP :Heartred

Her har jeg redigert litt for å få fram streken.. Er det virkelig selve streken bak jeg ser? Føler jeg er på tur å bli ordentlig gærn nå :rolleyes: Tips til å sove i to døgn? :anyone Vet liksom ikke hva jeg skal tro lenger!

Vedlegg

• 8C58BF4E-FCB3-44DF-95C5-F40DFDAF3263.jpeg
    8C58BF4E-FCB3-44DF-95C5-F40DFDAF3263.jpeg
    9 KB · Visninger: 103
Her har jeg redigert litt for å få fram streken.. Er det virkelig selve streken bak jeg ser? Føler jeg er på tur å bli ordentlig gærn nå :rolleyes: Tips til å sove i to døgn? :anyone Vet liksom ikke hva jeg skal tro lenger!

huff, ta deg en nattevakt, da forsvinner det mye tid til soving gitt :laughing002 skimter streken, men jeg synes det var sykt vanskelig å fange opp streken på metode på kamera! Håper for deg :happy119:happy119

Kan det være??? Jeg vet at lloyds er kjent for svake skygger, men såpass sterk rosa skygge? Streken er forøvrig sterkere på ekte enn på bilde

edit: gah, kvaliteten blir jo søppel! Streken blir jo nesten ikke synlig når jeg laster opp her :wtf::wtf:

Vedlegg

• 7787D2D6-8C52-4270-9154-B6FBAE24A480.jpeg
    7787D2D6-8C52-4270-9154-B6FBAE24A480.jpeg
    41,9 KB · Visninger: 120
Kan det være??? Jeg vet at lloyds er kjent for svake skygger, men såpass sterk rosa skygge? Streken er forøvrig sterkere på ekte enn på bilde

edit: gah, kvaliteten blir jo søppel! Streken blir jo nesten ikke synlig når jeg laster opp her :wtf::wtf:
Dette er nok en gravidstrek ❤️

Definitivt strek! Ikke kjent med de testene men håperhåper :Heartred

Det er strek der ja! :happy119

Kan jeg tro på det? Gleder meg til i morgen nå og forhåååpentligvis se en sterkere strek ❤️❤️

Vedlegg

• 0461CE32-CEF8-4BD6-A91C-6C042ABF2A9C.jpeg
    0461CE32-CEF8-4BD6-A91C-6C042ABF2A9C.jpeg
    34 KB · Visninger: 87

Dette ser ut som babystrek!! ❤️ Jeg tok nettopp en rfsu tidlig på utvannet. Så strek med engang, å viste den til samboern når den var nesten tørr. Han ser åsså, men sier den er veldig svak :shifty:

Vedlegg

• C5C4A6B2-0AD0-49F4-91F0-44D6A95CBCF2.jpeg
    C5C4A6B2-0AD0-49F4-91F0-44D6A95CBCF2.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 107
Dette ser ut som babystrek!! ❤️ Jeg tok nettopp en rfsu tidlig på utvannet. Så strek med engang, å viste den til samboern når den var nesten tørr. Han ser åsså, men sier den er veldig svak :shifty:

jeg ser også!! Ååå så gøy, tenk hvis det klaffer for oss begge :nailbiting::nailbiting:

jeg ser også!! Ååå så gøy, tenk hvis det klaffer for oss begge :nailbiting::nailbiting:

Tørr ikke tro det helt enda! Er bare 28 dager siden jeg hadde en SA, men har testet med tidligtest før jeg begynte testekjøret for å dobbeltsjekke at hcg var ute. Å nå har jeg selvfølgelig bare vanlige tester fra Normal igjen..

Tørr ikke tenke på hvor mange tester jeg har tatt, alle ligger i skuffen :smiley-angelic006 Sendte mld til samboer ista at han må dra på butikken å kjøpe en tidligtest til imorgen :love017 Hvis jeg syns det er flaut, lurer jeg på hvordan det er for han! :knegg:

Håper vi får enda sterkere streker imorgen ❤️ Hadde vært helt fantastisk!

Back
Topp