Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de er overraskende like disse strekene våre! Ulidelig spennende dager vi har nå
Jeg er så spent på morgendagen vår!
ja, og i følge denne så er det visst statistisk sett best å teste på andre urin på morgenen eller på kvelden! Så da gjør jeg nok det! Kanskje begge deler
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/pregnancy-tests-urine-sample.php
Oioi, da ryker jeg nok på en metode test inatt når vi kommer inn med båten! Må jo uansett holde meg såå..
spennende! Jeg jobber nattevakt, så jeg venter spent jeg da
Haha, du skal få oppdatering! Ha en fiin nattevakt. Hvordan gjør du det med testing da? Tester du etter ferdig vakt eller venter du til du har sovet?
Her har jeg redigert litt for å få fram streken.. Er det virkelig selve streken bak jeg ser? Føler jeg er på tur å bli ordentlig gærn nå Tips til å sove i to døgn? Vet liksom ikke hva jeg skal tro lenger!
Dette er nok en gravidstrekKan det være??? Jeg vet at lloyds er kjent for svake skygger, men såpass sterk rosa skygge? Streken er forøvrig sterkere på ekte enn på bilde
edit: gah, kvaliteten blir jo søppel! Streken blir jo nesten ikke synlig når jeg laster opp her
Dette er nok en gravidstrek
Definitivt strek! Ikke kjent med de testene men håperhåperKan det være??? Jeg vet at lloyds er kjent for svake skygger, men såpass sterk rosa skygge? Streken er forøvrig sterkere på ekte enn på bilde
edit: gah, kvaliteten blir jo søppel! Streken blir jo nesten ikke synlig når jeg laster opp her
Kan det være??? Jeg vet at lloyds er kjent for svake skygger, men såpass sterk rosa skygge? Streken er forøvrig sterkere på ekte enn på bilde
Kan det være??? Jeg vet at lloyds er kjent for svake skygger, men såpass sterk rosa skygge? Streken er forøvrig sterkere på ekte enn på bilde
Jeg ser også!Dette ser ut som babystrek!! Jeg tok nettopp en rfsu tidlig på utvannet. Så strek med engang, å viste den til samboern når den var nesten tørr. Han ser åsså, men sier den er veldig svak
Dette ser ut som babystrek!! Jeg tok nettopp en rfsu tidlig på utvannet. Så strek med engang, å viste den til samboern når den var nesten tørr. Han ser åsså, men sier den er veldig svak
jeg ser også!! Ååå så gøy, tenk hvis det klaffer for oss begge