IKM uke 31

Takk! ❤️ Tør nesten ikke å tro det før jeg har tatt en digital i tillegg, men tok en til strimmeltest før jeg skulle kjøre på jobb (seinvakt) og den var like fin strek på til tross for at det var et stykke ut pp dagen og jeg hadde drukket en del.

Ser du skal i ikm32, ønsker deg masse lykke til!

tusen takk ❤️❤️ Gleder meg til oppdatering fra deg igjen!
 
Dette ble en rar syklus.. Ikveld tror jeg tanta meldte sin ankomst :oops: Men men, får prøve igjen neste måned! Sikkert fint å ha en syklus etter SA så kroppen får «renset» ordentlig opp - så sees vi vell i IKM uke 35! Krysser fingrene for dere som er igjen, å til dere som har fått positiv test ❤️
 
Dette ble en rar syklus.. Ikveld tror jeg tanta meldte sin ankomst :oops: Men men, får prøve igjen neste måned! Sikkert fint å ha en syklus etter SA så kroppen får «renset» ordentlig opp - så sees vi vell i IKM uke 35! Krysser fingrene for dere som er igjen, å til dere som har fått positiv test ❤️

ah, så kjedelig ❤️❤️ Masse lykke til neste pp!!

det ble ikke mange gravide denne uken, så da må det jo nesten bare klaffe for hele gjengen neste pp!!
 
Ikm i dag og utslag på digitaltest! :D Så jeg kan flyttes over på gravid :Heartred
 

Vedlegg

  • 6FB9C6A5-1EBA-4ACC-A9B3-0E4BEC2F6826.jpeg
    6FB9C6A5-1EBA-4ACC-A9B3-0E4BEC2F6826.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 70
Her ble testen bittelitt sterkere idag, og tydelig rosa! :Heartbigred
 

Vedlegg

  • 780A7B0E-F445-4D67-96E5-D02CDB1B64A8.jpeg
    780A7B0E-F445-4D67-96E5-D02CDB1B64A8.jpeg
    31,7 KB · Visninger: 78
Hatt en merkelig runde etter SA forrige pp, har hatt menssmerter i en ukes tid og bare ventet på tanta. Snek til meg en test til morgen idag, og det kom en supersvak strek på RFSU tidligtest!! Har ingen erfaring med de tidlig testene, men nå blir det ny test i morgen ihvertfall! Jeg hadde så sykt lite trua denne mnd, krysser fingrene for at ryggsmertene er pga et lite frø:nailbiting::nailbiting:
 
Noen som skimter streken? Jeg ser den tydelig på ekte, rosa og kom innen tiden:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • AD744F02-03E7-40BA-8DB4-4738F0F5B19F.jpeg
    AD744F02-03E7-40BA-8DB4-4738F0F5B19F.jpeg
    44,6 KB · Visninger: 93
Syntes det var litt lite fremgang her, så jeg tok en digital også! Noen som vet hvorfor streken på stripsene ikke blir noe sterkere? Den nederste idag, i midten igår og øverst fra fredag..
 

Vedlegg

  • C416A2F0-8003-4AFC-9879-A7B2643E4DEE.jpeg
    C416A2F0-8003-4AFC-9879-A7B2643E4DEE.jpeg
    16,8 KB · Visninger: 95
Syntes det var litt lite fremgang her, så jeg tok en digital også! Noen som vet hvorfor streken på stripsene ikke blir noe sterkere? Den nederste idag, i midten igår og øverst fra fredag..
Hei:) er inne å sniker litt :) hcg dobler seg annenhver dag og strimler kan ikke sammenlignes fra hver dag:) om du fjerner den i midten så ser du at det er stigning:) så lykke til :) ❤️❤️ Og grattis
 
Hei:) er inne å sniker litt :) hcg dobler seg annenhver dag og strimler kan ikke sammenlignes fra hver dag:) om du fjerner den i midten så ser du at det er stigning:) så lykke til :) ❤️❤️ Og grattis
Takk for svar! I forrige graviditet var det så stor forskjell fra dag til dag, nemlig, men det går seg nok til om jeg bare er litt tålmodig
 
Heisann. Har ikke gulgt med i forumet på over en mnd, vi skulle egentlig prøve mer på baby denne mnd siden jeg var så mye borte å det klaffet dårlug i juli i fprhold til syklus. Var på besøk i helga uten å få tante rød på besøk så jeg tok denne i ettermiddag :pompus: Var ikke helt som forventa for å si det sånn:chicken:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200802_174021_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200802_174021_com.android.chrome.jpg
    10,8 KB · Visninger: 93
Heisann. Har ikke gulgt med i forumet på over en mnd, vi skulle egentlig prøve mer på baby denne mnd siden jeg var så mye borte å det klaffet dårlug i juli i fprhold til syklus. Var på besøk i helga uten å få tante rød på besøk så jeg tok denne i ettermiddag :pompus: Var ikke helt som forventa for å si det sånn:chicken:
Hurra! Gratulerer så mye :Heartred
 
Takk:angelic: Nå fikk vi det vel bekrefta! Bare å håpe det går bra denne gangen også:)
 

Vedlegg

  • IMG_20200802_201448.jpg
    IMG_20200802_201448.jpg
    33,6 KB · Visninger: 84
Hverken tr eller positiv test på meg denne uka. Har i stede bestil termometer så jeg kan prøve å tempe litt fremover :)

Gratulerer til alle med positiv test og lykke til videre alle som skal i ny pp ❤
 
Idag fikk jeg en fin rosa strek på RFSU vanlig og i morgen ryker en digital som jeg håper lyser 1-2 uker på vei, vis den gjør det kan jeg settes på gravid listen etter prøving siden november, tre runder med letrozol og en SA. Shit., tør ikke juble helt enda :angelic:
 
Back
Topp