IKM uke 31

MIT90

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Fant ingen tråd for IKM uke 31, så jeg prøver meg for første gang som IKM-trådstarter :) si ifra om det er noe jeg må gjøre annerledes :)

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på

For eksempel:
MIT90 - 29 - PP19 - B2 - EL 14.07 - IKM 28.07

Lykke til :Heartbigred

Mandag 27 juli:

Tirsdag 28 juli:

onsdag 29 juli:

Torsdag 30 juli:
Texmex - 24 - PP3 - B1 - El forventet 16/7 - IKM 30/7

Fredag 31 juli:
Hmsbaby - 35 - pp 2 - b2- el ca 17 -ikm ca fredag 31.7
-K- 25 år - B2 - pp5 - EL 18.07 - IKM 31.07

Lørdag 1 august:

Søndag 2 august:
Chri24 - 31 - PP1 (/PP10 om man regner sykluser uten EL) - B1 - EL 18.07. - IKM 02.08.
Usikker IKM:


:HeartredGravid:Heartred

Cece31 - 31 - PP2 - B4 - EL 16/7 - IKM 30/7
Reana - 31 - PP1 - B2 - EL. 18/07 - IKM 1/8
Baby2016tru - 30 - P7 - B3 - 14.07 - 01.08

Ikke gravid :smiley-angry003
-lillemy- b2- EL 15.07- IKM 27.07
Fjellfrøken - 25 år - PP1 (etter MA) - B1 - EL 13.juli - IKM 27.juli
Rover7 - 23 år - PP7 - B1 - EL 14/7 - IKM ca 28/7
Skoen92 - 28 - PP2 - B1 - EL ca 12.07 - IKM 28.07
mymy - 35 - pp3(senabort) - B2 - El 16.07 - IKM 29.07 usikker
mammatil2prinsesser&2prinser- 35 år- prøver på barn nr 5- Har ikm mandag den 27.juli
AliceInWonderland - 27 - pp6 - El ca 18.07 - IKM 28.07
Sol.i.hjertet - 27 - PP12 - B1 - EL 15/7 - IKM 29/7
Ellix - 27 - PP1 (etter MA) - B1 - EL 17.07 - IKM 30.07
Milli - 25 år - B2 - pp5 - EL 18.07 - IKM 31.07
Frukt88 - PP10 - B3 - EL 15.07 - IKM 29.07
MIT90 - 29 - PP19 - B2 - EL 16.07 - IKM 30.07
Nr 2 : ) - 34 - PP16 - B2 - EL 15.07- IKM ca 29.07
Thapira - 25 - PP1 etter SA (PP2 i alt) - B2 - EL 17/7 - IKM - 31/7
Minemin - 30 år - PP1 - B3 - EL usikker - IKM 27/7
 
Last edited:
Takk for at du tok initiativ til gruppe:joyful:

Ellix - 27 - PP1 (etter MA) - B1 - EL 15.07 - IKM 28.07

Har egentleg prøvd to gongar etter MA, men viste seg at eg hadde restar og måtte gjennom ny Cytotec behandling midt i forrige syklus.
Denne runden har eg derimot trua, det SKAL det gå:D
 
mymy - 35 - pp3(senabort) - B2 - El 16.07 - IKM 29.07 usikker.

Krysser fingrene at hele systemet er i rute nå og at vi er mange med positive prøver! Hadde lutefase på 11 dager sist så håper den blir litt lengre netse gang.
 
mymy - 35 - pp3(senabort) - B2 - El 16.07 - IKM 29.07 usikker.

Krysser fingrene at hele systemet er i rute nå og at vi er mange med positive prøver! Hadde lutefase på 11 dager sist så håper den blir litt lengre netse gang.
Skal jeg sette deg på usikker IKM eller 29.07? :)
 
Når tenker dere begynne teste etter El? Jeg forventer den 16 ut i fra to apper men siste app sier en uke senere.. Men har mest troen på den 16 ut fra tidligere erfaring.
 
Når tenker dere begynne teste etter El? Jeg forventer den 16 ut i fra to apper men siste app sier en uke senere.. Men har mest troen på den 16 ut fra tidligere erfaring.
Tenker eg begynner på fredag:woot:
 
Når tenker dere begynne teste etter El? Jeg forventer den 16 ut i fra to apper men siste app sier en uke senere.. Men har mest troen på den 16 ut fra tidligere erfaring.
Har ikke så lang erfaring i EL-testing, ene appen jeg bruker estimerer EL på CD11 (14 juli) mens den andre på CD13 (16 juli) så jeg blir nok å begynne å teste rundt CD 8 (11 juni? Skal tro om det holder) har gjennomsnittlig syklus på ca 26 dager.. :)
 
Ja jeg har alt fra 28-33 siden jeg fikk mensen igjen etter forgje graviditet m. Men de siste gangene før jeg ble gravid i januar fikk jeg El på ca 16/17. Og forgje var på cd 17. Blr vel begynne søndag da kanskje.
 
Sol.i.hjertet - 27 - PP12 - B1 - EL 13/7 - IKM 28/7

Så var nok en pp i gang, håper 12 er det magiske tallet:shy:
 
Har dere tenkt å prøve «noe ekstra» denne pp? Jeg har tenkt å prøve solvipect, rooibos-te, conceive plus, grapefruktjuice kanskje :)
Har noen El-tester, bestilte flere da TR var et faktum.. ble sendt fra babyplan mandag så håper bare de kommer før helgen.. :)
 
Har dere tenkt å prøve «noe ekstra» denne pp? Jeg har tenkt å prøve solvipect, rooibos-te, conceive plus, grapefruktjuice kanskje :)
Har noen El-tester, bestilte flere da TR var et faktum.. ble sendt fra babyplan mandag så håper bare de kommer før helgen.. :)

Spennende! Hva er funksjonen til Rooibos-te?:) Tror kanskje jeg prøver Wild Yam igjen, men har ikke helt bestemt meg... kanskje ikke:bag: Får se litt. Deilig å bare slappe helt av og ikke stresse med sånt midt i ferien også. Det funket uansett ikke forrige pp:hilarious:
 
Spennende! Hva er funksjonen til Rooibos-te?:) Tror kanskje jeg prøver Wild Yam igjen, men har ikke helt bestemt meg... kanskje ikke:bag: Får se litt. Deilig å bare slappe helt av og ikke stresse med sånt midt i ferien også. Det funket uansett ikke forrige pp:hilarious:
Den er visst rik på antioksidanter og skal gjøre forholdene i livmor bedre ellernoe :) kan godt være det bare er humbug alt, men begynner bli ganske lei av prøvingen så er det ikke skadelig så er det ikke farlig å prøve tenker jeg :p håper concieve plus kommer denne uken (bestilt sammen med EL-testene:rolleyes:)
 
Har dere tenkt å prøve «noe ekstra» denne pp? Jeg har tenkt å prøve solvipect, rooibos-te, conceive plus, grapefruktjuice kanskje :)
Har noen El-tester, bestilte flere da TR var et faktum.. ble sendt fra babyplan mandag så håper bare de kommer før helgen.. :)
Me prøvde conceive plus når det klaffa i januar, men mulig det var tilfeldig. Blir likevel litt småstressa siden me gløymte å pakka den med på ferie:oops: Vurderer å stikke innom eit apotek å sjå om dei sel noko liknande:rolleyes:
Prøvde grapefruktkjerneekstrakt sist PP, men det var jo bortkasta peng sidan det uansett ikkje kunne klaffa. Tar siste rest av flaska denne veka, men ellers får det stå til:joyful:
 
Me prøvde conceive plus når det klaffa i januar, men mulig det var tilfeldig. Blir likevel litt småstressa siden me gløymte å pakka den med på ferie:oops: Vurderer å stikke innom eit apotek å sjå om dei sel noko liknande:rolleyes:
Prøvde grapefruktkjerneekstrakt sist PP, men det var jo bortkasta peng sidan det uansett ikkje kunne klaffa. Tar siste rest av flaska denne veka, men ellers får det stå til:joyful:
Brukte også concieve plus da vi fikk første, så hvorfor jeg ikke har tenkt på det før er for meg underlig :p
Er usikker på om noe av kjærringrådene funker, men tenker at placebo også er en effekt :p
 
Brukte også concieve plus da vi fikk første, så hvorfor jeg ikke har tenkt på det før er for meg underlig :p
Er usikker på om noe av kjærringrådene funker, men tenker at placebo også er en effekt :p
Då håpar eg det funker denne gongen og:joyful: Ser du er på PP19 så eg syns du fortener to strekar denne runden:rolleyes:

Brukte de lang tid på første?
 
Då håpar eg det funker denne gongen og:joyful: Ser du er på PP19 så eg syns du fortener to strekar denne runden:rolleyes:

Brukte de lang tid på første?
Takk :Heartred Ja.. det er totalt da, ca pp7 etter MA.. :)
Nei første satt på pp4, så det ble en dryg prosess på nr 2 :p
 
Takk :Heartred Ja.. det er totalt da, ca pp7 etter MA.. :)
Nei første satt på pp4, så det ble en dryg prosess på nr 2 :p
Uff, ekstra sårt å bruke tid etter MA vil eg tru. Eg kjenner vertfall sjølv på ein lett desperasjon etter å lukkast igjen:rolleyes:
 
Back
Topp