IKM uke 31

Tørr ikke tro det helt enda! Er bare 28 dager siden jeg hadde en SA, men har testet med tidligtest før jeg begynte testekjøret for å dobbeltsjekke at hcg var ute. Å nå har jeg selvfølgelig bare vanlige tester fra Normal igjen..

Tørr ikke tenke på hvor mange tester jeg har tatt, alle ligger i skuffen :smiley-angelic006 Sendte mld til samboer ista at han må dra på butikken å kjøpe en tidligtest til imorgen :love017 Hvis jeg syns det er flaut, lurer jeg på hvordan det er for han! :knegg:

Håper vi får enda sterkere streker imorgen ❤️ Hadde vært helt fantastisk!

haha, ja huff. Altfor mange tester som er svidd av nå :nailbiting: vi kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene ❤️ Har du noen symptomer? :angelic:
 
haha, ja huff. Altfor mange tester som er svidd av nå :nailbiting: vi kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene ❤️ Har du noen symptomer? :angelic:

Neida, vi må bare håpe ❤️ Kanskje litt lettrørt, men det har jo vært mye i det siste med sa og prøving. Har du?

Testet terminkalkulatoren, å hvis streken blir tydeligere har jeg menstermin til samboers 30års dag :hilarious:
 
Neida, vi må bare håpe ❤️ Kanskje litt lettrørt, men det har jo vært mye i det siste med sa og prøving. Har du?

Testet terminkalkulatoren, å hvis streken blir tydeligere har jeg menstermin til samboers 30års dag :hilarious:

her er det mensmurringer (både rygg og mage), masse luft og litt ømme brystvorter!

så gøy! Jeg er jo litt usikker på dpo, og mens har jeg ikke hatt på jeg husker ikke hvor lenge, men ca midten av april blir termin hvis vi er gravide nå ❤️❤️
 
Tr kom i dag. Gratulerer så mye med to streker til de som fikk det :joyful::smiley-bounce022 Og lykke til til oss andre i neste pp, måtte det bli den siste, håper vi får terminspirer hele gjengen :dance008
 
5A1C01D0-B6AB-4C6F-B5EA-11574609DA86.jpeg




13dpo og det kom en strek i dag! Aldri brukt babyplan før så vet ikke hvordan de er med skygger, men streken er rosa og veldig tydelig selv om den er svakere. Babystrek?
 
Hjelpe meg! Jeg har fulgt dere her inne uten p legge inn informasjon, for jeg tok ut spiralen helt i slutten av juni, trodde ikke at det kunne gå så fort.. igår var jeg 13 dpo og testet negativt med digital. Idag hadde tempen hoppet opp en halv grad til, og ennå ingen tr, så tok en strimmel, og der er det jo en svak strek? Jeg kan se den uten p vri og vende på den, men jeg kan ikke se om den er rosa.. det er ikke tidligtest, men sånn vanlig... er dette en skyggestrek tror dere? Bildet er uredigert..
 

Vedlegg

  • 7724F048-A07E-4B07-83B8-A09A7A0289F9.jpeg
    7724F048-A07E-4B07-83B8-A09A7A0289F9.jpeg
    46,4 KB · Visninger: 96
Hei dere! Jeg har hoppet over i ikm uke 32, siden jeg var usikker på EL så kan det virke som at jeg hadde en senere eggløsning. Hadde mulig IKM i dag, men ingen tegn til mens og i tillegg suuuupersvake streker, så her var nok EL senere ja! ❤️
 
Neida, vi må bare håpe ❤️ Kanskje litt lettrørt, men det har jo vært mye i det siste med sa og prøving. Har du?

Testet terminkalkulatoren, å hvis streken blir tydeligere har jeg menstermin til samboers 30års dag :hilarious:


Har du testet i dag?? ❤️❤️
 
Hjelpe meg! Jeg har fulgt dere her inne uten p legge inn informasjon, for jeg tok ut spiralen helt i slutten av juni, trodde ikke at det kunne gå så fort.. igår var jeg 13 dpo og testet negativt med digital. Idag hadde tempen hoppet opp en halv grad til, og ennå ingen tr, så tok en strimmel, og der er det jo en svak strek? Jeg kan se den uten p vri og vende på den, men jeg kan ikke se om den er rosa.. det er ikke tidligtest, men sånn vanlig... er dette en skyggestrek tror dere? Bildet er uredigert..


Jeg ser!! Gratulerer ❤️❤️
 
Hjelpe meg! Jeg har fulgt dere her inne uten p legge inn informasjon, for jeg tok ut spiralen helt i slutten av juni, trodde ikke at det kunne gå så fort.. igår var jeg 13 dpo og testet negativt med digital. Idag hadde tempen hoppet opp en halv grad til, og ennå ingen tr, så tok en strimmel, og der er det jo en svak strek? Jeg kan se den uten p vri og vende på den, men jeg kan ikke se om den er rosa.. det er ikke tidligtest, men sånn vanlig... er dette en skyggestrek tror dere? Bildet er uredigert..
Ser en strek! Spennende! Krysser fingrene for at det er babystrek :Heartred oppdater oss gjerne når du har testet igjen :Heartred
 
Har du testet i dag?? ❤️❤️

Ja, men jeg blir bare forvirra :shy: Ser strek, men ikke så kraftig at jeg kan si om den er positiv eller ikke.. Får bare vente å se om tanta kommer, har foreløpig ingen symptomer på det - men har ikke hatt ordentlig mens siden før spiralinnsett i 2017 :confused: Pleide å ha kraftige smerter, å merket det godt dagene i forkant..

Har jo testet etter el åsså, men kan jo ikke si for sikkert basert på testene at det faktisk skjedde da - siden jeg ikke fortsatt å teste :p Rar måned, hadde ikke i nærheten så sterke el smerter som jeg pleier.. Hva med deg?? ❤️
 
Hei dere! Jeg har hoppet over i ikm uke 32, siden jeg var usikker på EL så kan det virke som at jeg hadde en senere eggløsning. Hadde mulig IKM i dag, men ingen tegn til mens og i tillegg suuuupersvake streker, så her var nok EL senere ja! ❤️
Jeg får snike inn dit og følge med på drg, jeg da ❤
 
Gratulerer!!! ❤️❤️❤️
Takk! ❤️ Tør nesten ikke å tro det før jeg har tatt en digital i tillegg, men tok en til strimmeltest før jeg skulle kjøre på jobb (seinvakt) og den var like fin strek på til tross for at det var et stykke ut pp dagen og jeg hadde drukket en del.

Ser du skal i ikm32, ønsker deg masse lykke til!
 
Ja, men jeg blir bare forvirra :shy: Ser strek, men ikke så kraftig at jeg kan si om den er positiv eller ikke.. Får bare vente å se om tanta kommer, har foreløpig ingen symptomer på det - men har ikke hatt ordentlig mens siden før spiralinnsett i 2017 :confused: Pleide å ha kraftige smerter, å merket det godt dagene i forkant..

Har jo testet etter el åsså, men kan jo ikke si for sikkert basert på testene at det faktisk skjedde da - siden jeg ikke fortsatt å teste :p Rar måned, hadde ikke i nærheten så sterke el smerter som jeg pleier.. Hva med deg?? ❤️

ja, har testet i dag og det er strek men den er helt lik den jeg tok i går så er livredd det er skygge..
 

Vedlegg

  • 454C3DFC-451D-41BD-B51E-E2A653C7A448.jpeg
    454C3DFC-451D-41BD-B51E-E2A653C7A448.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 75
Back
Topp