IKM uke 31

6 dpo i dag. Fikk plutseleg nokre små, svake (men fortsatt lett merkbare) "nålestikk" på høgre sida av livmorområdet i sta. Haha, føler meg skikkeleg teit som har gått og kjent på puppane mine i heile dag. Er dei litt ømmare eller er dei det ikkje? Godt sambuar ikkje er heime i dag :hilarious:

Våkna i 7- tida i dag tidleg av full blære. Ikkje så unormalt når eg har drukke ein del før leggetid. Gikk på do, så opp igjen og la meg. Ca 3 timar seinare våkna eg igjen av full blære, og det syns eg var litt merkeleg sidan eg ikkje hadde drukke noko sidan før leggetid i går og det ikkje var så lenge sidan eg var på do.

No begynner håpet litt igjen, men samtidig er eg litt redd for negative testar. Det er så nervepirrande det her!
Høres kjent ut! Aldri vært så mye frem og tilbake å tissa som nå. Våkner tidlig av helt full blære, sovner litt igjen og må på do med stappfull blære igjen :p
Er nå 4+6 og skal ta med urinprøve til lege i morgen! lyst til å ta en clearblue til, 24/7 viste den 2-3 uker.
vil gjerne se 3+ :angelic:

Så kjedelig :Heartred krysser fingrene for neste pp:Heartred
Hvilke ekstra tilskudd? :)
Grapefruktkjernekstrakt før eggløsning, og etter tenker jeg å prøve meg på enten wild yam i tabletter eller womans care krem igjen (etter eggløsning), da jeg så ut til å ha effekt av kremen sist jeg brukte den, men har altså prøvd kremen bare i en prøveperiode. og ellers så er det noen teer jeg har drukket før, men vet ikke om det hjelper det heller da, men følte meg ganske bra da jeg drakk roiboos te og Yogi sin Women’s balance te. Har også bidronninggele liggende, vet ikke om det hjelper noe, har ikke fått prøvd de ut så mye, men merket ingen forskjell med de ;) orket ikke ta med noe av dette på ferie, for var litt usikker på hvordan det skulle bli med aksjelegging, men det skal være ganske innafor optimal tid i forhold til eggløsning likevel :) men her kommer jo TR alt for snart, så da er det bare å prøve mer i neste runde ;) håper alle gode ting er 7. :angel4

Her kom TR i går :confused005 har hatt en prøveperiode uten noen form for ekstra tilskudd (kun det vanlige: multivitamin, omega 3, folat) den gangen her, ser ikke ut som det hadde noe for seg :sick009 tenkte å kjøre en runde helt uten noe spesielt, siden jeg ikke orket noe ekstra styr nå i sommer. Men tilbake på en lutalfase på 8 dager så er det helt utelukket til neste prøveperiode ser jeg!

klem til deg ❤️

Høres kjent ut! Aldri vært så mye frem og tilbake å tissa som nå. Våkner tidlig av helt full blære, sovner litt igjen og må på do med stappfull blære igjen :p
Er nå 4+6 og skal ta med urinprøve til lege i morgen! lyst til å ta en clearblue til, 24/7 viste den 2-3 uker.
vil gjerne se 3+ :angelic:

Gratulerer! :Heartred Her kom tr på søndag, så godt spørsmål om kva som feila den blære der og då :hilarious:

Grapefruktkjernekstrakt før eggløsning, og etter tenker jeg å prøve meg på enten wild yam i tabletter eller womans care krem igjen (etter eggløsning), da jeg så ut til å ha effekt av kremen sist jeg brukte den, men har altså prøvd kremen bare i en prøveperiode. og ellers så er det noen teer jeg har drukket før, men vet ikke om det hjelper det heller da, men følte meg ganske bra da jeg drakk roiboos te og Yogi sin Women’s balance te. Har også bidronninggele liggende, vet ikke om det hjelper noe, har ikke fått prøvd de ut så mye, men merket ingen forskjell med de ;) orket ikke ta med noe av dette på ferie, for var litt usikker på hvordan det skulle bli med aksjelegging, men det skal være ganske innafor optimal tid i forhold til eggløsning likevel :) men her kommer jo TR alt for snart, så da er det bare å prøve mer i neste runde ;) håper alle gode ting er 7. :angel4
Prøvde litt forskjellig denne pp, solvipect og rooibos før el og så skulle jeg drikke ananasjuice / spise ananas etter el men det glemte jeg :rolleyes: i tillegg til å ha ferie og slappe av og ikke tenke så mye på prøvingen men :hilarious: skal fortsette med rooibos og solvipect, kanskje grapefruktkjerneekstrakt :woot: det er kanskje bedre enn grapefruktjuice? Sånn i virkning, synes grapefruktjuice smaker greit :) tr kommer til «normal» tid her, så tror ikke wild yam har noe for seg hos meg?
Krysser fingrene for deg :Heartred

Klarte selvfølgellg ikke dy meg.. Ble fri for babyplan sine tidligtester, så måtte ta meg en tur på apoteket.. :rolleyes: Samme dama på jobb hver gang, nå har hun iallefall fått med seg at vi prøver :hilarious: Skimter dere noe? Syns det virket som babyplan var mer sensitiv enn metode sine tidligtester..

Vedlegg

• A6679B0E-6888-4FE0-AEA0-05EC891674B6.jpeg
    A6679B0E-6888-4FE0-AEA0-05EC891674B6.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 111
Klarte selvfølgellg ikke dy meg.. Ble fri for babyplan sine tidligtester, så måtte ta meg en tur på apoteket.. :rolleyes: Samme dama på jobb hver gang, nå har hun iallefall fått med seg at vi prøver :hilarious: Skimter dere noe? Syns det virket som babyplan var mer sensitiv enn metode sine tidligtester..

vanskelig å se siden kvaliteten er så dårlig :oops: men krysser fingrene for strek!!

her også er jeg tom for tester og jeg haar så lyst å gå bort på apoteket, men dama i kassen må jo tro jeg er helt galen, alltid samme på jobb der også :laughing002:laughing002 nå har jeg nye tester på vei som ble sendt i dag, så jeg får bare prøve å holde meg i skinnet..

vanskelig å se siden kvaliteten er så dårlig :oops: men krysser fingrene for strek!!

her også er jeg tom for tester og jeg haar så lyst å gå bort på apoteket, men dama i kassen må jo tro jeg er helt galen, alltid samme på jobb der også :laughing002:laughing002 nå har jeg nye tester på vei som ble sendt i dag, så jeg får bare prøve å holde meg i skinnet..

Såå kjedelig å bli fri! Hvor bestiller du fra? Haha, disse apotekdamene er vell vandt til det tipper jeg :rolleyes: Har vanlige babyplan, men planen var jo å bestille 10 tidligtester - ikke 5 av hver :wtf: Optimisten i meg vil ikke bestille flere, men jeg skulle ønske jeg hadde et stoort stoort lager! :hilarious: Vil teste hele tiden, klarer ikke tenke på noe annet når jeg er så «langt» ut i dpo land at ting kan endre seg ila timer føles det som..

Såå kjedelig å bli fri! Hvor bestiller du fra? Haha, disse apotekdamene er vell vandt til det tipper jeg :rolleyes: Har vanlige babyplan, men planen var jo å bestille 10 tidligtester - ikke 5 av hver :wtf: Optimisten i meg vil ikke bestille flere, men jeg skulle ønske jeg hadde et stoort stoort lager! :hilarious: Vil teste hele tiden, klarer ikke tenke på noe annet når jeg er så «langt» ut i dpo land at ting kan endre seg ila timer føles det som..

jeg har egentlig boikottet babyplan testene pga sterke skygger. Så bestiller til vanlig fra farmasiet, makesure sine tidligtester. Men de var helt utsolgt nå, så da ble det babyplan sine tidligtester denne gang. Håper de kommer i morgen, hvis ikke er det stor fare for at jeg blir funnet på apoteket altså, vet ikke om jeg klarer å vente enda en dag :laughing002 men, jeg har vel godt av det også på en måte, slippe å bli tussete av alle de svake skyggestrekene. Når testene kommer i posten så vil jeg nok ha et ganske tydelig svar i det minste! Hvis det jeg så i går faktisk var en babystrek bør jo den være en del sterkere i morgen/overmorgen og kommer det ikke noen strek så er det jo bare å stålsette seg for tr :oops:

Har dere noen symptomer? :shy: Her er min liste:
  • Murringer
  • Festeblødning? (stooort spørsmålstegn her)
  • Stikking i livmor (suupervondt!)
  • Støl nederst i magen og i ryggen
  • Drømmer
  • Småømme brystvorter
Så gjenstår det å se nå da, om dette er symptomer på tr eller spire :angelic:

Kvar gong eg ser andre skriv at det ikkje har klaffa grunna negativ test 11 dpo så tenker eg at det er jo aalt for tidleg å sei:rolleyes: Meen, negativ test her i dag 11 dpo og eg har gitt opp håpet! Har følt at puppene har blitt større sidan 6 dpo, så det burde gitt utslag no om det var noko:wtf:

Kvar gong eg ser andre skriv at det ikkje har klaffa grunna negativ test 11 dpo så tenker eg at det er jo aalt for tidleg å sei:rolleyes: Meen, negativ test her i dag 11 dpo og eg har gitt opp håpet! Har følt at puppene har blitt større sidan 6 dpo, så det burde gitt utslag no om det var noko:wtf:
Haha, sånn tenker jeg også - men er ikke noe bedre selv midt i dpo-land :hilarious:

Haha, sånn tenker jeg også - men er ikke noe bedre selv midt i dpo-land :hilarious:
Greit å holde forventningane nede:p
Eg hadde halsbrann i går for første gong i heile mitt liv, trudde først det var omgongssjuka! Vart ekstremt kvalm og vond sviande smerte i øvre del av magen. Vart heilt fin med syrenøytraliserande. Kunne vert teikn på graviditet, meen trur heller det var for mykje feit tullemat etter ein dag i fornøyelsespark:wacky:

Greit å holde forventningane nede:p
Eg hadde halsbrann i går for første gong i heile mitt liv, trudde først det var omgongssjuka! Vart ekstremt kvalm og vond sviande smerte i øvre del av magen. Vart heilt fin med syrenøytraliserande. Kunne vert teikn på graviditet, meen trur heller det var for mykje feit tullemat etter ein dag i fornøyelsespark:wacky:
Er så hardt være i dop land. Alt kan jo tolkes i retning graviditet! Blir jo helt tullete i hode!

Back
Topp