IKM uke 31

10 eller 11 dpo. Vet ikke om det kommer frem på bildet men i virkeligheten klarer jeg ikke å tolke dette til noe annet enn en svak positiv test :Heartred
Gratulerer ❤

Her kom nok en svak, svak strek. Tenker det derfor er skyggestreker, så nå gidder jeg ikke mer.. Får se om tr dukker opp snart eller ikke og så fortsetter vi å prøve min. annen hver dag

Blenda her i dag :mad: på tidligtest tilogmed. Så da var løpet kjørt her hvertfall.. utrolig kjedelig, men da blir det letrozol neste pp og ser frem til det ❤️

Hæ? Åååh :( skjønner ikke helt det.. ❤❤

9DPO

Tenker at løpet er kjørt selv om det er tidlig
0EC663F5-581E-4884-9509-10968ABCAE08.jpeg

Nederste fra i dag, 12dpo. En rimelig blenda rekke. Forøvrig ymse kvalitet på disse, men tar alltid to dersom den første virker dårlig. De tilfredsstiller testetrangen. Skulle jeg kjøpt dyre tester hver pp hadde det blitt en formue uten disse. Ser ut som pp13 er i sikte nå:wtf: Noen som har tips til tester som får to streker???:p

Vedlegg

• F8EC7DB7-8A16-4C2A-88B8-85EFF768F3E2.jpeg
    F8EC7DB7-8A16-4C2A-88B8-85EFF768F3E2.jpeg
    47,6 KB · Visninger: 91
Hahaha, testekjøret er begynt.. :hilarious: 9 dpo i dag, å tok første testen igår kveld på utvannet urin.. Selvfølgelig blenda.. Testa positivt ved 12 dpo ved SA’en, så har enda håpet.. Testa igjen i formiddag på morgenurin, å syns jeg kan skimte nooe - men kan godt være streksynet som slår til :p Var sånn ved sist positiv test, følte jeg kunne skimte noe 3 dager før positiv test. Hååper, gleden var så stor når vi fikk positiv test - å alt ble knust og «utsatt» når jeg mistet.. :Heartred Øverst er inntørket fra inatt, nederst nå idag..
526CD304-6A20-40D2-8186-AD7654B3ED1C.jpeg

Ser dere noe? Den er nettopp tatt og jeg må nå vente de evig lange 5 minuttene før testen resultatet er gyldig. Spennende om streken som kom med en gang er evap eller en strek :hungover: svaret har vi om fem minutter!

Vedlegg

• 2FAE2293-82B7-4485-AE21-8D8F0B7A2637.jpeg
    2FAE2293-82B7-4485-AE21-8D8F0B7A2637.jpeg
    22 KB · Visninger: 113
Nederste fra i dag, 12dpo. En rimelig blenda rekke. Forøvrig ymse kvalitet på disse, men tar alltid to dersom den første virker dårlig. De tilfredsstiller testetrangen. Skulle jeg kjøpt dyre tester hver pp hadde det blitt en formue uten disse. Ser ut som pp13 er i sikte nå:wtf: Noen som har tips til tester som får to streker???:p

Har hørt at sex funker :hilarious: huff neida.. kan vel ikke akkurat påberope meg noen eksperttittel som er på pp19 :p håper det kommer positiv test din vei snart :Heartred

Hahaha, testekjøret er begynt.. :hilarious: 9 dpo i dag, å tok første testen igår kveld på utvannet urin.. Selvfølgelig blenda.. Testa positivt ved 12 dpo ved SA’en, så har enda håpet.. Testa igjen i formiddag på morgenurin, å syns jeg kan skimte nooe - men kan godt være streksynet som slår til :p Var sånn ved sist positiv test, følte jeg kunne skimte noe 3 dager før positiv test. Hååper, gleden var så stor når vi fikk positiv test - å alt ble knust og «utsatt» når jeg mistet.. :Heartred Øverst er inntørket fra inatt, nederst nå idag..Vis vedlegget 331896
Det er jo noe på den nederste iallefall?! :woot: Ligner på min da jeg fikk antydning til positiv 10dpo med første :)
Skummelt med positiv test da ja.. :Heartred her ønsker jeg å få positiv så tidlig som mulig, da jeg fikk positiv 13dpo mistet vi i Ma, så å få antydning til strek så sent som 13 dpo synes jeg er skummelt o_O

Ser dere noe? Den er nettopp tatt og jeg må nå vente de evig lange 5 minuttene før testen resultatet er gyldig. Spennende om streken som kom med en gang er evap eller en strek :hungover: svaret har vi om fem minutter!
Jeg ser! Bilde av testen etter ca 5 min? :woot:

Jeg ser! Bilde av testen etter ca 5 min? :woot:

kommer nå! Det er strek, den er rosa og den er tydelig! Det er vanskelig å ta bilde av disse stavtestene, så nå skal testetøsen selv her demontere testen for å se bedre!!

edit: kvaliteten til BV er rævva på bilder.

Vedlegg

• 40E78593-B67B-47BF-B235-693F35C4D0EA.jpeg
    40E78593-B67B-47BF-B235-693F35C4D0EA.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 121
kommer nå! Det er strek, den er rosa og den er tydelig! Det er vanskelig å ta bilde av disse stavtestene, så nå skal testetøsen selv her demontere testen for å se bedre!!

edit: kvaliteten til BV er rævva på bilder.
Vanskelig å se farge, men som du sier så er det dårlig kvalitet på bv.. Iiiiiiihh men det er noe der! :woot::woot:

Vanskelig å se farge, men som du sier så er det dårlig kvalitet på bv.. Iiiiiiihh men det er noe der! :woot::woot:

Ja, kjempedårlig kvalitet. Men jeg trenger ikke skimte for å se streken og den er rosa! Nå må jeg bare håpe at det ikke er kjemisk med den «blødningen» jeg hadde, og krysse fingrene for at alt er i orden. Jeg puster ikke ut enda. Ikke før det er økning i strekene! Jeg har fortsatt blitt lurt av mange mange skyggestreker, men det er like spennende hver gang det kommer strek uansett ❤️❤️

edit: har ikke redigert bildet under og kontrollstreken ser jo også svart ut pga kvaliteten får ikke fram at den er lilla :smiley-ashamed005:smiley-ashamed005

Vedlegg

• F2C9ED29-89D5-4037-9A3B-A26703189487.jpeg
    F2C9ED29-89D5-4037-9A3B-A26703189487.jpeg
    44,6 KB · Visninger: 103
Ja, kjempedårlig kvalitet. Men jeg trenger ikke skimte for å se streken og den er rosa! Nå må jeg bare håpe at det ikke er kjemisk med den «blødningen» jeg hadde, og krysse fingrene for at alt er i orden. Jeg puster ikke ut enda. Ikke før det er økning i strekene! Jeg har fortsatt blitt lurt av mange mange skyggestreker, men det er like spennende hver gang det kommer strek uansett ❤️❤️

edit: har ikke redigert bildet under og kontrollstreken ser jo også svart ut pga kvaliteten får ikke fram at den er lilla :smiley-ashamed005:smiley-ashamed005
Når hadde du blødning/hvor mye? Hvor mange dpo er du? :) Festeblødning kanskje? :smiley-angelic001

Når hadde du blødning/hvor mye? Hvor mange dpo er du? :) Festeblødning kanskje? :smiley-angelic001

hadde pittelitt lysebrun utflod i går formiddag ved 2 toalettbesøk, også gikk det tilbake til vanlig utflod. Jeg aner ikke om det er festeblødning eller noe annet. Med førstemann hadde jeg ingen slike tegn til spotting. Er 10 eller 11 dpo i dag ❤️

1.test er i dag tidlig på litt utvannet urin etter å ha drukket en del vann på nattevakt
2.test er etter å ha sovet nå på dagen.

steike, nå håper jeg så inderlig at denne streken utvikler seg :arghh:

Vedlegg

• C9D335ED-320B-4A06-ADD6-EFC367982D0A.jpeg
    C9D335ED-320B-4A06-ADD6-EFC367982D0A.jpeg
    33,3 KB · Visninger: 93
hadde pittelitt lysebrun utflod i går formiddag ved 2 toalettbesøk, også gikk det tilbake til vanlig utflod. Jeg aner ikke om det er festeblødning eller noe annet. Med førstemann hadde jeg ingen slike tegn til spotting. Er 10 eller 11 dpo i dag ❤️

1.test er i dag tidlig på litt utvannet urin etter å ha drukket en del vann på nattevakt
2.test er etter å ha sovet nå på dagen.

steike, nå håper jeg så inderlig at denne streken utvikler seg :arghh:
Kanskje litt sent for å være festeblødning, men jeg vet ikke :bag:
Håper også det er babystrek :Heartred

Har hørt at sex funker :hilarious: huff neida.. kan vel ikke akkurat påberope meg noen eksperttittel som er på pp19 :p håper det kommer positiv test din vei snart :Heartred

Det er jo noe på den nederste iallefall?! :woot: Ligner på min da jeg fikk antydning til positiv 10dpo med første :)
Skummelt med positiv test da ja.. :Heartred her ønsker jeg å få positiv så tidlig som mulig, da jeg fikk positiv 13dpo mistet vi i Ma, så å få antydning til strek så sent som 13 dpo synes jeg er skummelt o_O

Haha, hvordan skal jeg klare å vente med å teste igjen når du også skimter!! :rolleyes: Nå begynte jeg selvfølgelig å redigere for å «se mer» her :smiley-angelic006

Kanskje litt sent for å være festeblødning, men jeg vet ikke :bag:
Håper også det er babystrek :Heartred

ja, altså det står så mye forskjellig når man Googler men de fleste steder står det «i løpet av de 10 første dagene» eller «en liten blødning rundt den tiden man venter mens» men jeg aner ikke altså, med min flaks så er dette bare skygger jeg får og den spottingen min noe helt tilfeldig ❤️

edit: bilde av testen når den er tørket/etter fristen

Vedlegg

• CC23E309-1E2E-43E2-AB8B-C637723B2E1B.jpeg
    CC23E309-1E2E-43E2-AB8B-C637723B2E1B.jpeg
    24,6 KB · Visninger: 86
Last edited:
ja, altså det står så mye forskjellig når man Googler men de fleste steder står det «i løpet av de 10 første dagene» eller «en liten blødning rundt den tiden man venter mens» men jeg aner ikke altså, med min flaks så er dette bare skygger jeg får og den spottingen min noe helt tilfeldig ❤️

Ja google sier så, men jeg lurer litt på om det ville være for kort tid mellom festeblødning (hvis det var det) og positiv test :confused005 ?
Jeg håper virkelig det er babystrek altså! :D

Ja google sier så, men jeg lurer litt på om det ville være for kort tid mellom festeblødning (hvis det var det) og positiv test :confused005 ?
Jeg håper virkelig det er babystrek altså! :D

ja, jeg aner virkelig ikke. Det var uansett en form for spotting som ga seg igjen uten at jeg vet hvorfor :laughing002 det er ikke så viktig for meg, jeg håper bare så inderlig at streken blir sterkere jeg ❤️❤️❤️ Hos oss alle vel og merke! :love017

Åååh, jeg har troa ❤ spennende!

Back
Topp