Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg skimter noe, ligner på min test fra idag (men husk at jeg kan se streker hvor som helst )Øverst fra i går kveld og nederst fra i dag.. tror ikke det synes på bilde en gang, men kan skimte svake streker på testene.. tror likevel fallhøyden er stor og at tr dukker opp snartVis vedlegget 331822
Synes jeg skimter noe, ligner på min test fra idag (men husk at jeg kan se streker hvor som helst )
Pff, et par dager hadde jeg hatt mange tester hadde jeg testet 2-3 ganger om dagen men har bare 5 tester til så det blir kun om morgenen herTror vi er ganske like der får vente et par dager og se... (hvem lurer jeg, blir hveftfall test i morgentidlig ) spent på deg og
Eg ser dessverre ingenting, men har heller ikkje streksynØverst fra i går kveld og nederst fra i dag.. tror ikke det synes på bilde en gang, men kan skimte svake streker på testene.. tror likevel fallhøyden er stor og at tr dukker opp snartVis vedlegget 331822
Usikker på om jeg ser noe selv men takkEg ser dessverre ingenting, men har heller ikkje streksyn
Krysser fingrane!
Jeg syns dessverre at det var vanskelig å skimte en strek der Men jeg er langt fra noen strekleser da jeg helst må ha «gravid/ikke gravid» selvØverst fra i går kveld og nederst fra i dag.. tror ikke det synes på bilde en gang, men kan skimte svake streker på testene.. tror likevel fallhøyden er stor og at tr dukker opp snartVis vedlegget 331822
Øverst fra i går kveld og nederst fra i dag.. tror ikke det synes på bilde en gang, men kan skimte svake streker på testene.. tror likevel fallhøyden er stor og at tr dukker opp snartVis vedlegget 331822
10 dpo og jeg synes jeg kan skimte en skygge, men stirrer jo så mye på de testene at jeg kan plassere streker hvor som helst på de så tror ikke det er noe der
Vet ikke om det er mulig å se streken på bildet engang jeg, men 10dpo og lys rosa supersvak strek. MEN, for det er et stort men dessverre. Jeg har begynt å spotte med litt lys brun utflod og mensenmurringene har gått over til å bli skikkelig vonde så det er nok isåfall en kjemisk her denne gang. Men det er helt greit, da vet jeg at om bare noen dager så begynner jeg på letrozol og vi får snart en ny sjangse
Skimter den svakt, krysser fingrene for at den sitter neste PP
Jeg lovde meg selv at jeg ikke skulle, men endte opp med å teste i dag (ettermiddag), 8 DPO med resultat blendahvit test Vis vedlegget 331843
Ser du står på ikm på fredag, stemmer det fortsatt? I så fall kan vel dette vere den berømte festeblødningen? Nokon meiner jo og å ha festesmerter. Eg hadde jevnlig murringar, både før og ca til veke 6 i graviditeten. Såg på det som voksesmertertakk Det håper såklart jeg også Hadde virkelig håpet på at vi skulle klare det nå i juli for det passer så fint ifht ferie nå og permisjon til neste år da mtp på jobb, men man kan jo ikke gjøre annet enn å håpe og går det ikke så får man prøve igjen. Det vi ønsker oss mest er jo en baby, og selvom det passet seg godt nå så trumfer babyønske høyere enn noe annet så sånn sett spiller det ingen rolle
De gode nyhetene, så langt hvertfall, er at det var kun ved den ene anledningen i dag tidlig at jeg spottet pittelitt lyst brunt. Har ikke kommet noe mer siden, murringene har også roet seg en del. Nå jynxer jeg sikkert meg selv her men jeg tar en test igjen i morgen kveld hvis ikke det er kommet noe mer tegn til tr
Ser du står på ikm på fredag, stemmer det fortsatt? I så fall kan vel dette vere den berømte festeblødningen? Nokon meiner jo og å ha festesmerter. Eg hadde jevnlig murringar, både før og ca til veke 6 i graviditeten. Såg på det som voksesmerter
BeklagerHadde peak på EL-test 16.07 og «følte» eggløsningsmertene var på sitt værste natt til/tidlig morgen den 18 , mellom 36-48 timer etter peak. Har ikke helt kontroll på lutealfase, men går man da ut fra 14 dager så blir det jo ikm på fredag ja. 9-10 dpo i dag Det er jo mulig at det kan være en festeblødning, men hadde ikke det med førstemann hvertfall haha, nå har du satt griller i hodet på meg, nå blir det garantert googling hele nattevakten