IKM uke 31

8 eller 9 dpo og blenda test her også. Værste er vel at av en eller annen grunn så innbiller jeg meg at jeg faktisk er gravid, så det er stort potensiale for heftig skuffelse denne pp...:confused:
Samme her o_O innbiller meg skikkelig at jeg er gravid, så går og sier til meg selv at «det er du ikke!» for å ikke kræsje helt om tr kommer..

Har testet flere ganger og de kunne ikke blitt mer negative :rolleyes: har mye smerter i livmoren, så venter jo bare på tr egentlig. Har også kjent det litt i eggstokkene og, så kan jo være jeg ikke har hatt el før nå..

Tok denne nå, jeg syns jeg ser en svaaaaak strek på testen.. men kommer ikke frm på bilder en gang. Hadde glemt hvor tullete jeg blir mens jeg prøver :oops:

Vedlegg

• 20200725_222910.jpg
    20200725_222910.jpg
    12,4 KB · Visninger: 100
Vet ikke om det kommer frem på bilde jeg? Tatt i kveld, kanskje en smule sterkere enn i dag tidlig men det er såfall marginalt - men, den kom fortere frem da! EL-testene er fortsatt ganske sterke/positive

Vedlegg

• AADCA581-F3B1-4E51-87BC-6F5AADB9A1EC.jpeg
    AADCA581-F3B1-4E51-87BC-6F5AADB9A1EC.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 111
Vet ikke om det kommer frem på bilde jeg? Tatt i kveld, kanskje en smule sterkere enn i dag tidlig men det er såfall marginalt - men, den kom fortere frem da! EL-testene er fortsatt ganske sterke/positive
Ooh, syns jeg ser noe! Er det rfsu test ofte? Ville prøvd et annet merke, lest at de ikke er så sensitive.. hilsen hun med master i googling av tester laughing6

Ooh, syns jeg ser noe! Er det rfsu test ofte? Ville prøvd et annet merke, lest at de ikke er så sensitive.. hilsen hun med master i googling av tester laughing6

det var de eneste jeg hadde liggende. Og nå har jeg bare èn igjen til i morgen, så den får jeg bruke med omhu :laughing002:laughing002 har ikke bestilt tester på nett denne gang fordi jeg skulle jo vente til ikm, lærer jeg? :happy118 Jeg blir å kjøpe nye på mandag hvis det enda er strek der i morgen. Det river og rusker noe voldsomt nedi livmorområdet hvertfall, så noe er det. Om det er tr eller spire. Synes bare det er litt underlig at EL-testene er positive eller hvertfall veldig sterke også. Og om jeg tør å si det høyt så føler jeg meg veldig gravid :schocked028 skummelt, for da blir fallhøyden med ett veldig stor :sick009

vi har hvertfall spennende dager fremover! Krysser fingre og tær for at strekene blir sterkere hos oss begge!! :happy093

Jeg skimter også noe :)

det var de eneste jeg hadde liggende. Og nå har jeg bare èn igjen til i morgen, så den får jeg bruke med omhu :laughing002:laughing002 har ikke bestilt tester på nett denne gang fordi jeg skulle jo vente til ikm, lærer jeg? :happy118 Jeg blir å kjøpe nye på mandag hvis det enda er strek der i morgen. Det river og rusker noe voldsomt nedi livmorområdet hvertfall, så noe er det. Om det er tr eller spire. Synes bare det er litt underlig at EL-testene er positive eller hvertfall veldig sterke også. Og om jeg tør å si det høyt så føler jeg meg veldig gravid :schocked028 skummelt, for da blir fallhøyden med ett veldig stor :sick009

vi har hvertfall spennende dager fremover! Krysser fingre og tær for at strekene blir sterkere hos oss begge!! :happy093
Spennende!! :love7 du må poste her så fort du har testet i morgen! :smiley-bounce022

9 dpo og blenda (vanleg) test:dead:
Føler puppene har blitt stadig større i fleire dagar og i går kjente eg ein del murringar. Klarte jo selvfølgeleg å drøyma/innbilla meg til at eg sikkert hadde hatt el litt før og at dette måtte jo berre bli positiv test:D
Så kan stille meg i rekka for stor fallhøyde om dette går skeis:oops:

9 dpo og blenda (vanleg) test:dead:
Føler puppene har blitt stadig større i fleire dagar og i går kjente eg ein del murringar. Klarte jo selvfølgeleg å drøyma/innbilla meg til at eg sikkert hadde hatt el litt før og at dette måtte jo berre bli positiv test:D
Så kan stille meg i rekka for stor fallhøyde om dette går skeis:oops:
Jeg er 9 dpo i morgen og tenkte å ta første test da. Føler meg skikkelig gravid så fallhøyden blir fryktelig stor om den er blenda :(

Jeg er 9 dpo i morgen og tenkte å ta første test da. Føler meg skikkelig gravid så fallhøyden blir fryktelig stor om den er blenda :(
Savnar dei første rundane me prøvde, då var eg meir avslappa, kjente ikkje etter symptomer og testa ikkje før etter ikm. No når eg har vore gravid ein gong så kjenner eg jo etter alt som kan minne om det:shy:

Savnar dei første rundane me prøvde, då var eg meir avslappa, kjente ikkje etter symptomer og testa ikkje før etter ikm. No når eg har vore gravid ein gong så kjenner eg jo etter alt som kan minne om det:shy:
Jeg var råstressa da også jeg, men var heldig og ble gravid med en gang :p Nå jobber jeg hardt med meg selv, for en del av meg prøver å knytte alt jeg kjenner opp mot svangerskapet jeg hadde med datteren vår, og en del av meg jobber mot det for at jeg ikke skal bli skuffa.

10 dpo og jeg synes jeg kan skimte en skygge, men stirrer jo så mye på de testene at jeg kan plassere streker hvor som helst på de så tror ikke det er noe der:wtf:

12 DPO. Hadde tenkt vente men klarte jo ikke det. Var nok ikke den mest konsentrerte urinen men burde hvert lenge nok ca 5t. Vanlig test og den var blenda. Slått ut begge gangene før på 12 DPO. Da kommer nok tr i løpet av noen dager tipper jeg. Tiden får vise

Back
Topp