Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa!Ser dere det jeg ser? 10 dpo og enda ett hakk opp på hvilepulsen. Når jeg tok denne testen fikk jeg puls på 150. Skjelver enda.
Jeg serSer dere det jeg ser? 10 dpo og enda ett hakk opp på hvilepulsen. Når jeg tok denne testen fikk jeg puls på 150. Skjelver enda.
Så kjedeligHer ser det dessverre ut som at første mensen etter MA har kommet. Så det var den prøveperioden. Kroppen trenger sikkert å skylle ut noe rester nå før den gjør seg klar til neste PP Lykke til alle sammen
Lykke til ❤Her ser det dessverre ut som at første mensen etter MA har kommet. Så det var den prøveperioden. Kroppen trenger sikkert å skylle ut noe rester nå før den gjør seg klar til neste PP Lykke til alle sammen
Jaaa ser!Ser dere det jeg ser? 10 dpo og enda ett hakk opp på hvilepulsen. Når jeg tok denne testen fikk jeg puls på 150. Skjelver enda.
Masse lykke tilHer ser det dessverre ut som at første mensen etter MA har kommet. Så det var den prøveperioden. Kroppen trenger sikkert å skylle ut noe rester nå før den gjør seg klar til neste PP Lykke til alle sammen
Det var synd Ønsker deg lykke til og håper at det klaffer snartHer ser det dessverre ut som at første mensen etter MA har kommet. Så det var den prøveperioden. Kroppen trenger sikkert å skylle ut noe rester nå før den gjør seg klar til neste PP Lykke til alle sammen
Samme her. Helt blenda såklart. Har absolutt ingen symptomer og tror jo at jeg bomma helt på el så svært liten sjanse for klaff her. Men teste må jeg likevelJoda neida så jeg tok en test idag jeg, 7 dpo og jeg har bare vanligtester så nå greier jeg kanskje å holde meg et par dager
Kjenner heller ikke noe, annet enn ømme pupper - men det har jeg hver pp før tr hadde så veldig god følelse denne pp’n, men det har jeg ikke lenger ganske sikker på at vi traff på EL menSamme her. Helt blenda såklart. Har absolutt ingen symptomer og tror jo at jeg bomma helt på el så svært liten sjanse for klaff her. Men teste må jeg likevel
Jeg ser ogsåSer dere det jeg ser? 10 dpo og enda ett hakk opp på hvilepulsen. Når jeg tok denne testen fikk jeg puls på 150. Skjelver enda.
Jeg også har hatt veldig god følelse.. og så drømte jeg mye i natt og våknet opp med dårlig følelse, så nå venter jeg bare på trKjenner heller ikke noe, annet enn ømme pupper - men det har jeg hver pp før tr hadde så veldig god følelse denne pp’n, men det har jeg ikke lenger ganske sikker på at vi traff på EL men
Har hatt en god følelse flere ganger uten at det har vært noe.. synes denne PP’n har gått treigt tross ferie, og begynner å bli skikkelig demotivert av prøvingen. Så sjukt lei av at prøvingen tar lang tid! I oktober er det to år siden vi begynte å prøve på nr 2Jeg også har hatt veldig god følelse.. og så drømte jeg mye i natt og våknet opp med dårlig følelse, så nå venter jeg bare på tr
Jeg har også bare vanlige tester, men fristelsen er såå stor Bare 5dpo her enda så det har jo absolutt ingen hensikt å begynne testing enda.Joda neida så jeg tok en test idag jeg, 7 dpo og jeg har bare vanligtester så nå greier jeg kanskje å holde meg et par dager
Jeg kommer til å teste igjen 10 DPO, om jeg holder så lengeJeg har også bare vanlige tester, men fristelsen er såå stor Bare 5dpo her enda så det har jo absolutt ingen hensikt å begynne testing enda.
Når tenker dere det begynner å bli «innafor» å starte tidlig testing? Har bare cb og rfsu hjemme. I svangerskapet testa jeg to dager før forventa mens med digital.
Håper det klaffer likevel ❤ jeg krysser fingrene! Skal jo ikke klage.. første pp..Har hatt en god følelse flere ganger uten at det har vært noe.. synes denne PP’n har gått treigt tross ferie, og begynner å bli skikkelig demotivert av prøvingen. Så sjukt lei av at prøvingen tar lang tid! I oktober er det to år siden vi begynte å prøve på nr 2
(Beklager sutring, men var godt å få det ut.. )
Takk kjære degHåper det klaffer likevel ❤ jeg krysser fingrene! Skal jo ikke klage.. første pp..
Men hvordan gikk det da dere prøvde på nr 1?
Takk kjære deg
Nummer 1 satt på PP 4, og vi vet jo vi kan bli gravide da vi ble gravid i oktober i fjor (altså et år etter vi begynte prøvingen) men mistet i desember.. skulle hatt termin i forrige uke om alt hadde vært fint med fosteret, så det føles litt ekstra tungt denne PP kjenner jeg så vi har vel kanskje bare uflaks