IKM uke 31

Det er fortsatt håp, krysser alt jeg har :) Noen symptomer?

Nei, ingen symptomer annet enn litt trøtthet, men det er nok pga en del ting på privaten. Min svigerfar ble gravlagt idag, så vært mye i det siste. Hadde en del symptomer i førsten av dpo-land, men ikke nå. Annet enn kvalme av og til, men det er vanlig pms for meg.

7 DPO i dag, 1 uke til ikm. Begynte å spotte litt frisk blod etter samleie i dag. Alle tanker surret i hodet når jeg oppdaget blod på papiret.... Håper bare det kanskje kan være festeblødning eller litt sensitive og skjøre slimhinner. Er veldig tørt inni, og har fått i en liten ob i tilfelle det kan være mensen, da vi er på ferie hos svigers som bor langt unna oss.

Krysser alle fingere for at det går bra, og at det er en liten spire <3

Hvordan går det med dere i dag?
Håper det bare er skjøre slimhinner :Heartred
Bare 5 dpo her, siste uken av ferien nå.. har lyst på ferie i et par måneder til :D

Nei, ingen symptomer annet enn litt trøtthet, men det er nok pga en del ting på privaten. Min svigerfar ble gravlagt idag, så vært mye i det siste. Hadde en del symptomer i førsten av dpo-land, men ikke nå. Annet enn kvalme av og til, men det er vanlig pms for meg.

Uff det var leit å høre! Kondolerer så mye :Heartred Ja ikke rart at man er utslitt etter en slik hendelse, det tar utrolig mye på å miste mennesker rundt oss. Sender gode tanker :)

Las litt meir på babyplan om dei tidlegtestane som eg har kjøpt inn, og ser jo at man kan teste positivt opp til 5 dagar før menstrasjonsdato. Såååå kanskje litt tidleg når eg har 8 dagar igjen til ikm i dag. Blæh, får halde ut til fredag no då, så eg ikkje sløsar vekk testar :hilarious::hungover:

Føler ellers at eg har gått og ete i heile dag. Kan ikkje hugse sist eg åt så mange skiver som eg har proppa i meg i dag + middag og snart vaffler. Håpar det er eit symptom og ikkje eit resultat av kjedsomhet og fri :yuck:

Las litt meir på babyplan om dei tidlegtestane som eg har kjøpt inn, og ser jo at man kan teste positivt opp til 5 dagar før menstrasjonsdato. Såååå kanskje litt tidleg når eg har 8 dagar igjen til ikm i dag. Blæh, får halde ut til fredag no då, så eg ikkje sløsar vekk testar :hilarious::hungover:

Føler ellers at eg har gått og ete i heile dag. Kan ikkje hugse sist eg åt så mange skiver som eg har proppa i meg i dag + middag og snart vaffler. Håpar det er eit symptom og ikkje eit resultat av kjedsomhet og fri :yuck:
Jeg var å kjøpte tester i dag, er bare dpo3 og er alt for utålmodig. Jeg må holde ut til over helga, det føles fryktelig lenge ut! Heldigvis skal vi på hytta med familie så jeg får tenkt på noe annet :P

Kondolerer:Heartred

Uff det var leit å høre! Kondolerer så mye :Heartred Ja ikke rart at man er utslitt etter en slik hendelse, det tar utrolig mye på å miste mennesker rundt oss. Sender gode tanker :)

Takk:Heartred

Jeg var å kjøpte tester i dag, er bare dpo3 og er alt for utålmodig. Jeg må holde ut til over helga, det føles fryktelig lenge ut! Heldigvis skal vi på hytta med familie så jeg får tenkt på noe annet :p

Godt du får andre ting og tenke på då, elle4s ville nok dagane blitt lange. Har sjølv 3 dagar igjen på jobb før eg tek helg, enda godt det er tidligvakter, pleier å bli heilt kake etter arbeid då :hilarious:

Wææ, ein rød og fersk bloddråpe i trusa no i sta! Kan det vere ein liten festeblødning skal tru? :nailbiting:

4 dpo og det kjennes ut som ei nål ligg og stikk meg i nedre del av mageno_O Altfor tidleg å kjenne noko så eigentleg berre irriterande. Prøver å ikkje tenke så mykje på prøvinga (som om det i det heile tatt er mulig), men dette hjelper ikkje :facepalm:

Godt du får andre ting og tenke på då, elle4s ville nok dagane blitt lange. Har sjølv 3 dagar igjen på jobb før eg tek helg, enda godt det er tidligvakter, pleier å bli heilt kake etter arbeid då :hilarious:

Wææ, ein rød og fersk bloddråpe i trusa no i sta! Kan det vere ein liten festeblødning skal tru? :nailbiting:
Jeg har to senvakter før langhelg, men da føler jeg at jeg er på jobb hele tiden så da rekker jeg ikke å tenke så mye på prøvingen :P

Kanskje en festeblødning ja? Håååper!

Jeg er såå kvalm og mye halsbrann.. kan tyde på både mensen og en spire :eek::wacky:

I morgen kveld ryker det nok en test :rolleyes:

Morsomt å følge andre her!

Altså, synes kroppen kan ta seg en bolle og slutte å ha så mange symptomer når jeg skulle ha en rolig PP hvor jeg ikke skulle kjenne etter symptomer og ta det helt med chill :bored: Livmora kjennes «tung» ut (fant ikke noe bedre ord for å beskrive :bag:), ømme pupper fra 3 DPO, da er det jo ingenting som har festet seg engang! Nå 5 DPO er de skikkelig ømme på sidene, pleier å komme ca en uke før TR, er TR bare en liten uke unna da liksom? Blir faktisk litt gærn av denne PPn :shifty:

Altså, synes kroppen kan ta seg en bolle og slutte å ha så mange symptomer når jeg skulle ha en rolig PP hvor jeg ikke skulle kjenne etter symptomer og ta det helt med chill :bored: Livmora kjennes «tung» ut (fant ikke noe bedre ord for å beskrive :bag:), ømme pupper fra 3 DPO, da er det jo ingenting som har festet seg engang! Nå 5 DPO er de skikkelig ømme på sidene, pleier å komme ca en uke før TR, er TR bare en liten uke unna da liksom? Blir faktisk litt gærn av denne PPn :shifty:
Har du testet etter EL?

Tok en g-test jeg iom at EL-testene ikke blir noe svakere. Trodde i utgangspunktet jeg var 4dpo i dag. Testen er tatt nå på utvannet kveldsurin. Noter dere at jeg har hatt skyggestreker på omtrent alt av tester de siste 5 mnd, så jeg har ikke for høye forhåpninger men streken er der. Siste bildet er uredigert.

Vedlegg

• 30DF9522-5FCF-4036-BA46-53BF5FE3F5B1.jpeg
    30DF9522-5FCF-4036-BA46-53BF5FE3F5B1.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 101
  • 0391C5FB-C629-4528-9AFA-B7EEC981A9A1.jpeg
    0391C5FB-C629-4528-9AFA-B7EEC981A9A1.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 99
Ja, testet etter EL og er ifølge premom 5 dpo, tok en el-test idag men den var veldig negativ :)
Ahh, tenkte kanskje det var en mulighet for EL litt tidligere. Spennende å følge med videre da, husker jeg fikk skikkelig ømme pupper med nr 2!

Da har jeg blødd veldig mye i ett døgn, så dette er nok mensen. Litt kjipt men denne gangen kom mensen til normal tid for første gang med 28 dagers syklus. Så håper det holder seg slik siden jeg har hatt uregelmessige sykluser siden jeg sluttet på minipille i november. :)

Lykke til alle sammen, snart kommer det masse positive tester her <3

Da har jeg blødd veldig mye i ett døgn, så dette er nok mensen. Litt kjipt men denne gangen kom mensen til normal tid for første gang med 28 dagers syklus. Så håper det holder seg slik siden jeg har hatt uregelmessige sykluser siden jeg sluttet på minipille i november. :)

Lykke til alle sammen, snart kommer det masse positive tester her <3
Uff :Heartred det positive i det er at kanskje syklusene dine nå blir regelmessige :Heartred krysser fingrene for deg neste PP :Heartred

Back
Topp