Ååh.. krysser fingrene for oss likevel <3Har begynt å få ømme bryster, noe jeg får ca en uke før IKM.. var litt vel tidlig synes jeg 3 dpo
Jeg tok en test i dag tidlig, den siste jeg hadde.. men klarte å få urin der hvor teststreken skal være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh.. krysser fingrene for oss likevel <3Har begynt å få ømme bryster, noe jeg får ca en uke før IKM.. var litt vel tidlig synes jeg 3 dpo
Denne PP hadde jeg masse eggløsningsslim fra to dager før eggløsning og selve eggløsningsdagenInnser at det ikke blir noen aksjer vegg i vegg med svigers...mannen mener at det ikke går. Har heller ikke testet fordi det føltes unødvendig ut når vi ikke kunne gjort noe uansett. La inn aksjer torsdag (siste dag før vegg i vegg svigers) og jeg tror el var fredag. Hadde masse elslim onsdag og torsdag. Med aksjer torsdag så kan det jo funke...ikke hatt elsmerter denne mnd tror altså da at jeg er 1 dpo i dag.
Når pleier dere andre å få elslim ifh til når dere har el? Litt redd for at el er i dag og at det derfor ikke er godt nok med aksjer torsdag. Men det spiller vel ingen rolle for jeg får ikke gjort noe med det uansett
Skal ikke gi deg falske forhåpninger, men det høres jo lovende ut6 dpo i dag. Fikk plutseleg nokre små, svake (men fortsatt lett merkbare) "nålestikk" på høgre sida av livmorområdet i sta. Haha, føler meg skikkeleg teit som har gått og kjent på puppane mine i heile dag. Er dei litt ømmare eller er dei det ikkje? Godt sambuar ikkje er heime i dag
Våkna i 7- tida i dag tidleg av full blære. Ikkje så unormalt når eg har drukke ein del før leggetid. Gikk på do, så opp igjen og la meg. Ca 3 timar seinare våkna eg igjen av full blære, og det syns eg var litt merkeleg sidan eg ikkje hadde drukke noko sidan før leggetid i går og det ikkje var så lenge sidan eg var på do.
No begynner håpet litt igjen, men samtidig er eg litt redd for negative testar. Det er så nervepirrande det her!
Spennende! Jeg har også hatt en litt stikkende «smerte» i livmor/eggstokk-området et par dager; nå og da. Hadde det litt mer intenst når jeg ble gravid i april, men da begynte det først skikkelig med stikkende smerter rundt dag 7-9 dpo. Er 6 dpo i dag, så håper det tar seg litt opp! Selv om jeg har liten tro på at vi blir gravid i første PP etter MA6 dpo i dag. Fikk plutseleg nokre små, svake (men fortsatt lett merkbare) "nålestikk" på høgre sida av livmorområdet i sta. Haha, føler meg skikkeleg teit som har gått og kjent på puppane mine i heile dag. Er dei litt ømmare eller er dei det ikkje? Godt sambuar ikkje er heime i dag
Våkna i 7- tida i dag tidleg av full blære. Ikkje så unormalt når eg har drukke ein del før leggetid. Gikk på do, så opp igjen og la meg. Ca 3 timar seinare våkna eg igjen av full blære, og det syns eg var litt merkeleg sidan eg ikkje hadde drukke noko sidan før leggetid i går og det ikkje var så lenge sidan eg var på do.
No begynner håpet litt igjen, men samtidig er eg litt redd for negative testar. Det er så nervepirrande det her!
6 dpo i dag. Fikk plutseleg nokre små, svake (men fortsatt lett merkbare) "nålestikk" på høgre sida av livmorområdet i sta. Haha, føler meg skikkeleg teit som har gått og kjent på puppane mine i heile dag. Er dei litt ømmare eller er dei det ikkje? Godt sambuar ikkje er heime i dag
Spennende!7 dpo idag, og imorgen tidlig ryker første testen
Test igjen om noen dager kan det ha vært en festeblødning kanskje?Ååh, endelig er babyverden i orden igjen! Jeg hadde litt rosa på papiret/truseinnlegget i går og tenkte derfor at tr kom i løpet av natta. Sto opp og ingen tegn til tr. Tok derfor en rsfu tidlig test (kjøpte i går kveld ).. den var blenda hvit, men da jeg så på den senere var det plutselig strek, men lenge etter tidsfristen.. og den ble tydeligere da jeg åpnet testen..
Får vente på tr eller vente til jeg kommer hjem fra hytta og får brukt testene jeg har bestilt..
Ååh, endelig er babyverden i orden igjen! Jeg hadde litt rosa på papiret/truseinnlegget i går og tenkte derfor at tr kom i løpet av natta. Sto opp og ingen tegn til tr. Tok derfor en rsfu tidlig test (kjøpte i går kveld ).. den var blenda hvit, men da jeg så på den senere var det plutselig strek, men lenge etter tidsfristen.. og den ble tydeligere da jeg åpnet testen..
Får vente på tr eller vente til jeg kommer hjem fra hytta og får brukt testene jeg har bestilt..
Blir heilt tussete av det her og blir usikker på om eg faktisk kjenner ting, eller om det er haude som tullar med meg. Både i går kveld og litt i dag tidleg, hadde eg ein smårar følelse på høre side av livmorområdet. Ca på samme plass eg kjente dei svake "nålestikka" i går. Men smårare følelsen var så innmari svak at eg tørr nesten ikkje stole på at det faktisk var noke
Og no hadde eg også ein del kvit utflod, litt kremaktig.
Skulle holde meg til onsdag, men spørst om eg ikkje kjører på med ein test i morgon, då er eg 8 dpo
Lykke til alle dåke andre som testar no i disse dagar!
Er 3 dpo i dag, og EL-testen er nesten positiv igjen? Hva skjer nå da?
Samme her kløør etter å teste!2 dpo og jeg er så utålmodig for testing Jeg er helt håpløs når det kommer til dette her!