IKM uke 31

Kjenner jeg meg selv rett så begynner vell testekjøret rundt 8 dpo, men hadde jo ikke positiv test før 12 dpo sist såå... :hilarious:

Hei:greet025 mammatil2prinsesser&2prinser- 35 år- prøver på barn nr 5- Har ikm mandag den 27.juli og melder meg inn her:happy119 Er 5dpo idag:) Begynner å teste på mandag når jeg er 8 dpo:D Testetøs deluxe:hilarious::oops:

Lilla er første dag med TR
Grønn er EL.
Har alltid 62 eller 63 ved eggløsning. Så går den ned igjen. Men når bare stiger den. Skjønner ingenting

Vedlegg

• 59ACA00D-BCB0-4DFE-BDF0-E9B83B1A966F.jpeg
    59ACA00D-BCB0-4DFE-BDF0-E9B83B1A966F.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 84
Skulle liksom ikke kjenne etter symptomer, slappe av og ikke tenke over det faktum at jeg er i dpo-land, men er så støl i livmor-området at det er helt umulig o_O

Idag er jeg 4 dpo, regner etter Flo, begynte på wildyam og bidronning-gelé igår, noen flere? Jeg har aldri tatt det før, og ettersom det ikke skal tas før EL så er dette en testemåned. En ting er når Flo bestemmer at jeg har EL og en annen er når jeg faktisk har det denne måneden. Har jo ikke snøring etter SA’en 10 dager igjen dør testing!

Gulstolan - 23 år - PP8 - første barnet - EL ca 14.07 - IKM 24.07

Idag er jeg 4 dpo, regner etter Flo, begynte på wildyam og bidronning-gelé igår, noen flere? Jeg har aldri tatt det før, og ettersom det ikke skal tas før EL så er dette en testemåned. En ting er når Flo bestemmer at jeg har EL og en annen er når jeg faktisk har det denne måneden. Har jo ikke snøring etter SA’en 10 dager igjen dør testing!
Har ikke prøvd wild yam eller bidronninggelé, del gjerne din erfaring etter denne pp :)

Innser at det ikke blir noen aksjer vegg i vegg med svigers...mannen mener at det ikke går. Har heller ikke testet fordi det føltes unødvendig ut når vi ikke kunne gjort noe uansett. La inn aksjer torsdag (siste dag før vegg i vegg svigers) og jeg tror el var fredag. Hadde masse elslim onsdag og torsdag. Med aksjer torsdag så kan det jo funke...ikke hatt elsmerter denne mnd:confused: tror altså da at jeg er 1 dpo i dag.

Når pleier dere andre å få elslim ifh til når dere har el? Litt redd for at el er i dag og at det derfor ikke er godt nok med aksjer torsdag. Men det spiller vel ingen rolle for jeg får ikke gjort noe med det uansett :p

Reana - 31 - PP1 - B2 - EL. 18/07 - IKM 1/8

Innser at det ikke blir noen aksjer vegg i vegg med svigers...mannen mener at det ikke går. Har heller ikke testet fordi det føltes unødvendig ut når vi ikke kunne gjort noe uansett. La inn aksjer torsdag (siste dag før vegg i vegg svigers) og jeg tror el var fredag. Hadde masse elslim onsdag og torsdag. Med aksjer torsdag så kan det jo funke...ikke hatt elsmerter denne mnd:confused: tror altså da at jeg er 1 dpo i dag.

Når pleier dere andre å få elslim ifh til når dere har el? Litt redd for at el er i dag og at det derfor ikke er godt nok med aksjer torsdag. Men det spiller vel ingen rolle for jeg får ikke gjort noe med det uansett :p
Har ikke så mye ELslim til å kunne uttale meg :bag: men sædcellene skal jo kunne leve i 3-4 dager noe som går an er at mannen «tar hånd om seg selv» og legger aksjene inn i deg ;) ikke så romantisk da men det er ikke så bråkete (hvis det er det som stopper) ;)

Tror jeg kan slå fast at EL har vært og at jeg er 1-2 dpo i dag. Fikk ikke sterkere strek, men like sterk! Aksjer ble lagt CD 19, CD 20, CD 21 og CD 22. I natt og idag har jeg vært på jobb så det ble lite nå etter EL, men dagene før er vel viktigst?

Vedlegg

• 4F8D1148-C944-4325-B25B-8FE0FF8D60D7.jpeg
    4F8D1148-C944-4325-B25B-8FE0FF8D60D7.jpeg
    41,5 KB · Visninger: 75
Er ganske ny i alt dette, da forrige mann ikke var planlagt. Ifølge Premom har jeg EL idag, basert på testene mine. Har alltid hatt mye EL smerter, men denne måneden har det vært ok. Har forøvrig hatt mye EL-slim (beklager detaljene :p).. Vi har lagt inn aksjer 4 dager og 1 dag før EL. Tenker vi prøver igjen idag åsså, så kan jeg si meg fornøyd med forsøket :rolleyes:

Er egentlig ikke sikker på syklus, men tar SA som CD1 da. Kjenner jeg er utålmodig allerede, å grubler fælt på om det er mer jeg kan gjøre for å styre kroppen i riktig retning.. :laughing002 Blir iallefall innkjøp av ananas over helgen!

Vedlegg

• 4DEA612A-8796-4245-80C9-E2BA9D06F72B.png
    4DEA612A-8796-4245-80C9-E2BA9D06F72B.png
    86,1 KB · Visninger: 76
Hvilepulsen min fortsetter å stige. Etter mine beregninger er jeg 6 dpo. Nå er hvilepulsen på 67. Det er helt sykt. Jeg ligger på 57-60 til vanlig og 62-63, 2 dager ved EL. Om det ikke klaffer nå begynner jeg virkelig å lure på meg selv. Har ikke vært noe mer stresset enn vanlig heller føler jeg.. er generelt en stresset person.:confused013

Jeg har halsbrann.. kom i går og gjorde at jeg ikke fikk sove i natt :( det kan tyde på at jeg er nærmere ikm enn jeg har trodd, og mest sannsynlig tegn på at mensen kommer.. o_O

Jeg har halsbrann.. kom i går og gjorde at jeg ikke fikk sove i natt :( det kan tyde på at jeg er nærmere ikm enn jeg har trodd, og mest sannsynlig tegn på at mensen kommer.. o_O
Har begynt å få ømme bryster, noe jeg får ca en uke før IKM.. var litt vel tidlig synes jeg 3 dpo :rolleyes:

Back
Topp