Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her begynner alltid 4-5 dager tidligere enn nødvendig, ganske uøkonomiskKjenner jeg meg selv rett så begynner vell testekjøret rundt 8 dpo, men hadde jo ikke positiv test før 12 dpo sist såå...
Samme her begynner alltid 4-5 dager tidligere enn nødvendig, ganske uøkonomisk
Har ikke prøvd wild yam eller bidronninggelé, del gjerne din erfaring etter denne ppIdag er jeg 4 dpo, regner etter Flo, begynte på wildyam og bidronning-gelé igår, noen flere? Jeg har aldri tatt det før, og ettersom det ikke skal tas før EL så er dette en testemåned. En ting er når Flo bestemmer at jeg har EL og en annen er når jeg faktisk har det denne måneden. Har jo ikke snøring etter SA’en 10 dager igjen dør testing!
Har ikke prøvd wild yam eller bidronninggelé, del gjerne din erfaring etter denne pp
Tror kanskje du tilhører ikm-uke 30? Du må gjerne henge med oss men har ikke 24.07 på listaGulstolan - 23 år - PP8 - første barnet - EL ca 14.07 - IKM 24.07
Har ikke så mye ELslim til å kunne uttale meg men sædcellene skal jo kunne leve i 3-4 dager noe som går an er at mannen «tar hånd om seg selv» og legger aksjene inn i deg ikke så romantisk da men det er ikke så bråkete (hvis det er det som stopper)Innser at det ikke blir noen aksjer vegg i vegg med svigers...mannen mener at det ikke går. Har heller ikke testet fordi det føltes unødvendig ut når vi ikke kunne gjort noe uansett. La inn aksjer torsdag (siste dag før vegg i vegg svigers) og jeg tror el var fredag. Hadde masse elslim onsdag og torsdag. Med aksjer torsdag så kan det jo funke...ikke hatt elsmerter denne mnd tror altså da at jeg er 1 dpo i dag.
Når pleier dere andre å få elslim ifh til når dere har el? Litt redd for at el er i dag og at det derfor ikke er godt nok med aksjer torsdag. Men det spiller vel ingen rolle for jeg får ikke gjort noe med det uansett
Har begynt å få ømme bryster, noe jeg får ca en uke før IKM.. var litt vel tidlig synes jeg 3 dpoJeg har halsbrann.. kom i går og gjorde at jeg ikke fikk sove i natt det kan tyde på at jeg er nærmere ikm enn jeg har trodd, og mest sannsynlig tegn på at mensen kommer..