Vet! Jeg er ikke laga for dette her, har ikke nerver til detSamme her kløør etter å teste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet! Jeg er ikke laga for dette her, har ikke nerver til detSamme her kløør etter å teste!
Herlig, kan se det for megVar innom apoteket i dag for å kjøpe inn litt tester til ferien. Hun i kassen trodde jeg ville bli anbefalt en av testene siden jeg hadde med så mange forskjellige til kassen. Hun forstod ingenting når jeg sa at jeg skulle ha alle sammen Jeg er virkelig HELT testegal...
Er 3 dpo i dag, og EL-testen er nesten positiv igjen? Hva skjer nå da?
Fortsatt veldig tidlig8 dpo og blenda kvit test. Eigentleg veldig forventa så tidleg
Tror nok det kan være egget som prøver igjen har du de samme symptomene som da du fikk positiv EL-test sist?samme i dag, er det her normalt i dpo-land eller må det være egget som ikke slapp og prøver igjen? Ny runde med babydans?
Det er vel ikke kjempenormalt så tidlig i dpo-land. Jeg fikk sterke EL-tester like før IKM når jeg var gravid i april. Men 3 dpo er altfor tidlig for HCG å gi utslag på el-test. Tror nok kroppen prøver på eggløsning igjensamme i dag, er det her normalt i dpo-land eller må det være egget som ikke slapp og prøver igjen? Ny runde med babydans?
Tror nok det kan være egget som prøver igjen har du de samme symptomene som da du fikk positiv EL-test sist?
Det er vel ikke kjempenormalt så tidlig i dpo-land. Jeg fikk sterke EL-tester like før IKM når jeg var gravid i april. Men 3 dpo er altfor tidlig for HCG å gi utslag på el-test. Tror nok kroppen prøver på eggløsning igjen
Min har også steget fra 58 vanligvis til 61-62 nå 8 dpo. Men det betyr nok sikkert ingenting. Stiger pulsen i dpo-land hvis man er gravid?8 dpo. Negativ test. Men pulsen er steget fra 68 i går til 70 i dag. Altså... jeg vet 8 dpo er for tidlig for meg siden jeg har tidligst fått 11 dpo veeeldig svak de andre gangene. Men dette er nervepirrende
Min har også steget fra 58 vanligvis til 61-62 nå 8 dpo. Men det betyr nok sikkert ingenting. Stiger pulsen i dpo-land hvis man er gravid?
9 dpo og blanda test Testet positivt før på 6 dpo, 8 dpo og 9 dpo. Så tviler på jeg er gravid da, gitt.