IKM uke 31

Enig med dere. Etter jeg fikk positiv i juni har jeg ikke tenkt på annet enn å få en positiv til så fort som mulig. Men tror vi bomma på el og jeg kan teste tidligst på søndag. Altså 6 dager igjen :banghead: :hilarious:

Jeg fikk helt panikk i går når jeg var utestengt! Godt det ikke varte så lenge :hilarious: I dag er jeg 7 dpo og har hatt helt vanvittige korsryggsmerter, særlig på venstre side. Akkurat på samme dag og slik som det var når jeg ble gravid i april. Selvfølgelig negativ test :wacky: Har jo som tidligere sagt ikke troen på å bli gravid like etter MA, men håper så inderlig ❤️

Var innom apoteket i dag for å kjøpe inn litt tester til ferien. Hun i kassen trodde jeg ville bli anbefalt en av testene siden jeg hadde med så mange forskjellige til kassen. Hun forstod ingenting når jeg sa at jeg skulle ha alle sammen :hilarious: Jeg er virkelig HELT testegal...

6 dpo. Tiden går fort denne gangen pga ferie. Godt eggløsningen kom tidlig så man slapp prøve på noe mer dårlige knirkene senger og svigers i nærheten. Prøver ikke tenke på symptomer :laughing025:laughing025

Var innom apoteket i dag for å kjøpe inn litt tester til ferien. Hun i kassen trodde jeg ville bli anbefalt en av testene siden jeg hadde med så mange forskjellige til kassen. Hun forstod ingenting når jeg sa at jeg skulle ha alle sammen :hilarious: Jeg er virkelig HELT testegal...
Herlig, kan se det for meg :laughing025

Er 3 dpo i dag, og EL-testen er nesten positiv igjen? Hva skjer nå da?

samme i dag, er det her normalt i dpo-land eller må det være egget som ikke slapp og prøver igjen? Ny runde med babydans?

Vedlegg

• DA90E5A0-9D0C-45EF-BEE1-784A6CF1789C.jpeg
    DA90E5A0-9D0C-45EF-BEE1-784A6CF1789C.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 68
samme i dag, er det her normalt i dpo-land eller må det være egget som ikke slapp og prøver igjen? Ny runde med babydans?
Det er vel ikke kjempenormalt så tidlig i dpo-land. Jeg fikk sterke EL-tester like før IKM når jeg var gravid i april. Men 3 dpo er altfor tidlig for HCG å gi utslag på el-test. Tror nok kroppen prøver på eggløsning igjen

Tror nok det kan være egget som prøver igjen :) har du de samme symptomene som da du fikk positiv EL-test sist?

ingen symptomer nå, hadde EL-slim sist. Men det virker jo noe spesielt å få så sterke tester med mindre kroppen prøver igjen, så vi fortsetter med aksjelegging vi! ❤️

Det er vel ikke kjempenormalt så tidlig i dpo-land. Jeg fikk sterke EL-tester like før IKM når jeg var gravid i april. Men 3 dpo er altfor tidlig for HCG å gi utslag på el-test. Tror nok kroppen prøver på eggløsning igjen

ja, utslag på hcg er jo helt umulig så det kan vi nok bare utelukke. Tenkte på at lh-nivået svinger jo normalt litt i syklusen, og om det derfor kanskje kunne være forklaringen på sterke tester nå, men jeg får bare fortsette å teste så får vi se om den blir helt positiv igjen eller ikke ❤️ Vi fortsetter uansett med aksjelegging vi, i tilfelle kroppen prøver igjen ❤️

Kommer tilbake fra ferie når jeg er 7 dpo og kommer sikkert til å begynne testingen da:p

8 dpo. Negativ test. Men pulsen er steget fra 68 i går til 70 i dag. Altså... jeg vet 8 dpo er for tidlig for meg siden jeg har tidligst fått 11 dpo veeeldig svak de andre gangene. Men dette er nervepirrende :p

8 dpo. Negativ test. Men pulsen er steget fra 68 i går til 70 i dag. Altså... jeg vet 8 dpo er for tidlig for meg siden jeg har tidligst fått 11 dpo veeeldig svak de andre gangene. Men dette er nervepirrende :p
Min har også steget fra 58 vanligvis til 61-62 nå 8 dpo. Men det betyr nok sikkert ingenting. Stiger pulsen i dpo-land hvis man er gravid?

Min har også steget fra 58 vanligvis til 61-62 nå 8 dpo. Men det betyr nok sikkert ingenting. Stiger pulsen i dpo-land hvis man er gravid?

Det gir litt tanker :p min har steget fra normalt som er 58-60 og opp til 70. Så det er jo endel :p Så det gir meg ganske mye håp. Har lest forskjellige som sier den har steget endel. Og vet det er vanlig at det kan stige 10-15 slag i første trimester. Men vet ikke om det er vanlig så tidlig :confused013

7 DPO i dag, 1 uke til ikm. Begynte å spotte litt frisk blod etter samleie i dag. Alle tanker surret i hodet når jeg oppdaget blod på papiret.... Håper bare det kanskje kan være festeblødning eller litt sensitive og skjøre slimhinner. Er veldig tørt inni, og har fått i en liten ob i tilfelle det kan være mensen, da vi er på ferie hos svigers som bor langt unna oss.

Krysser alle fingere for at det går bra, og at det er en liten spire <3

Hvordan går det med dere i dag?

9 dpo og blanda test:( Testet positivt før på 6 dpo, 8 dpo og 9 dpo. Så tviler på jeg er gravid da, gitt.

Back
Topp