Spentspire97
Flørter med forumet
Uff det positive i det er at kanskje syklusene dine nå blir regelmessige krysser fingrene for deg neste PP
Ja håper det Tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det positive i det er at kanskje syklusene dine nå blir regelmessige krysser fingrene for deg neste PP
Det er nok bare skygge og ønsketenking. Kun 8 dpo idag. Tiden går så sakte! Flere som sliter med isføtter i rugetia? Hehe
Jeg ser strekenDet er nok bare skygge og ønsketenking. Kun 8 dpo idag. Tiden går så sakte! Flere som sliter med isføtter i rugetia? Hehe
Tok en g-test jeg iom at EL-testene ikke blir noe svakere. Trodde i utgangspunktet jeg var 4dpo i dag. Testen er tatt nå på utvannet kveldsurin. Noter dere at jeg har hatt skyggestreker på omtrent alt av tester de siste 5 mnd, så jeg har ikke for høye forhåpninger men streken er der. Siste bildet er uredigert.
ser strek! Kjempespennende!
9 dpo i dag, ingen symptomer bortsett fra å være vanvittig oppblåst. Klarte ikke å holde meg lenger, men testen var selvsagt negativ
Ååh, tydelig strek og den er jo rosa! Vil si at den er positiv den!Ææ, denne tok jeg nå. 2 timer siden jeg tisset. 8dpo.
Takk håper det varer!Ååh, tydelig strek og den er jo rosa! Vil si at den er positiv den!
Skimter noe der! Krysser fingrene!Trodde jeg kjøpte tidligtest, men den var visst 25mlu.. kom unektelig en strek her i dag også, men den er så svak at jeg klarer ikke ta bilde av den, får det muligens frem med negativ-filter. Men har ikke sjans uten. Og clearblue er vel en vinner når det gjelder skygger.