Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Jeg kommer ikke til å klare 10dpo, bare så det er sagtJeg kommer til å teste igjen 10 DPO, om jeg holder så lenge
Fant denne en gang, men usikker på om det er basert på tidligtester eller vanligtester https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php
Åå. Gratulerer Håper spiren sitter hele veienTok denna nå kvelden 10 dpo med vanlig test. Her er det ingen tvil Men kjenner jeg er livredd for å miste da jeg har opplevt positiv test før for så å begynne å blø. Må bare prøve å slappe av
Tusen takk Og lykke til alle andreÅå. Gratulerer Håper spiren sitter hele veien
Ingen tvil nei! Gratulerer så mye! Skal jeg sette deg på «gravid» på lista?Tok denna nå kvelden 10 dpo med vanlig test. Her er det ingen tvil Men kjenner jeg er livredd for å miste da jeg har opplevt positiv test før for så å begynne å blø. Må bare prøve å slappe av
Ikke jeg heller!Takk! Jeg kommer ikke til å klare 10dpo, bare så det er sagt
Ja, tror detIngen tvil nei! Gratulerer så mye! Skal jeg sette deg på «gravid» på lista?
Spennande Tenker du å vente til ikm med testing?10 dpo. Blir en interessant dag. Kjennes ut som mensen er på vei. Klassiske vonde ryggen har meldt seg. Håper inderlig symptomene jeg kjenner er feil for da er lutefasen nede på 10 dager
Ja er hvertfall planen. Kommer hjem natt til søndag fra ferie så får se om det ryker en test søndag morgen om ikke tr har meldt seg enda. Men planen er ikke før ut i neste uke. Har jo ikke store troen på den pp men har jo alltids et lite håp.Spennande Tenker du å vente til ikm med testing?
Det var mitt klare tegn sist. Pleier ikke få det før tr her heller. Håper du får to strekerFleire som har begynt testing?
Kun 8 dpo her, får sjå om det blir testing før ikm på torsdag. Er på camping, så litt upraktisk å styre med på fellestoaletter med båser Syns puppene har blitt litt større, pleier ikkje få det før tr
9 dpo og blenda her, 9/10-dpo er jo tidlig da, krysser fingrene10 dpo i dag ifølge premom. Dagens på morgenurin ble dratt utover, så skal ta en ny i kveld. Blenda i går. Har ikke troa denne pp’n, har virkelig begynt å tenke at det ikke vil gå uten ivf