IKM uke 31

Tok denna nå kvelden 10 dpo med vanlig test. Her er det ingen tvil :love7 Men kjenner jeg er livredd for å miste da jeg har opplevt positiv test før for så å begynne å blø. Må bare prøve å slappe av :Heartpink

Vedlegg

• 345CBDA3-BD4F-4BA8-8D6E-55FBEC5A099D.jpeg
    345CBDA3-BD4F-4BA8-8D6E-55FBEC5A099D.jpeg
    28,1 KB · Visninger: 134
Tok denna nå kvelden 10 dpo med vanlig test. Her er det ingen tvil :love7 Men kjenner jeg er livredd for å miste da jeg har opplevt positiv test før for så å begynne å blø. Må bare prøve å slappe av :Heartpink
Åå. Gratulerer :Heartred Håper spiren sitter hele veien :)

Ingen tvil nei! Gratulerer så mye! :Heartred Skal jeg sette deg på «gravid» på lista? :Heartred

11 dpo og fortsatt blenda. Har mista litt trua på denne pp, men er fortsatt nokre dagar igjen til ikm o_O

Vi drar på hytta med svigers pluss svoger, svigerinne og tantebarn. Fullt hus med andre ord. På mandag er jeg 9dpo og har litt lyst å teste, men da er vi der enda. Føler jeg må vente til 11dpo hvis ikke da jeg står opp gryytidlig før tidligvakta på tirsdag. Er redd jeg ikke klarer å holde det skjult for familien om den er positiv, men klarer jo ikke å vente så lenge heller :p

Edit: problemet med å ta det før tidligvakt er at jeg ikke får delt det med mannen og må gå en hel arbeidsdag å fundere på det alene. Det klarer jeg ikke :P

Last edited:
10 dpo. Blir en interessant dag. Kjennes ut som mensen er på vei. Klassiske vonde ryggen har meldt seg. Håper inderlig symptomene jeg kjenner er feil for da er lutefasen nede på 10 dager :woot:

11 dpo og negativ test, så er ikke gravid. Gratulerer så mye til dere alle med positive tester:love7

10 dpo. Blir en interessant dag. Kjennes ut som mensen er på vei. Klassiske vonde ryggen har meldt seg. Håper inderlig symptomene jeg kjenner er feil for da er lutefasen nede på 10 dager :woot:
Spennande:woot: Tenker du å vente til ikm med testing? :joyful:

Spennande:woot: Tenker du å vente til ikm med testing? :joyful:
Ja er hvertfall planen. Kommer hjem natt til søndag fra ferie så får se om det ryker en test søndag morgen om ikke tr har meldt seg enda. Men planen er ikke før ut i neste uke. Har jo ikke store troen på den pp men har jo alltids et lite håp.

Fleire som har begynt testing? :woot:
Kun 8 dpo her, får sjå om det blir testing før ikm på torsdag. Er på camping, så litt upraktisk å styre med på fellestoaletter med båser:joyful: Syns puppene har blitt litt større, pleier ikkje få det før tr:rolleyes:

10 dpo i dag ifølge premom. Dagens på morgenurin ble dratt utover, så skal ta en ny i kveld. Blenda i går. Har ikke troa denne pp’n, har virkelig begynt å tenke at det ikke vil gå uten ivf :(

Vedlegg

• FECD0832-7F0A-49B7-A228-A10B270D8E7E.jpeg
    FECD0832-7F0A-49B7-A228-A10B270D8E7E.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 93
Fleire som har begynt testing? :woot:
Kun 8 dpo her, får sjå om det blir testing før ikm på torsdag. Er på camping, så litt upraktisk å styre med på fellestoaletter med båser:joyful: Syns puppene har blitt litt større, pleier ikkje få det før tr:rolleyes:
Det var mitt klare tegn sist. Pleier ikke få det før tr her heller. Håper du får to streker :joyful:
Her er det fortsatt blenda tester og ingen symptomer på annet enn at tr er rundt hjørnet:meh:

10 dpo i dag ifølge premom. Dagens på morgenurin ble dratt utover, så skal ta en ny i kveld. Blenda i går. Har ikke troa denne pp’n, har virkelig begynt å tenke at det ikke vil gå uten ivf :(
9 dpo og blenda her, 9/10-dpo er jo tidlig da, krysser fingrene :Heartred

8 eller 9 dpo og blenda test her også. Værste er vel at av en eller annen grunn så innbiller jeg meg at jeg faktisk er gravid, så det er stort potensiale for heftig skuffelse denne pp...:confused:

Enten 9dpo eller 3dpo (ja syklus helt på bæret...). Hadde mest symptomer på EL for 10 dager siden så tror jeg mest sannsynlig er 9dpo i dag og det murrer og stikker voldsomt. Samtidig er puppene supervonde og jeg har masse vannete utflod (sorry hvis tmi). Superduper svak strek på g-test i dag, men ingenting nytt det. Avskriver den som skygge enn så lenge og tester igjen og håper på økning fremover ❤️

Back
Topp