IKM uke 31

takk ❤️ Det håper såklart jeg også ❤️ Hadde virkelig håpet på at vi skulle klare det nå i juli for det passer så fint ifht ferie nå og permisjon til neste år da mtp på jobb, men man kan jo ikke gjøre annet enn å håpe og går det ikke så får man prøve igjen. Det vi ønsker oss mest er jo en baby, og selvom det passet seg godt nå så trumfer babyønske høyere enn noe annet så sånn sett spiller det ingen rolle ❤️

De gode nyhetene, så langt hvertfall, er at det var kun ved den ene anledningen i dag tidlig at jeg spottet pittelitt lyst brunt. Har ikke kommet noe mer siden, murringene har også roet seg en del. Nå jynxer jeg sikkert meg selv her men jeg tar en test igjen i morgen kveld hvis ikke det er kommet noe mer tegn til tr ❤️
Åååh, det her høres jo lovende ut! Vil ikke jinxe det, men jeg krysser fingerene for denne perioden! Murringer kan være som skrevet lengre opp i forb med at egget fester seg, men mange gravide har jo også murringer ibstarten av svangerskapet. Jeg hadde det en del med nr 2 om jeg husker rett :)

Fant en g-test jeg ikke visste at jeg hadde, da var det jo heeelt innafor å teste en gang til idag! :hilarious: Makan..
Synes jeg ser skygger på alle testene, holder på å bli gærn.. testsynet mitt er iallefall helt ødelagt :rolleyes:
:laughing002 jeg også tok en i kveld (og derfor bør jeg ikke kjøpe flere samtidig) og syns jeg ser noe svakt.. nei, blir test i mrg tidlig før jobb (ferien er ferdig :crybaby2) og ikke noe mer før tirsdag. Ikm er antatt i mrg, men aner jo ikke mtp uttak av spiralen..

:laughing002 jeg også tok en i kveld (og derfor bør jeg ikke kjøpe flere samtidig) og syns jeg ser noe svakt.. nei, blir test i mrg tidlig før jobb (ferien er ferdig :crybaby2) og ikke noe mer før tirsdag. Ikm er antatt i mrg, men aner jo ikke mtp uttak av spiralen..
Må være vanskelig å ikke vite nøyaktig på syklusen.. :Heartred
tenkte jeg skulle prøve å holde meg til i morgen kveld, meen jeg kjenner meg selv altfor godt :rolleyes:
Her er ferien også over, tilbake igjen i morgen.. :dead: Håper jo jeg greier å tenke på noe annet enn baby men tviler :)

Beklager:D
Eg fekk blenda test i dag 9 dpo og hadde det ikkje vore for dei forstørra puppene mine så hadde eg ikkje testa igjen før eventuelt uteblitt mens:rolleyes: Mens altså, ønsketenking kan vel ikkje få dei til å voksa? :hilarious:

Jeg har troen! Med førstemann fikk jeg ikke positiv test før 11dpo! Og da var den jammen svak ❤️

Fant en g-test jeg ikke visste at jeg hadde, da var det jo heeelt innafor å teste en gang til idag! :hilarious: Makan..
Synes jeg ser skygger på alle testene, holder på å bli gærn.. testsynet mitt er iallefall helt ødelagt :rolleyes:

Hvilken dpo er du? Er så spennende med så mange som ser skygger/streker nå! Gleder meg til dagene fremover :woot::woot:

Åååh, det her høres jo lovende ut! Vil ikke jinxe det, men jeg krysser fingerene for denne perioden! Murringer kan være som skrevet lengre opp i forb med at egget fester seg, men mange gravide har jo også murringer ibstarten av svangerskapet. Jeg hadde det en del med nr 2 om jeg husker rett :)

ja, jeg hadde mye murringer sist svangerskap men aldri så sterke som de var i går, hvertfall ikke som jeg kan huske :wacky: men murringene har nå roet seg betraktelig i løpet av dagen i dag, de er der men ikke så voldsomt og godt er det. Uansett om det er spire eller tr, så er de mensensmertene helt forferdelige :nailbiting: men enda ingen mer blod i sikte her så krysser fingrene for at det bare holder seg langt unna :wtf::wtf:

Håper på klaff for dere! ❤️

Hvilken dpo er du? Er så spennende med så mange som ser skygger/streker nå! Gleder meg til dagene fremover :woot::woot:
10 dpo, så det kan jo selvfølgelig være for tidlig for testing, det vet jeg :) tror i grunnen skyggene jeg tror jeg ser ikke egentlig er der, bare veldig ønsketenkning.. :)

Er det flere som sliter med løs mage i dpo-land? Syntes alltid jeg har en eller annen form for magetrøbbel når det nærmer seg ikm. Enten hardt eller løst :sorry::sorry:

Jeg har troen! Med førstemann fikk jeg ikke positiv test før 11dpo! Og da var den jammen svak ❤️
Blenda igjen i dag 10 dpo så håpet sank litt, men det er greit. Syns det er skummelt med for store forhåpningar..:rolleyes:

Ser fremdeles skygge, vanskelig å få med på testen. Tror ikke det er annet enn skygge, 11 dpo..

Vedlegg

• D3F4CE44-BE79-4E6F-BED9-B6B45AEFC90B.jpeg
    D3F4CE44-BE79-4E6F-BED9-B6B45AEFC90B.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 109
E88C9620-BABC-4A01-A272-4C657054AE5E.jpeg
9dpo. Hva skjer med streken? Er denne positiv eller er testen defekt? Er på hytta og har ikke flere tester her..

Åjj! Det har jeg ikke sett før! o_O Ser en skjeiv strek.. vil tenke at den er defekt, men det ser jo ut som det er noe der!
ser ut som fargestoffet flyter utover, kanskje du har holdt den for lenge i urinen? Uansett defekt/ugyldig tenker jeg ❤️
Den er nok defekt ja :( Streken er helt borte nå :/ Ble sååå gira når jeg så det blå, men skal jo ikke være sånn. Får se om jeg klarer å vente et par dager til..

Blenda her i dag :mad: på tidligtest tilogmed. Så da var løpet kjørt her hvertfall.. utrolig kjedelig, men da blir det letrozol neste pp og ser frem til det ❤️

Vedlegg

• 99712B2E-ED02-414A-901B-D0331F8CFAFE.jpeg
    99712B2E-ED02-414A-901B-D0331F8CFAFE.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 72
Last edited:
10 eller 11 dpo. Vet ikke om det kommer frem på bildet men i virkeligheten klarer jeg ikke å tolke dette til noe annet enn en svak positiv test :Heartred

Vedlegg

• 20200727_075133.jpg
    20200727_075133.jpg
    24,3 KB · Visninger: 103
  • 20200727_081209.jpg
    20200727_081209.jpg
    12,7 KB · Visninger: 112
Back
Topp