IKM uke 31

Da annkom tr i ettermiddag. Som forventet men også sårt når men egentlig vet man skulle hvert i uke 29 blæ!! Jaja I gang med en ny pp og håpe på mai baby selv om det er total krasj med eksamene til samboeren.

Da annkom tr i ettermiddag. Som forventet men også sårt når men egentlig vet man skulle hvert i uke 29 blæ!! Jaja I gang med en ny pp og håpe på mai baby selv om det er total krasj med eksamene til samboeren.
Det er sårt uansett når man ønsker så veldig :Heartred krysser fingrene for deg neste pp :Heartred

Her er det nok bare å stålsette seg for tr. Testa med el-test (for å hjelpe litt på testetrangen og hcg vil kunne gi utslag på el-test - selv om jeg vet at det ikke er til å stole på) men der var det omtrent ingen reaksjon. Får satse på pp20 da
#drittlei

Det er sårt uansett når man ønsker så veldig :Heartred krysser fingrene for deg neste pp :Heartred
Ja det er det. Men for min del var der ikke så sårt før etter vi måtte avbryte. Er så feigt at ikke alle bare kan bli lett gravid og slippe miste av ulike grunner. Er imponert over styrken til dere som prøver over lengre tid :Heartred. Håper inderlig dere snart får positive tester! Håper resten får positive tester resten av uken! :Heartred

Ja det er det. Men for min del var der ikke så sårt før etter vi måtte avbryte. Er så feigt at ikke alle bare kan bli lett gravid og slippe miste av ulike grunner. Er imponert over styrken til dere som prøver over lengre tid :Heartred. Håper resten får positive tester resten av uken! :Heartred
Amen! :angelic:

så kjedelig ❤️ Masse lykke til neste pp ❤️

Her er det nok bare å stålsette seg for tr. Testa med el-test (for å hjelpe litt på testetrangen og hcg vil kunne gi utslag på el-test - selv om jeg vet at det ikke er til å stole på) men der var det omtrent ingen reaksjon. Får satse på pp20 da
#drittlei

sender deg en god klem ❤️❤️

Mensen kom idag, til tiden.

Da var det kommet litt svak misfarget utflod igjen :( ser nok hvor dette ender desverre.. kjedelig når streken var så tydelig som den var. Tilogmed nå når den er tørket for mange timer siden er den enda rosa..

Vedlegg

• B7C644B8-4961-44C2-81FF-CDA34580F853.jpeg
    B7C644B8-4961-44C2-81FF-CDA34580F853.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 114
Håpløs som jeg er så tok jeg siste testen jeg hadde i hus nå. Det er enda strek der, men litt svakere enn tidligere i dag, som jo sikkert har sammenheng med at urinen var mindre konsentrert. Nå blir det ikke mer testing før jeg får tester i posten. Det er svindyrt å kjøpe tester i fysisk butikk/apotek. Så da blir det en ufrivillig testepause nå et par dager, også håper jeg så inderlig at ikke mensen dukker opp i mellomtiden, selvom det virker å gå den veien per nå :(

Vedlegg

• EB1FB17A-D1DB-4362-9697-3F51E8EAC5CA.jpeg
    EB1FB17A-D1DB-4362-9697-3F51E8EAC5CA.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 102
10dpo og helt blenda. Nå må jeg uansett vente med testing til jeg får i posten, så kan nok like gjerne bare vente på tr og neste pp.

Hadde egentlig lagt testene på hylla, men klarte selvfølgelig ikke la være.

10dpo i dag, og synes jeg ser antydning til noe her? Eller er det ren ønsketenkning? (Samme test)

Vedlegg

• 06266E16-0B6B-46EC-9924-17434E71FCE1.jpeg
    06266E16-0B6B-46EC-9924-17434E71FCE1.jpeg
    33,8 KB · Visninger: 117
Hadde egentlig lagt testene på hylla, men klarte selvfølgelig ikke la være.

10dpo i dag, og synes jeg ser antydning til noe her? Eller er det ren ønsketenkning? (Samme test)
Jeg ser! :)

13dpo, klarer ikke å stirre frem en strek i dag heller gitt:hilarious: den velkjente murringen og spottingen i går etter sengevals er nok bare tr som igjen for tolvte gang banker på døra...

Vedlegg

• 373ED891-3B14-45D8-8112-C6400041D631.jpeg
    373ED891-3B14-45D8-8112-C6400041D631.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 85
Her kom TR i går :confused005 har hatt en prøveperiode uten noen form for ekstra tilskudd (kun det vanlige: multivitamin, omega 3, folat) den gangen her, ser ikke ut som det hadde noe for seg :sick009 tenkte å kjøre en runde helt uten noe spesielt, siden jeg ikke orket noe ekstra styr nå i sommer. Men tilbake på en lutalfase på 8 dager så er det helt utelukket til neste prøveperiode ser jeg!

Her kom TR i går :confused005 har hatt en prøveperiode uten noen form for ekstra tilskudd (kun det vanlige: multivitamin, omega 3, folat) den gangen her, ser ikke ut som det hadde noe for seg :sick009 tenkte å kjøre en runde helt uten noe spesielt, siden jeg ikke orket noe ekstra styr nå i sommer. Men tilbake på en lutalfase på 8 dager så er det helt utelukket til neste prøveperiode ser jeg!
Så kjedelig :Heartred krysser fingrene for neste pp:Heartred
Hvilke ekstra tilskudd? :)

Back
Topp