IKM uke 30

Dagens syteinnlegg :(
3 dpo i dag og føler jeg ikke har fått en fin temp.stigning. 1 dpo steg det 0,2 grader, men i dag sank det skikkelig?! Kjenner jeg gruer meg til å vite temp i morgen :nailbiting: tror ikke det blir baby på oss denne syklusen:arghh: syklusen er sikkert helt på trynet etter MA'en:shifty:
Screenshot_20210715-124128_Premom.jpg

3 dpo i dag og føler jeg ikke har fått en fin temp.stigning. 1 dpo steg det 0,2 grader, men i dag sank det skikkelig?! Kjenner jeg gruer meg til å vite temp i morgen :nailbiting: tror ikke det blir baby på oss denne syklusen:arghh: syklusen er sikkert helt på trynet etter MA'en:shifty:
Vis vedlegget 361338

Jeg får alltid en dropp 2-3 dpo og en ny rundt 5-6 dpo. Og det var den pp-en med mest «hopp og sprett» det klaffet her! (Mistenker det var en festedip 8 dpo der, sykt hvordan tempen plutselig stabiliserte seg etter det, og testet positivt 10 dpo). I alle fall, ville ikke gitt opp håpet ❤️
57767844-950D-49F8-821D-C83F2FDCB38D.jpeg

Vis vedlegget 361338
Egget har jo uansett ikke festet seg riktig enda, så altfor tidlig å tolke negativt ;)

Jeg får alltid en dropp 2-3 dpo og en ny rundt 5-6 dpo. Og det var den pp-en med mest «hopp og sprett» det klaffet her! (Mistenker det var en festedip 8 dpo der, sykt hvordan tempen plutselig stabiliserte seg etter det, og testet positivt 10 dpo). I alle fall, ville ikke gitt opp håpet ❤️
Vis vedlegget 361340

Ååååee, takk for info og støtte:Heartred har vært trist i hele dag for tenkt at egget ikke løsnet denne syklusen:nailbiting:
Har jo googlet meg ihjel og funnet noe veldig spennende:woot:
Corpus luteum dip.....Google it! :D tydeligvis vanlig med denne temp.droppen 2-7 dpo.
Funnet i engelsk forum:
"C&P info: Apparently it can happen whether you are pregnant or not. And sometimes it's too small to notice. Sometimes girls mistake it for implantation dip, which typically occurs later in your cycle, more like 7-10 DPO. The dip is a result of a drop in estrogen due to the egg being released, and then the corpus luteum (a little hormone secreting structure in your ovary) takes over to produce progesterone which causes your temp to go back up."
Lært noe nytt i dag....phew. Skal slappe mer av nå og vente til g-testing 10 dpo, om 1 uke.

Vis vedlegget 361338

Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.. ;)

Kveldens etter jeg kom hjem igjen.. :rolleyes: noe svakere enn den i ettermiddag, men testet jo ikke midt på dagen.. så kan være jeg hadde fått en sterkere da.. :banghead:

Den første der er i alle fall positiv :D Håpe ikke mannen er lei nå da ;)

Om peak var i morges eller i ettermiddag har jo heldigvis ikke sååå mye å si :happy: El kommer jo noen timer senere og egget lever jo også litt etter det :happy: Happy humping :joyful:

Forvirra... fikk positiv el test på morgenurin nå.. men tempdrop på 0.2 grader.. hvem av målingene/testene stoler jeg på? :hilarious: nå var jo urinen i morges myyyye mer konsentrert enn de gangene jeg testa i går.. :nailbiting:

Forvirra... fikk positiv el test på morgenurin nå.. men tempdrop på 0.2 grader.. hvem av målingene/testene stoler jeg på? :hilarious: nå var jo urinen i morges myyyye mer konsentrert enn de gangene jeg testa i går.. :nailbiting:

Jeg har lest at egget slipper etter den første positive, mens Premom regner fra Peak selv om det ikke er den første. Så blir ikke helt klok. Selv har jeg superkort topp, og egget slipper få timer etter første positive :happy:

Kanskje egget slipper hos deg i dag kanskje, kan jo gå helt opptil 36 timer fra positiv test til det slipper? Og så stiger tempen i morgen? Og da er sikkert testen negativ igjen, tror det også betyr at EL har vært :happy: Den gode nyheten er at det kanskje ikke er for sent å legge inn flere aksjer? :chicken:

Jeg har lest at egget slipper etter den første positive, mens Premom regner fra Peak selv om det ikke er den første. Så blir ikke helt klok. Selv har jeg superkort topp, og egget slipper få timer etter første positive :happy:

Kanskje egget slipper hos deg i dag kanskje, kan jo gå helt opptil 36 timer fra positiv test til det slipper? Og så stiger tempen i morgen? Og da er sikkert testen negativ igjen, tror det også betyr at EL har vært :happy: Den gode nyheten er at det kanskje ikke er for sent å legge inn flere aksjer? :chicken:

Skjønner ingenting fortsatt kjempe positiv el test.. men hadde som sagt temp drop også i dag.. :banghead: skulle ønske kroppen var litt lettere å forstå seg på.. :hilarious:

Ja er det med første positive og peak jeg ikke helt skjønner meg på.. hvilken jeg skal gå etter.. å spesielt siden det var drop åå tempen i dag.. gi meg en fasit vær så snill.. :hilarious:

Får prøve å få lagt inn aksjer i kveld, så sant jeg ikke har brukt han opp... :smiley-ashamed005

Nøttelita - 39 år - pp 1 - B 4 - el 16/7 - IKM 1/8

Back
Topp