IKM uke 30

Velkommen:Heartred Har hatt for kort lutealfase jeg også de forrige periodene bak meg, håper jo det er kroppen som tuller etter pilleslutt og at den har hentet seg inn igjen nå. Om ikke må jeg prøve å få hjelp her også. Håper på doble streker på oss også:dummy: Så får får holde seg langt vekke:shifty:

Fikk mensen tilbake i januar etter fødsel i fjor vår, og jeg ammer fortsatt mye, så håper det bare er tid som skal til her og:pompus: men om lutealfasen blir kort denne mnd også så går jeg til gyn. Får håpe syklusene våre er på lag nå:angelic:

Lurer på om El kommer tidligere en antatto_O
Dere som opplever el-slim, hvor lenge pleier det å vare?
Her startet det idag å pleier egentlig bare å vare i 2 dager. El skal jo egentlig ikke være før 21:wacky:

Ellevilleattpåklatt - 32 år - PP2 - B3 - EL 18.07 - IKM 01.08

Det blir spennende å se om vi får til noen aksjer denne perioden på tre ukers sommerferie med de store barna og svigers. :dance018

Min første post her:
Hoppetau - 33 -pp1 - b3 - el 13.07 - ikm 27.07

Ellevilleattpåklatt - 32 år - PP2 - B3 - EL 18.07 - IKM 01.08

Det blir spennende å se om vi får til noen aksjer denne perioden på tre ukers sommerferie med de store barna og svigers. :dance018
Mye det samme her. Tviler på det blir noe denne runden, satser på bedre resultater neste runde :dance008

Klarte ikke følge ta-det-som-det-kommer-planen jeg heller gitt!
Jaggu ble det eggeløsningstester:smiley-angelic006
Så da var vi virkelig igang:smiley-bounce022

Screenshot_20210714-153249_Premom.jpg

Back
Topp