IKM uke 30

Da var alt håp om festeblødning ute, tr kom for fullt i dag 9dpo. Så da blir det time hos gyn for å få litt hjelp med den korte lutealfasen:sorry:
Lykke til alle sammen! Og gratulerer til de gravide:rolleyes:

Da var alt håp om festeblødning ute, tr kom for fullt i dag 9dpo. Så da blir det time hos gyn for å få litt hjelp med den korte lutealfasen:sorry:
Lykke til alle sammen! Og gratulerer til de gravide:rolleyes:
Samme her, er så kjedelig! Fikk wildyam i posten idag som skal prøves denne pp! Krysser fingrene for deg:Heartred

Onsdag 28/7 Har alle 4 på listen meldt om tr :mad:Masse lykke til videre:Heartred Torsdag 29/7 har vi en på lista, hvordan går det mamma15/18?:Heartred

Idag fredag 30/7 har vi 3 på lista. Bkno0811992 er gravid:Heartred Tingen har meldt tr:mad: Hvordan går det med det med deg sjøbris?:Heartred

Ble dessverre en SA denne gangen.. hcg gikk fra 73 til 45 på to dager:( hadde det på følelsen hele tiden, merkelig hvor mye den magefølelsen stemmer.. tar meg en forumpause og lader batteriene til utredning:Heartred lykke til alle sammen.

Ble dessverre en SA denne gangen.. hcg gikk fra 73 til 45 på to dager:( hadde det på følelsen hele tiden, merkelig hvor mye den magefølelsen stemmer.. tar meg en forumpause og lader batteriene til utredning:Heartred lykke til alle sammen.

Å nei, sender en stor klem ❤️

IKM i går og foreløpig ingen tegn til tr, vi er på fjelltur og får ikke teste før til ukaJeg har i utgangspunktet lite tro på denne på, da der ble lite aksjer rundt el og regner med det bare er syklusen som ikke er helt i sjakk etter spiral uttak

Her kom TR i går, så er bare å brette opp ermene og gjøre seg klar for en ny runde.

Her kom tr i dag, så da er også jeg klar for å gå løs på ny på. Gratulerer til alle med positive tester❤️ Alle andre krysser fingre for en haug med positive tester neste pp

Tr her

Back
Topp