Så tissetrengt når jeg våkna at eg glemte å teste fortsatt høy temp i dag, føler tappen er lukket.. men har født før så har jo alltid "litt" åpning..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hcg er fortsatt på 11 så jeg er ikke gravid
Bare masse surr etter MA. Irritert over positiv digitaltest test 2 ggr når hcg var på 11.
Hadde skikkelig temp dropp som kanskje var EL 24/7? Men jeg var i dpo-land så tenkte ikke på å legge aksjer
Ingen tegn til TR heller.
Lykke til alle sammen
Ser streken!Hei dere
Er så forvirra så håper det er greit at jeg kaster meg inn her på tampen Er 10dpo i dag og syns jeg skimta en svaaaak svak strek på testen i dag tidlig (har hatt så stikkinger i eggstokkene at jeg bare måtte teste) Og såå fikk jeg jo blod på tann da og klarte ikke dy meg, måtte ta en på ettermiddagen også! Da kom denne svake streken med en gang Den er rosa in real life - er bare så sabla vanskelig å få tatt bilde med mobil!
Meeen så leser jeg jo at mange får skyggestreker på babyplan da - så får bare vente spent til i morgen Og jeg som er verdens mest nysgjerrige menneske
Okei nå når jeg la til bildet ser jeg jo at det nesten er umulig å se streken Men den er der
Ser den ganske godt ja tipper du er gravid jeg, men jeg har ikke erfaring med de testeneHei dere
Er så forvirra så håper det er greit at jeg kaster meg inn her på tampen Er 10dpo i dag og syns jeg skimta en svaaaak svak strek på testen i dag tidlig (har hatt så stikkinger i eggstokkene at jeg bare måtte teste) Og såå fikk jeg jo blod på tann da og klarte ikke dy meg, måtte ta en på ettermiddagen også! Da kom denne svake streken med en gang Den er rosa in real life - er bare så sabla vanskelig å få tatt bilde med mobil!
Meeen så leser jeg jo at mange får skyggestreker på babyplan da - så får bare vente spent til i morgen Og jeg som er verdens mest nysgjerrige menneske
Okei nå når jeg la til bildet ser jeg jo at det nesten er umulig å se streken Men den er der
Så leitHcg er fortsatt på 11 så jeg er ikke gravid
Bare masse surr etter MA. Irritert over positiv digitaltest test 2 ggr når hcg var på 11.
Hadde skikkelig temp dropp som kanskje var EL 24/7? Men jeg var i dpo-land så tenkte ikke på å legge aksjer
Ingen tegn til TR heller.
Lykke til alle sammen
Husk morgenurin i morgen daNegativ test i dag, 10 dpo. Testen ble tatt på formiddagen, så det var kanskje ikke stort annet å forvente. Prøver på nytt i morgen
Bilde?8-10 dpo.. skygge på testen (ikke morgen urin) mye murringer nederst i magen av og på.. litt stikking i puppene (men det har jeg hatt de andre pp også)
Huff, så dritt med MA altså Alt over 5 er vel regnet som gravid, så da slår den digitale tydeligvis ut ganske så tidlig.
@Babyshark TR kom her i dag så smått, så bare sett meg på TR. Vi ses kanskje igjen i uke 34? Tenkte jeg skulle opprette den nå om ingen andre har gjort det alt
Vis vedlegget 3620769 eller 10dpo kveldsurin. Dette er vel ingen skyggestrek?? Tydelig rosa innen tidsfristen
Takk! Kan ikke tro at det er sant. Mange månder/år med prøving! Skal kjøpe digital på torsdag, å ta det videre derifra. Har noen sa og ma bak ossDen streken ser jo helt super ut! Gratulerer!