IKM uke 30

Noen som ser noe? Blitt testetøs deluxe denne pp :hilarious: 6-8 dpo så vet det er tidlig :hilarious: tatt på ettermiddagen og ikke konsentrert urin.. :hilarious: må bare måtte :smiley-ashamed005
 

Vedlegg

  • 20210725_170205.jpg
    20210725_170205.jpg
    1 MB · Visninger: 103
I morgen skal jeg teste tror jeg… kanskje 9 dpo da men veldig usikkert.
 
Her er tr kommet som jeg trodde i går… :banghead: tullete kroppen. Skjønner ikke hvorfor syklusen plutselig endrer seg slik. Jaja, da får jeg nyte et par ferieuker med vin til kvelden før det er på’an igjen!
Håper det kommer mange flere positive tester for dere andre i neste uke:Heartred
 
Her er tr kommet som jeg trodde i går… :banghead: tullete kroppen. Skjønner ikke hvorfor syklusen plutselig endrer seg slik. Jaja, da får jeg nyte et par ferieuker med vin til kvelden før det er på’an igjen!
Håper det kommer mange flere positive tester for dere andre i neste uke:Heartred
Så kjedelig, masse lykke til i neste pp:Heartred
 
Skikkelig nervepirrende det her!
Hadde el onsdag eller torsdag og har ikm nå på lørdag. Cd22 i dag og jeg er så nervøs for at tr skal komme så lutealfasen blir for kort igjen:banghead:
Prøver å ikke tenke på det, meen.. dette er jo så altoppslukende!

Gøy å følge med på testingen her inne:D
 
Føler det er samme "noe" langt borte i dag også.. men vanskelig å få med på bildet.. :shifty: men er fortsatt tidlig, tempen er fortsatt høy så har ikke mistet håpet enda :D 7-9 dpo i dag..
 
Stirrer og stirrer på testen men nei… rart hvordan man nesten kan stirre seg til en strek altså…
 
For en drittdag. For en lurekropp. Aldri før har jeg kjent så på gravidsymptomer i en pp, var skråsikker på at nå hadde det gått.. Tr kom idag, og jeg har hatt tidenes mensensmerter uten like. Da må man bare samle sammen motet igjen til neste pp...:arghh::arghh::arghh::shifty: Arhh
 
Vi entrer ikm uke 30, første ikm dag hvor vi har 4 stk på listen inkl. Meg selv. Tr kom her idag.. Optimist1 er allerede gravid:Heartred Hvordan står det til hos honningbjørn og makr?xsmile9
 
Der kom tante rød på besøk. Ikke uventet, og når det først skulle være slik er jeg fornøyd med at det ikke ser ut som vaksinen har påvirket syklusen ;)
 
Her er tr kommet som jeg trodde i går… :banghead: tullete kroppen. Skjønner ikke hvorfor syklusen plutselig endrer seg slik. Jaja, da får jeg nyte et par ferieuker med vin til kvelden før det er på’an igjen!
Håper det kommer mange flere positive tester for dere andre i neste uke:Heartred
Da sees vi neste runde. Vi får satse på at vi står mf positive tester sammen <3
 
Jeg fikk en negativ test i går. Alle de vanlige symptomene på TR. Tar en ny test imorgen hvis TR ikke er kommet til da. Men har liten tro :rolleyes:

Lykke til alle dere andre:Heartblue
 
Da dukket TR opp, akkurat som forventet. Hadde ikke stor tro på denne PP da vi var på teltferie med barn i dagen før, og under EL:bored: Men det positive er at jeg kan få tatt vaksinen nå, så har jeg i allefall èn dose:finger:
 
Back
Topp