Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som ser noe? Blitt testetøs deluxe denne pp 6-8 dpo så vet det er tidlig tatt på ettermiddagen og ikke konsentrert urin.. må bare måtte
Jeg troooor jeg ser en svak skygge krysser fingrene for at det blir sterkere streker
I morgen skal jeg teste tror jeg… kanskje 9 dpo da men veldig usikkert.
Så kjedelig, masse lykke til i neste ppHer er tr kommet som jeg trodde i går… tullete kroppen. Skjønner ikke hvorfor syklusen plutselig endrer seg slik. Jaja, da får jeg nyte et par ferieuker med vin til kvelden før det er på’an igjen!
Håper det kommer mange flere positive tester for dere andre i neste uke
Takk!Så kjedelig, masse lykke til i neste pp
Spennende i morgem daFøler det er samme "noe" langt borte i dag også.. men vanskelig å få med på bildet.. men er fortsatt tidlig, tempen er fortsatt høy så har ikke mistet håpet enda 7-9 dpo i dag..
Spennende i morgem da
Da sees vi neste runde. Vi får satse på at vi står mf positive tester sammen <3Her er tr kommet som jeg trodde i går… tullete kroppen. Skjønner ikke hvorfor syklusen plutselig endrer seg slik. Jaja, da får jeg nyte et par ferieuker med vin til kvelden før det er på’an igjen!
Håper det kommer mange flere positive tester for dere andre i neste uke
Ble tanta på deg også ja… ses i neste gruppe jaDa sees vi neste runde. Vi får satse på at vi står mf positive tester sammen <3