Babyshark
Glad i forumet
VelkommenHenger meg på her også da jeg har IKM enten 25/7 eller 26/7
Makr - 32 - PP2 (etter MA) - B2 - EL 10/7-12/7 - IKM 25/7-26/7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenHenger meg på her også da jeg har IKM enten 25/7 eller 26/7
Makr - 32 - PP2 (etter MA) - B2 - EL 10/7-12/7 - IKM 25/7-26/7
Velkommen Har hatt for kort lutealfase jeg også de forrige periodene bak meg, håper jo det er kroppen som tuller etter pilleslutt og at den har hentet seg inn igjen nå. Om ikke må jeg prøve å få hjelp her også. Håper på doble streker på oss også Så får får holde seg langt vekkeBabyonemoretime - 30 - PP3 - B2 - EL23/7 - ikm31/7
Endelig ny ikm gruppe å henge i Sist pp testa jeg etter el og oppdaget at den ikke kom før cd21 og så kom mensen på cd29. Har vanligvis syklus på 23-26 dager så mye kluss Med altfor kort lutealfase forrige pp så er jeg spent på om det samme skjer denne pp så jeg må søke hjelp
Håper på mange doble streker her inne
Astrantia - 32 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13-14/7 - IKM ca 28/7
Jeg har visst ikke IKM i «min» gruppe uke 29 Etter SA nummer to har kroppen brukt litt lenger tid enn vanlig, men i morges var EL-testen positiv. Endelig!
Vis vedlegget 361205
Velkommen hit Ingen tegn til el her heller, veldig frustrerende når man går å venter..Tror jeg bare kan melde meg inn her jeg også! Kommer fra ikm 29, men ingen tegn til el så langt.
prøvernr3-36- pp 2 (1 etter ma)-B3- el (?)-ikm(?)
Astrantia - 32 - PP2 (etter SA) - B1 - EL 13-14/7 - IKM ca 28/7
Jeg har visst ikke IKM i «min» gruppe uke 29 Etter SA nummer to har kroppen brukt litt lenger tid enn vanlig, men i morges var EL-testen positiv. Endelig!
Vis vedlegget 361205
VelkommenBettispagetti - 29 - PP2 - B3 - EL 13/7 - IKM 27/7
VelkommenSjøbris - 29 - PP 3 - B1- EL 16.7 - IKM 30.7
Velkommen Første gang vi prøver her også da første var en overraskelse, både spennende og frustrerende å være prøvereMamima - 31 - pp1 - B3 - EL 21/7(?) IKM 31/7
Helt forumfersk! Har 2 barn fra før, men første gang vi prøver på gjørs holdt jeg på og si
Litt usikker på syklus da det ikke er lenge siden mensen kom tilbake etter minstemann kom i fjor
Tror ikke jeg blir å teste etter EL, men tar det heller som det kommer
1 DPO i dag. Er så bekymret....kjenner absolutt ingen krampe eller murring sammenlignet med forrige eggløsning i mai da jeg ble gravid, men mistet (MA). Hadde så mange symptomer sist: oppblåst, kvalm, vonde kramper på venstresiden eggstokk.
Flere som har opplevd dette?
Jeg hadde slike symptomer etter EL forrige pp, men da var jeg ikke gravid.. men tr kom tidligere enn forventet. Ut ifra egen erfaring ville jeg tenkt at det er normalt med lite symptomer den første uken etter el. De to forrige svangerskapene mine har jeg ikke kjent noe før en uke etter el.. da har det kommet snikende murring i magen, tretthet osv ila uken mot ikm.1 DPO i dag. Er så bekymret....kjenner absolutt ingen krampe eller murring sammenlignet med forrige eggløsning i mai da jeg ble gravid, men mistet (MA). Hadde så mange symptomer sist: oppblåst, kvalm, vonde kramper på venstresiden eggstokk.
Flere som har opplevd dette?
Velkommen Testet ikke forrige periode og synes egentlig det var herlig, men kjente også til den testelysten som snek seg frem innimellom..Tar livet som det faller seg - 31 - PP4 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 16-18/7 - IKM 1/8
Tester ikke etter el denne perioden i håp om å ikke stresse så mye, men kjenner lysten til å dra frem termometeret er stort selv om jeg liksom skulle slappe heeeelt av denne pp..
VelkommenPrøver meg her. Ferdig med første mens forrige uke etter spiral uttak men gambler på å gå rett i gammel syklus
Mamma15/18 - 34- PP1- B3 -EL 17/7(?) - IKM 29/7(?)
Jeg hadde slike symptomer etter EL forrige pp, men da var jeg ikke gravid.. men tr kom tidligere enn forventet. Ut ifra egen erfaring ville jeg tenkt at det er normalt med lite symptomer den første uken etter el. De to forrige svangerskapene mine har jeg ikke kjent noe før en uke etter el.. da har det kommet snikende murring i magen, tretthet osv ila uken mot ikm.
Poenget mitt er at det nødvendigvis ikke trenger å være et dårlig tegn
Godt å bare lufte tankene… å det hjelper å være flere som tenker det samme krysser fingrene for at det går veien!Takk for gode ord har hatt mange tanker i hele dag og har tenkt likt som deg. Håper og krysser fingrene på at det går rette veien denne gang
Litt lang tekst her men jeg blir ikke heelt klok på denne el min her om dagen. Grunnet ferie på alle i hus her hjemmet har el testingen vert ganske så sløv. Har blitt tatt litt sånn i farten her og der, ulike klokkeslett og uten full blære. Toppen av det hele glømte jeg testene når vi var på tur i helga, så mellom fredags kveld-søndags kveld har jeg ikke testet (CD 14-16) Jeg har alltid kjent når jeg har el for har mye smerter/oppblåst og hele pakka, noe jeg ikke kjente til i helgen så regnet ikke med at el var da.(pleid å hatt el mellom 16-18 tidligere) Testene igår og idag kan nesten ikke bli mer blenda...Ingen av testene har fått mer en 0,20 på premom verken før helga eller etter. Som dere ser på bildet av forrige syklus så var det stigning på testene flere dager før peak, før den gikk sakte nedover igjen. Jeg har også fulgt med på pulsen gjennom syklusene, den pleier å stupe når mens kommer, holde seg lav en stund før den stiger et par dager før el for så å stige helt frem til mens igjen. Pulsen min begynte å stige rett før helga og stege jevnt helt til idag, da tok den et skikkelig stup ned..ikke opplevd før. Hva tror dere, kan jeg ha hatt el i helga alikevell med en kort topp? Noen som til vanlig har el smerter, men plutselig ikke har det en syklus?? litt frustrert om el ikke har vert da vi ikke ser hverandre på noen dager nå..