Babyshark
Glad i forumet
Det er jo så spennende å følge med! Gøy å være igangKlarte ikke følge ta-det-som-det-kommer-planen jeg heller gitt!
Jaggu ble det eggeløsningstester
Så da var vi virkelig igang
Vis vedlegget 361289
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så spennende å følge med! Gøy å være igangKlarte ikke følge ta-det-som-det-kommer-planen jeg heller gitt!
Jaggu ble det eggeløsningstester
Så da var vi virkelig igang
Vis vedlegget 361289
Kjenner meg igjen..sier hele tiden at denne perioden skal jeg slappe av, ikke stresse osv.. Lettere sagt enn gjort..
Trur el mysteriet mitt er løst. Såklart skal el være forsinket når det ikke passer. Fikk myyye el slim igår kveld + stikkninger. Hatt kraftige el smerter inatt/idag, fikk en sterk test tidligere idag men var ikke heelt positiv, å seff så er jeg nå TOM for tester... Var sikker på jeg hadde flere. El sikkert idag/imorgen da.. Håper aksjelegging natt til idag holder i mål fordeom, er vell fortsatt litt sjans om det skulle bli 2-3 dager før el? Mistet jo selv mye av håpet da
VelkommenJUNIBLOMSTEN- PP ?- B1- EL 14/15.07 - IKM 28.07
Ja jeg har lest litt og kommet frem til at 2 dager før el så har du veldig gode sjanser..men jeg føler jo jeg mister noen ekstra sjanser fordeom.. Har i utgangspunkte en følelse på at det ikke går denne månden, og har begynt å forberede meg på neste periode..Min forrige graviditet som endte i SA ble det sex på en torsdag og el mest sannsynlig lørdag eller søndag..
Minste hos meg aner jeg ikke når jeg hadde el men hadde bare sex 1 gang #uhell
Ja jeg har lest litt og kommet frem til at 2 dager før el så har du veldig gode sjanser..men jeg føler jo jeg mister noen ekstra sjanser fordeom.. Har i utgangspunkte en følelse på at det ikke går denne månden, og har begynt å forberede meg på neste periode..
Min forrige graviditet som endte i SA ble det sex på en torsdag og el mest sannsynlig lørdag eller søndag..
Minste hos meg aner jeg ikke når jeg hadde el men hadde bare sex 1 gang #uhell
Trur el mysteriet mitt er løst. Såklart skal el være forsinket når det ikke passer. Fikk myyye el slim igår kveld + stikkninger. Hatt kraftige el smerter inatt/idag, fikk en sterk test tidligere idag men var ikke heelt positiv, å seff så er jeg nå TOM for tester... Var sikker på jeg hadde flere. El sikkert idag/imorgen da.. Håper aksjelegging natt til idag holder i mål fordeom, er vell fortsatt litt sjans om det skulle bli 2-3 dager før el? Mistet jo selv mye av håpet da
Ja det er sant det, har bare hatt en dårlig følelse for denne perioden fra starten av Men må bare holde på håpet endaNei nei nei, du må ikke miste motet allerede.. aaaaalt for tidlig for det
Er det ikke typisk at det klaffer når man minst venter det da?
Min EL ble så forsinket denne måneden, sikkert kluss etter SA-en (+muligens fra vaksinen?), men passet heldigvis ypperlig siden vi først var på ferie hos svigers, og så har de feriert hos oss noen dager etter det Men testen ble jo bråpositiv, så vi rakk «bare» legge inn aksjer på to fertile dager, men kjørte til gjengjeld på to ganger i går Kan ikke huske sist det skjedde
Hos meg verker det mye rundt eggstokk dagene etter eggløsning vertfallHatt vondt nede på høyre side av magen i hele dag.. tenker kanskje det er eggstokken. Det murrer/er ubehagelig. Kjenner det sitter en plass, ikke vondt ellers. Appen sier el 13/7, altså i går. Det stemmer godt med eggløsningsslim og mangel på det idag. Kan ha vært 12/7 også.. men er sikker på at el har vært. Merker alltid på kroppen når det skjer. Har noen erfaring med vondt i eggstokk etter eggløsning?
Pleier aldri å ha vondt etterpå, men godt å høre at det ikke trenger å være noe unormaltHos meg verker det mye rundt eggstokk dagene etter eggløsning vertfall
Joda så neida... tempa i dag også, å fant såklart en el test jeg trodde jeg hadde brukt.. og tappen er enda høyere og enda mer åpen i dag..
Oioi, nå nærmer det seg
Høres kjent ut Yngstemann kom også til på 1 "forsøk" 2 dager etter jeg var sikker på jeg hadde hatt el. Men jaggu ble jeg flyttet 2 dager på OUL