Muumimamma
Glad i forumet
Fikk 30 g-tester i postkassen i dag skal prøve å ikke bruke opp alle haha. 4-5dpo i dag. Starter vell 7dpo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er vell sånn ca 3Dpo, 1 uke til testing! Klarer jeg å holde meg frem til det da?..
Ja enig i den, har ikke så voldsomt mange tester liggende hjemme. Planen er vente med å teste til 10dpo da jeg har fått tr da de siste gangene..Sist testet jeg vell 9 og følte jeg så noe så ble skuffet når tr kom like etter Får jeg sterke symptomer/føler at det har klaffet tester jeg kaanskje 9dpo nå da..det er så vanskelig å vente! Men så lenge jeg ikke blir skuffet over negativt test, så tør jeg begynne tidlig blir ikke skuffet før sånn 12 dpo.. da begynner de negative testene å gå inn på meg
Samme her! Testa fra 5dpo forrige pp, men tenker som deg å vente til 7dpo nå. Er jeg skikkelig flink venter jeg til 10dpo, men kan ikke skrive det som et mål - viljestyrken er ikke eksisterende når det kommer til testingFikk 30 g-tester i postkassen i dag skal prøve å ikke bruke opp alle haha. 4-5dpo i dag. Starter vell 7dpo!
7 dpo e innenfor det bare for å ha dempet på testetrangen, haha. Synes det er gøy å teste selv om jeg ikke forventer strek så tidlig.. merkelig med detSamme her! Testa fra 5dpo forrige pp, men tenker som deg å vente til 7dpo nå. Er jeg skikkelig flink venter jeg til 10dpo, men kan ikke skrive det som et mål - viljestyrken er ikke eksisterende når det kommer til testing
Ja enig i den, har ikke så voldsomt mange tester liggende hjemme. Planen er vente med å teste til 10dpo da jeg har fått tr da de siste gangene..Sist testet jeg vell 9 og følte jeg så noe så ble skuffet når tr kom like etter Får jeg sterke symptomer/føler at det har klaffet tester jeg kaanskje 9dpo nå da..
Ja, men når jeg først begynner kan det fort ryke en morgen og en kveld det er gøy å teste samtidig som det er frustrerende å få en strek og ikke to.. l oss håpe dette er siste pp7 dpo e innenfor det bare for å ha dempet på testetrangen, haha. Synes det er gøy å teste selv om jeg ikke forventer strek så tidlig.. merkelig med det
Krysser fingrene for at el er rett rundt hjørnet!! Kommer nok nå når du har hatt elslim et par dager allerede. TvitviCD14 og fortsatt blenda el tester her! Elslim de siste to-tre dager Håper el kommer snart så jeg ikke får altfor kort lutealfase igjen, da har vi jo ikke sjans
Frustrert ja
Det gjør jeg også! Her murrer det også godt i venstre side(gjorde det sist også) men nå har jeg hatt noen tak i ryggen/nede i bekkene også som jeg ikke hadde sist. Alle nye ting som blir notert gir jo håpSynes jeg får nye symptomer hver pp nå er jeg begynt å skrive opp alt, så jeg kan se tilbake og ikke få forhåpninger hver måned idag har jeg skrevet at jeg har hadd litt murringer på Venstre side nedentil.. hva nå enn det betyr
Spennende! Hvordan er følelsen?7 dpo, og testkjøret er i gang
Spennende! Hvordan er følelsen?
Veeeldig! Dpo 4 her og føler dagene går bakover omtrendt.. Har brukt så lang tid for å venne meg til tanken på å gå gravid, og nå er jeg så utholdmodig på å bli gravid..Synes dagene begynner å gå sakte nå 5dpo… flere som er uttålmodige? Håper det blir mange spirer som sitter denne ikm uken
Gøy å se at testingen er startet i denne gruppa! Nå nermer vi oss noe her7 dpo, og testkjøret er i gang
Synes dagene begynner å gå sakte nå 5dpo… flere som er uttålmodige? Håper det blir mange spirer som sitter denne ikm uken