IKM uke 30

Jeg er vell sånn ca 3Dpo, 1 uke til testing! Klarer jeg å holde meg frem til det da?..:excited001

det er så vanskelig å vente! Men så lenge jeg ikke blir skuffet over negativt test, så tør jeg begynne tidlig :hilarious: blir ikke skuffet før sånn 12 dpo.. da begynner de negative testene å gå inn på meg :banghead:

det er så vanskelig å vente! Men så lenge jeg ikke blir skuffet over negativt test, så tør jeg begynne tidlig :hilarious: blir ikke skuffet før sånn 12 dpo.. da begynner de negative testene å gå inn på meg :banghead:
Ja enig i den, har ikke så voldsomt mange tester liggende hjemme. Planen er vente med å teste til 10dpo da jeg har fått tr da de siste gangene..Sist testet jeg vell 9 og følte jeg så noe så ble skuffet når tr kom like etter:arghh: Får jeg sterke symptomer/føler at det har klaffet tester jeg kaanskje 9dpo nå da..:angelic:

Fikk 30 g-tester i postkassen i dag:laughing001 skal prøve å ikke bruke opp alle:angelic: haha. 4-5dpo i dag. Starter vell 7dpo!
Samme her! Testa fra 5dpo forrige pp, men tenker som deg å vente til 7dpo nå. Er jeg skikkelig flink venter jeg til 10dpo, men kan ikke skrive det som et mål - viljestyrken er ikke eksisterende når det kommer til testing:joyful::banghead:

Samme her! Testa fra 5dpo forrige pp, men tenker som deg å vente til 7dpo nå. Er jeg skikkelig flink venter jeg til 10dpo, men kan ikke skrive det som et mål - viljestyrken er ikke eksisterende når det kommer til testing:joyful::banghead:
7 dpo e innenfor det:rolleyes: bare for å ha dempet på testetrangen, haha. Synes det er gøy å teste:facepalm: selv om jeg ikke forventer strek så tidlig.. merkelig med det:rolleyes:

Ja enig i den, har ikke så voldsomt mange tester liggende hjemme. Planen er vente med å teste til 10dpo da jeg har fått tr da de siste gangene..Sist testet jeg vell 9 og følte jeg så noe så ble skuffet når tr kom like etter:arghh: Får jeg sterke symptomer/føler at det har klaffet tester jeg kaanskje 9dpo nå da..:angelic:

Synes jeg får nye symptomer hver pp :hilarious: nå er jeg begynt å skrive opp alt, så jeg kan se tilbake og ikke få forhåpninger hver måned ;) idag har jeg skrevet at jeg har hadd litt murringer på Venstre side nedentil.. hva nå enn det betyr :p

7 dpo e innenfor det:rolleyes: bare for å ha dempet på testetrangen, haha. Synes det er gøy å teste:facepalm: selv om jeg ikke forventer strek så tidlig.. merkelig med det:rolleyes:
Ja, men når jeg først begynner kan det fort ryke en morgen og en kveld:p det er gøy å teste samtidig som det er frustrerende å få en strek og ikke to.. l oss håpe dette er siste pp:Heartred

CD14 og fortsatt blenda el tester her! Elslim de siste to-tre dagero_O Håper el kommer snart så jeg ikke får altfor kort lutealfase igjen, da har vi jo ikke sjans:arghh:
Frustrert ja:banghead:

Synes jeg får nye symptomer hver pp :hilarious: nå er jeg begynt å skrive opp alt, så jeg kan se tilbake og ikke få forhåpninger hver måned ;) idag har jeg skrevet at jeg har hadd litt murringer på Venstre side nedentil.. hva nå enn det betyr :p
Det gjør jeg også! Her murrer det også godt i venstre side(gjorde det sist også) men nå har jeg hatt noen tak i ryggen/nede i bekkene også som jeg ikke hadde sist. Alle nye ting som blir notert gir jo håp :angelic:

Synes dagene begynner å gå sakte nåo_O 5dpo… flere som er uttålmodige? Håper det blir mange spirer som sitter denne ikm uken:love7

7 dpo, og testkjøret er i gang :hilarious:

Vedlegg

• 7D35CE75-55DD-47FA-B71A-B3075DB233D2.jpeg
    7D35CE75-55DD-47FA-B71A-B3075DB233D2.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 80
Spennende! Hvordan er følelsen?

Kanskje min roligste pp hittil.. prøvd å ikke tenke så mye på det, og leve normalt fram til positiv test. Men jeg må jo si at håpet fallet for hver pp.. men nå skal ikke jeg klage.. dette er kun min 3 pp :hilarious: men sååå jeg håper på to streker de neste dagene!!

Synes dagene begynner å gå sakte nåo_O 5dpo… flere som er uttålmodige? Håper det blir mange spirer som sitter denne ikm uken:love7
Veeeldig! Dpo 4 her og føler dagene går bakover omtrendt.. Har brukt så lang tid for å venne meg til tanken på å gå gravid, og nå er jeg så utholdmodig på å bli gravid..:shifty:xsmile9

5DPO her, tror jeg! FF er usikker på EL siden tempen steg samme morgen som jeg fikk positiv test. Har måttet overstyre manuelt. Og i dag fikk jeg tidenes laveste temp 5DPO. Mistenker det kommer av lite søvn og alkohol i går :angelic: Har ikke så veldig troa egentlig, virker som kroppen er litt ulage etter SA-en fortsatt. Kommer til å teste 9DPO :happy:
DE2303F1-BF3F-4BB5-9DC2-A3866521E5EF.jpeg

Back
Topp