IKM uke 30

8 dpo, og helt blenda.. må vel smøre meg med litt tålmodighet :hilarious: Når det et sagt merker jeg ingenting på kroppen, så tviler vel på at dette et pp’en det skal sitte for oss.

Fremdeles veldig tidlig! Krysser fingrene for deg!

Har nå gitt opp håpet denne pp.. :hilarious: en app sier el var lørdag, ff sier søndag og så har jammen premom satt i dag til el.. så er alt fra el til 2 dpo i dag.. :hilarious: fikk ikke lagt inn aksjer i helga.. siste var torsdag kveld.. satser på i dag om premom skulle ha rett.. :rolleyes: Men kjenner optimismen min sank til det minimale i dag da tempen hadde steget.. :wtf:

I går hadde jeg ikke troa i det hele tatt, i dag er jeg litt mer optimistisk. Har sammenliknet grafen fra sist det klaffet, og ser ut som tempen nærmer seg likt som da :happy: (rosa er nå, grønn er gravidgrafen).

Kom igjen egg, fest deg :smiley-angelic001
CD64E9D1-6409-418E-B0F7-8A984050810B.jpeg

Edit: Om jeg justerer etter cover line i tillegg ser det enda bedre ut? :wideyed:
CC1E88A7-40C0-4AB9-94C5-F95AFF3A118D.jpeg

Last edited:
Usikker på om det er jeg som har utviklet streksyn, eller om det kan være en liten strek her? Skygge kanskje? :banghead:

Vedlegg

• 7DE5990E-7D3E-449B-885A-ED30BFEAA231.jpeg
    7DE5990E-7D3E-449B-885A-ED30BFEAA231.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 83
  • B053BF0F-FED4-4599-9EA7-F32CC0CA1DA9.jpeg
    B053BF0F-FED4-4599-9EA7-F32CC0CA1DA9.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 85
I går hadde jeg ikke troa i det hele tatt, i dag er jeg litt mer optimistisk. Har sammenliknet grafen fra sist det klaffet, og ser ut som tempen nærmer seg likt som da :happy: (rosa er nå, grønn er gravidgrafen).

Vis vedlegget 361526

Edit: Om jeg justerer etter cover line i tillegg ser det enda bedre ut? :wideyed:
Vis vedlegget 361530

Spennende! Håper egget fester seg ja! 7 dpo i dag og jeg hadde også en skikkelig festedipp. Litt småmurring i magen. Er så spent! :nailbiting:

Vis vedlegget 361526

Vis vedlegget 361530

Ser absolutt lovende ut :D

Spennende! Håper egget fester seg ja! 7 dpo i dag og jeg hadde også en skikkelig festedipp. Litt småmurring i magen. Er så spent! :nailbiting:

Veldig spennende :nailbiting: Litt småstøl i magen her som har vært et tegn tidligere, men har startet på progesteron som jeg har lest kan gi samme symptomer som graviditet, så tegnene ikke helt til å stole på :wacky: Er vel egentlig litt for tidlig å merke noe, sist noterte jeg symptomer, da startet det så smått 7DPO :woot:

Testekjøret i gang, kveld 6/7dpo:rolleyes::rolleyes: måtte bruke opp noen babyplan fra sist PP. Får bare skygger på disse..

Vedlegg

• BF9EC14B-73BA-48DD-8129-B36CDE5051AA.jpeg
    BF9EC14B-73BA-48DD-8129-B36CDE5051AA.jpeg
    711,5 KB · Visninger: 69
Så det jeg og. Morsomt om det skulle klaffe likt for oss begge.
Jeg er ikke gammel, men har venner og nær familie som har prøvd lenge, så tar ikke sjansen på at det skal gå like lett denne gangen som med lillebror. Søsteren min har prøvd på nummer 2 i snart 2 år liksom og hun er yngre enn meg :sorry:
Ja, krysser fingrene for oss begge! Greit å være ite i litt god tid når damilie har brukt tid ja..

Enig, Hadde lett valgt fødsel fremfor graviditet!:woot: Og jeg hadde egentlig en lett graviditet også, så jeg er redd for at jeg misliker det enda sterkere om jeg sliter mye med kvalme og vondter itillegg..:arghh: Men kan ikke ta sorger på forskudd, det er jo så verdt det tilslutt! Og hvem vet, kanskje jeg liker å gå gravid nå:woot:
Håper det blir bedre å gå gravid for deg denne gangen da:love7

7 dpo: kjenner metallsmak i munnen og har forferdelig vondt i korsryggen. Føler meg veldig oppblåst. Husker jeg hadde metallsmak i munnen når jeg var gravid med nr. 2(2017) så måtte sjekke appen når jeg registrerte det og det var 7 dpo da og :woot:
Flere som kjenner på symptomer?

Veldig spennende :nailbiting: Litt småstøl i magen her som har vært et tegn tidligere, men har startet på progesteron som jeg har lest kan gi samme symptomer som graviditet, så tegnene ikke helt til å stole på :wacky: Er vel egentlig litt for tidlig å merke noe, sist noterte jeg symptomer, da startet det så smått 7DPO :woot:

Kan jeg spør hvorfor du går på progesteron?

Jeg våknet igår kveld rett etter jeg hadde lagt meg av noen smerter i livmor området jeg ikke har lagt merke til tidligere pp. Mye murringer igår som jeg har hatt før, men nå var det som det strålte nedover på sidene/ned mot beinet. Har også mye luftsmerter og en følelse av å være dårlig i magen, når jeg egentlig har forstoppelse...:confused: 6Dpo idag..la dagene til testing fyke avgårde.. Hvordan er det med dere andre, noen symptomer?

Last edited:
Back
Topp