IKM uke 30

Jeg våknet igår kveld rett etter jeg hadde lagt meg av noen smerter i livmor området jeg ikke har lagt merke til tidligere pp. Mye murringer igår som jeg har hatt før, men nå var det som det strålte nedover på sidene/ned mot beinet. Har også mye luftsmerter og en følelse av å være dårlig i magen, når jeg egentlig har forstoppelse...:confused: 7Dpo idag..la dagene til testing fyke avgårde.. Hvordan er det med dere andre, noen symptomer?

1 dpo eller 3 dpo her.. men det er det ingen som vet.. :hilarious: kan iallefall si at el har vært.. var så varm i natt at halvparten hadde vært plenty.. så håper litt at tempen ikke stiger mye mer.. :hilarious:

9 dpo.. blenda. Om jeg skikkelig legget godsiden til så er det kaaanskje en skygge på tidligtesten, men er nok bare det det er, skygge :(

Vedlegg

• B1CB4643-1F9A-4382-AAC9-B385A4053632.jpeg
    B1CB4643-1F9A-4382-AAC9-B385A4053632.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 80
Ja! Ser :D Oioioi! :woot: Og den ser rosa ut og?

8DPO var tidlig, det hjelper ikke mot testetrangen min at folk får strek nå :nailbiting: Første test ryker torsdag her :)

Å nå ble jeg glad:woot: Takk alle sammen. Håper på flere positive streker fra dere alle nå:Heartred Skulle egentlig vente til 10 dpo for det var da jeg fikk positiv sist gang. Bare fikk en trang til å teste meg i morges og ble så sjokket når streken kom før tiden gikk ut.

Er ganske overveldet av følelser nå....hvis det er slik at vi klarte å bli gravid rett etter MA'en:wideyed:
Vet dere når jeg kan dra til legen for å måle HCG-verdier?

Klarte ikke å vente.. 7dpo. Helt blenda, men det er jo alt for tidlig:hilarious: er dog småkvalm og øm i brystene.. begynte i går kveld. Lov å håpe:D

Vedlegg

• 41A22C1E-89DC-4DE8-A3B5-2DF6E436CF19.jpeg
    41A22C1E-89DC-4DE8-A3B5-2DF6E436CF19.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 57
Klarte ikke å vente.. 7dpo. Helt blenda, men det er jo alt for tidlig:hilarious: er dog småkvalm og øm i brystene.. begynte i går kveld. Lov å håpe:D

Det er i alle fall alt for tidlig å gi opp :D

Den symptomjakten er til å bli gal av altså :wacky: Synes jeg kjenner «stølhet» der nede som jeg gjorde sist, i tillegg var jeg på do i natt, noe jeg heller ikke pleier :nailbiting::woot: Bytter mellom å ha veldig troa og ikke håp i det hele tatt :hilarious: Så spennende å følge med på deres tester enn så lenge da :joyful:

Det er i alle fall alt for tidlig å gi opp :D

Den symptomjakten er til å bli gal av altså :wacky: Synes jeg kjenner «stølhet» der nede som jeg gjorde sist, i tillegg var jeg på do i natt, noe jeg heller ikke pleier :nailbiting::woot: Bytter mellom å ha veldig troa og ikke håp i det hele tatt :hilarious: Så spennende å følge med på deres tester enn så lenge da :joyful:
Gir ikke opp, men måtte bare prøve å ta en for å slutte å tenke på det:rolleyes:
Vet, tar alle symptomer på høyeste alvor. Høres jo ut som du også har noen symptomer som kan være reelle da. Når skal du teste?:D

Back
Topp