IKM uke 30

Kan kanskje skimte noe på det nederste bilde? :pompus:
Aner ikke hvor i dpo-land jeg er…. Syklus er fullstendig på avveie siden desember! Da tok jeg ut spiralen. Hadde en mens i februar, var gravid fra mars-20 mai da jeg mistet i ma…. Så nå bare håper jeg :p:D

Aner ikke hvor i dpo-land jeg er…. Syklus er fullstendig på avveie siden desember! Da tok jeg ut spiralen. Hadde en mens i februar, var gravid fra mars-20 mai da jeg mistet i ma…. Så nå bare håper jeg :p:D

Trist at du mistet:Heartred siden du ikke vet hvor mange dpo du er så er jeg sikker på at du har testet for tidlig;) bare test videre hver morgen og vi krysser fingrene for at TR ikke kommer. Håper sammen med deg:smiley-angelic003

Jeg våknet idag med tidenes negative innstilling.. Jeg fikk mensenfølelsen( Jeg vet den kan komme når man er gravid også, det kjente jeg ekstremt på sist) Men har bare ikke troa denne gangen:eek:Itillegg fikk jeg melding på mobilen at nå nermet mensen seg snart :shifty: Så jeg har meldingen til legen klar om tr dukker opp snart om at lutealfasen min er for kort.. 7 Dpo idag, tenkte å teste på lørdag. Kanskje jeg ryker av en test fredags kveld også. Er den blenda blir jeg nok å forberede meg til tr og neste pp..:arghh: Blir nok en drituke neste uke om jeg må starte på jobb med mensensmerter:shifty: Dagens utblåsning fra frøken positiv her :rolleyes:

Er det bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? :nailbiting: Men synes ikke den ser rosa ut!

Vedlegg

• E6D9CB32-DDEA-4171-9EC9-351D1FA01877.jpeg
    E6D9CB32-DDEA-4171-9EC9-351D1FA01877.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 87
Jeg er 10 dpo idag :) må prøve en digital før jeg tror på noe. Skal egentlig ta vaksine i morgen, men hvis denne streken fortsetter så vet jeg ikke om jeg tør…

Så spennende! :excited001Jeg fikk positiv CB digital 11 dpo sist graviditet. Hmmm... jeg hadde ringt og utsatt vaksinen. Jeg gjorde det selv forrige uke og forklarte at jeg er midt i venteperiode for å vite om jeg er gravid. De var veldig skjønne og forsto situasjonen min. De sa jeg bare skulle ringe og avtale ny time når jeg var klar for det.
Venter spent på oppdatering :Heartred

Jeg våknet idag med tidenes negative innstilling.. Jeg fikk mensenfølelsen( Jeg vet den kan komme når man er gravid også, det kjente jeg ekstremt på sist) Men har bare ikke troa denne gangen:eek:Itillegg fikk jeg melding på mobilen at nå nermet mensen seg snart :shifty: Så jeg har meldingen til legen klar om tr dukker opp snart om at lutealfasen min er for kort.. 7 Dpo idag, tenkte å teste på lørdag. Kanskje jeg ryker av en test fredags kveld også. Er den blenda blir jeg nok å forberede meg til tr og neste pp..:arghh: Blir nok en drituke neste uke om jeg må starte på jobb med mensensmerter:shifty: Dagens utblåsning fra frøken positiv her :rolleyes:

Frøken positiv som våkna her også.. :smiley-ashamed005 er 2-4 dpo og har rett og slett gitt opp.. ingen mensenfølelsen, men en rar følelse bare.. kjenner jeg meg selv rett når jeg vet at jeg kan være 4 dpo nå så blir det jo mulighet for å teste til helga for og roe ned testetrangen.. :rolleyes: samtidig er jeg overbevist om at det ikke har gått å tenker det er unødvendig hele greia.. :yuck:

Back
Topp