Aner ikke hvor i dpo-land jeg er…. Syklus er fullstendig på avveie siden desember! Da tok jeg ut spiralen. Hadde en mens i februar, var gravid fra mars-20 mai da jeg mistet i ma…. Så nå bare håper jegKan kanskje skimte noe på det nederste bilde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke hvor i dpo-land jeg er…. Syklus er fullstendig på avveie siden desember! Da tok jeg ut spiralen. Hadde en mens i februar, var gravid fra mars-20 mai da jeg mistet i ma…. Så nå bare håper jegKan kanskje skimte noe på det nederste bilde?
Aner ikke hvor i dpo-land jeg er…. Syklus er fullstendig på avveie siden desember! Da tok jeg ut spiralen. Hadde en mens i februar, var gravid fra mars-20 mai da jeg mistet i ma…. Så nå bare håper jeg
Her kom mensen 9 dager for tidlig (!!!!!) Så da får vi prøve igjen da...
Så kjipt! Masse lykke til på neste pp, håper virkelig det klaffer daHer kom mensen 9 dager for tidlig (!!!!!) Så da får vi prøve igjen da...
Jeg kan kanskje se noe på det nederste, men ikke noe på det øverste.Helt blenda….. eller?…… må ha utviklet streksyn i jakten på en nr tre jeg tåler sannheten altså
Er det bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Men synes ikke den ser rosa ut!
Veldig sterk for å være skyggestrek syns jeg. Heier på deg <3Er det bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Men synes ikke den ser rosa ut!
Den ser veldig positiv ut for meg
Veldig sterk for å være skyggestrek syns jeg. Heier på deg <3
Jeg så den me engang!Spennende, hvor mange Dpo?Er det bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Men synes ikke den ser rosa ut!
Jeg så den me engang!Spennende, hvor mange Dpo?
Jeg er 10 dpo idag må prøve en digital før jeg tror på noe. Skal egentlig ta vaksine i morgen, men hvis denne streken fortsetter så vet jeg ikke om jeg tør…
Syns absolutt den er blitt sterkere ja!Er det bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Men synes ikke den ser rosa ut!
Jeg våknet idag med tidenes negative innstilling.. Jeg fikk mensenfølelsen( Jeg vet den kan komme når man er gravid også, det kjente jeg ekstremt på sist) Men har bare ikke troa denne gangenItillegg fikk jeg melding på mobilen at nå nermet mensen seg snart Så jeg har meldingen til legen klar om tr dukker opp snart om at lutealfasen min er for kort.. 7 Dpo idag, tenkte å teste på lørdag. Kanskje jeg ryker av en test fredags kveld også. Er den blenda blir jeg nok å forberede meg til tr og neste pp.. Blir nok en drituke neste uke om jeg må starte på jobb med mensensmerter Dagens utblåsning fra frøken positiv her
Er det bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Men synes ikke den ser rosa ut!
Oioi, dette kan vel ikke være skyggestrek som er så sterk?
Oi! Det var voldsomt Krysser fingrene for at det er festeblødning jeg (Men kanskje for tidlig for det også egentlig?)