IKM uke 30

Det håper jeg ikke… for det er grusomt hvis testene kan gi så mye streker og være negativ :( men man vet jo ikke..

Har hatt en "skygge" som var mye mer rosa og sterkere med et annet merke men tror heller det var noe som var feil med testene da.. men når dine har blitt sterkere kan det da ikke være skygge mener jeg.. :Heartred når tenker du å ta digital? :joyful:

:Heartred:Heartred:Heartred

Vedlegg

• 1672A208-BDCC-45BD-8CE3-E59A47CF3EFC.jpeg
    1672A208-BDCC-45BD-8CE3-E59A47CF3EFC.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 95
Frøken positiv som våkna her også.. :smiley-ashamed005 er 2-4 dpo og har rett og slett gitt opp.. ingen mensenfølelsen, men en rar følelse bare.. kjenner jeg meg selv rett når jeg vet at jeg kan være 4 dpo nå så blir det jo mulighet for å teste til helga for og roe ned testetrangen.. :rolleyes: samtidig er jeg overbevist om at det ikke har gått å tenker det er unødvendig hele greia.. :yuck:
Ja er grusom denne ventetiden.. Hvorfor kunne man ikke bare fått vite det med engang:eek::eek: Istedet for å gå 2 uker hvor humøret og håpet går opp og ned om hverandre:oops:

Ja er grusom denne ventetiden.. Hvorfor kunne man ikke bare fått vite det med engang:eek::eek: Istedet for å gå 2 uker hvor humøret og håpet går opp og ned om hverandre:oops:

Ja er virkelig ikke noe for meg disse 2 ukene.. la meg og tenkte at "3 dpo, 4-5 dager til jeg kan starte galskapen og alt er gått bra.." våknet og var overbevist om at det ikke har gått denne pp.. :banghead: var el lørdag er det jo litt sjans for at det har gått med sex sent torsdag kveld.. var el søndag tenker jeg løpet er litt kjørt med sex på mandag.. var el på mandag slik premom mener er det jo innafor med sex mandagen.. altså, det er SÅ mye tanker og grubling hele tiden her.. :confused005

Ja er virkelig ikke noe for meg disse 2 ukene.. la meg og tenkte at "3 dpo, 4-5 dager til jeg kan starte galskapen og alt er gått bra.." våknet og var overbevist om at det ikke har gått denne pp.. :banghead: var el lørdag er det jo litt sjans for at det har gått med sex sent torsdag kveld.. var el søndag tenker jeg løpet er litt kjørt med sex på mandag.. var el på mandag slik premom mener er det jo innafor med sex mandagen.. altså, det er SÅ mye tanker og grubling hele tiden her.. :confused005
Samme her, fikk bare lagt inn akjser 2-3 dager før el.. Føler jo sjansen er mindre..men ser mange har blitt gravid opptil 5dager før el så sjansen er jo der uansett :angelic: Vi får krysse fingrene:Heartred

Samme her, fikk bare lagt inn akjser 2-3 dager før el.. Føler jo sjansen er mindre..men ser mange har blitt gravid opptil 5dager før el så sjansen er jo der uansett :angelic: Vi får krysse fingrene:Heartred

Krysser fingre og alt som kan krysses for oss begge at det var nok.. og at det dukker opp 2 fine streker hos oss :Heartred når jeg ble gravid sist (uhell) Men som endte i sa.. hadde vi sex en torsdag og regner med el var i helga en gang.. hadde første mens dag en søndag.. :dontknow

Krysser fingre og alt som kan krysses for oss begge at det var nok.. og at det dukker opp 2 fine streker hos oss :Heartred når jeg ble gravid sist (uhell) Men som endte i sa.. hadde vi sex en torsdag og regner med el var i helga en gang.. hadde første mens dag en søndag.. :dontknow

Men da kan det jo virke som han har noen utholdende svømmere da :D Har troa!

Stoler ikke på babyplan sine, men der er «noe» på den nederste tatt nå. Øverste fra i dag tidlig. 8/9 dpo:nailbiting:

Vedlegg

• 2EDE19A0-67E6-482F-A5A2-45B3C197F9AE.jpeg
    2EDE19A0-67E6-482F-A5A2-45B3C197F9AE.jpeg
    484,4 KB · Visninger: 92
Back
Topp