IKM uke 30

:nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 2FA15B8D-96C9-45E4-B930-A442D5CFD074.jpeg
    2FA15B8D-96C9-45E4-B930-A442D5CFD074.jpeg
    646,1 KB · Visninger: 110
9DPO og svaaak skyggestrek i dag (ikke rosa). Tør ikke juble før den blir sterkere, det kan være jeg har litt hcg igjen fra SA-en :nailbiting: Murrer voldsomt i magen da! Kanskje bare spent :angelic:
1FC95FCD-11E0-4F19-957D-07254955ADFF.jpeg

71F6DFDF-E735-4E04-AE7D-7234BDC885F0.jpeg

Dette er sist test jeg tok 9.juli for å teste ut hcg-en. Dessverre ble bilde tatt litt sent, så den er tørket. Ikke så lett å sammenlikne:
59812DF7-0BFD-4E1C-A23E-AF769BBA13C2.jpeg

9DPO og svaaak skyggestrek i dag (ikke rosa). Tør ikke juble før den blir sterkere, det kan være jeg har litt hcg igjen fra SA-en :nailbiting: Murrer voldsomt i magen da! Kanskje bare spent :angelic:
Vis vedlegget 361728
Vis vedlegget 361729

Dette er sist test jeg tok 9.juli for å teste ut hcg-en. Dessverre ble bilde tatt litt sent, så den er tørket. Ikke så lett å sammenlikne:
Vis vedlegget 361730
Det ser jo lovende ut da! Håper det er babystrek:Heartred Kan nesten ikke vente med å teste selv. Er selv 9 dpo imorgen, har lyst å teste da men redd det er litt tidlig:angelic:

Vis vedlegget 361728
Vis vedlegget 361729

Vis vedlegget 361730

Jeg ser noe på begge testene, muligens sterkere enn den som var tatt 9.juli:woot:
Er fortsatt tidlig da. Krysser fingrene for at strekene blir sterkere i morgen :Heartred tenker du å ta blodprøve snart?

Jeg ser noe på begge testene, muligens sterkere enn den som var tatt 9.juli:woot:
Er fortsatt tidlig da. Krysser fingrene for at strekene blir sterkere i morgen :Heartred tenker du å ta blodprøve snart?

Foreløpig plan er å følge med på strimmeltestene :) Tenker at hcg-en øker ganske fort når den først setter i gang :happy: Så jeg tror det skal være tydelig om streken blir tydeligere og rosa de kommende dagene :happy:

Endelig har FF satt kryss, så da vet jeg når IKM er :)

Nuuni - 36 - PP15 - B3 - EL 17/07 - IKM 31/07

Det ser jo lovende ut da! Håper det er babystrek:Heartred Kan nesten ikke vente med å teste selv. Er selv 9 dpo imorgen, har lyst å teste da men redd det er litt tidlig:angelic:

Håper det ❤️ Jeg fikk ikke positiv før 10DPO sist, så vet jo at det er litt tidlig i dag, men tester selv allikevel :hilarious: Har du mange tester liggende og ikke blir for skuffet om den er negativ, så er det vel bare å kjøre på? :p

Håper det ❤️ Jeg fikk ikke positiv før 10DPO sist, så vet jo at det er litt tidlig i dag, men tester selv allikevel :hilarious: Har du mange tester liggende og ikke blir for skuffet om den er negativ, så er det vel bare å kjøre på? :p
Nei jeg har bare 2 tidligtester nå...håper de jeg har bestilt kommer i postkassen på mandag:angelic: vurderer å teste fredag/søndag :angelic:

9 dpo i dag og negative banking g-tester. Har ikke tidligtester.. jeg håpper den blir positiv de kommende dagene. Har mensmuring fra 7dpo

Back
Topp