TakkJa, det var egentlig det jeg ville frem til At det fort kan være begynnelsen på noe som brått blir
rosa strek allerede i morgen Håper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkJa, det var egentlig det jeg ville frem til At det fort kan være begynnelsen på noe som brått blir
rosa strek allerede i morgen Håper!
Jaaa herregud!!Synes den har blitt tydeligere jeg!
Det DER må være strek! Hvor mange dpo?
Det ser jo lovende ut da! Håper det er babystrek Kan nesten ikke vente med å teste selv. Er selv 9 dpo imorgen, har lyst å teste da men redd det er litt tidlig9DPO og svaaak skyggestrek i dag (ikke rosa). Tør ikke juble før den blir sterkere, det kan være jeg har litt hcg igjen fra SA-en Murrer voldsomt i magen da! Kanskje bare spent
Vis vedlegget 361728
Vis vedlegget 361729
Dette er sist test jeg tok 9.juli for å teste ut hcg-en. Dessverre ble bilde tatt litt sent, så den er tørket. Ikke så lett å sammenlikne:
Vis vedlegget 361730
9/10 er kvalm og uggen. IiikDet DER må være strek! Hvor mange dpo?
9DPO og svaaak skyggestrek i dag (ikke rosa). Tør ikke juble før den blir sterkere, det kan være jeg har litt hcg igjen fra SA-en Murrer voldsomt i magen da! Kanskje bare spent
Vis vedlegget 361728
Vis vedlegget 361729
Dette er sist test jeg tok 9.juli for å teste ut hcg-en. Dessverre ble bilde tatt litt sent, så den er tørket. Ikke så lett å sammenlikne:
Vis vedlegget 361730
Tror ikke på det før etter ikm.. men takk! Har ikke digital, fortsetter bare med strimler tror jegJeg ser helt klart 2 sterke streker! Gratulerer! Skal du prøve med digitaltest?
Jeg ser noe på begge testene, muligens sterkere enn den som var tatt 9.juli
Er fortsatt tidlig da. Krysser fingrene for at strekene blir sterkere i morgen tenker du å ta blodprøve snart?
Det ser jo lovende ut da! Håper det er babystrek Kan nesten ikke vente med å teste selv. Er selv 9 dpo imorgen, har lyst å teste da men redd det er litt tidlig
Nei jeg har bare 2 tidligtester nå...håper de jeg har bestilt kommer i postkassen på mandag vurderer å teste fredag/søndagHåper det Jeg fikk ikke positiv før 10DPO sist, så vet jo at det er litt tidlig i dag, men tester selv allikevel Har du mange tester liggende og ikke blir for skuffet om den er negativ, så er det vel bare å kjøre på?
Nei jeg har bare 2 tidligtester nå...håper de jeg har bestilt kommer i postkassen på mandag vurderer å teste fredag/søndag
9 dpo i dag og negative vanlig g-tester. Har ikke tidligtester.. jeg håpper den blir positiv de kommende dagene. Har mensmuring fra 7dpo
9 dpo i dag og negative vanlig g-tester. Har ikke tidligtester.. jeg håpper den blir positiv de kommende dagene. Har mensmuring fra 7dpo
Velkommen hitEndelig har FF satt kryss, så da vet jeg når IKM er
Nuuni - 36 - PP15 - B3 - EL 17/07 - IKM 31/07