Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo.. ikke antydning til to streker enn så lenge håper det kommer etter hvert. Gikk gjennom hvordan det var forrige svangerskap..Fikk ikke positiv gtest før etter ikm da. Må bare holde troen oppe til ikm!
Sniker. Går ikke an å være tydeligere! Gratulerer! At folk går på «optimistisk» isteden for «vinner» er en gåte for meg.
Hehe. Håper det går veien denne gangen…Sniker. Går ikke an å være tydeligere! Gratulerer! At folk går på «optimistisk» isteden for «vinner» er en gåte for meg.
Hadde denne slått ut på digital tror dere?
Jepp! Jeg fikk Gravid 1-2 uker på svakere strek enn den testen
Har du testet mer i dag? Eller fått bestilt blodprøve?
Ja. Tok blodprøve i dag og venter spent på den tok en CB test i ettermiddag som viste kryss. Ikke helt knallblå strek, men jeg er bare glad for at jeg kunne se kryss. Tok ikke bilde. Skal ta en ny i morgen.
Så forresten temp.grafen din og den ligner veldig på min. Spent på dine tester i morgen, håper det blir sterkere strek
Første test 9 Dpo var blenda.. Håper virkelig det var for tidlig, har fått opp håpet veldig det siste døgnet. Håper virkelig ikke jeg får tr imorgen Dpo 10 som sist
Syns absolutt den stigningen der er bra! Gratulerer så mye11dpo to nederste. Tror det er grei stigning siden i går, så da tørr jeg å settes på gravid på 3.gangen må det vell gå bra?
Kanskje di øker ikveld/imorgen, tar vell 2dager for hcg og doble seg mener jeg å ha lest Synes vertfall streken så sterk ut så krysser fingreneIkke noe fremgang her, fortsatt bare «noe»:
Vis vedlegget 361818
I går:
Vis vedlegget 361817
edit: ikke se på «vedlagte filer», får ikke fjernet de. Har lagt begge bildene i selve posten
TakkSyns absolutt den stigningen der er bra! Gratulerer så mye
SerEr det noe på den her, eller bare ønsketenkning? 10dpo…