Babyshark
Glad i forumet
YES, gratulerer11dpo to nederste. Tror det er grei stigning siden i går, så da tørr jeg å settes på gravidpå 3.gangen må det vell gå bra?
![]()
Det SKAL gå bra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YES, gratulerer11dpo to nederste. Tror det er grei stigning siden i går, så da tørr jeg å settes på gravidpå 3.gangen må det vell gå bra?
![]()
Det SKAL gå bra

TakkYES, gratulererDet SKAL gå bra
![]()

for bare håpe det. Nok motgang nå

Jeg ser!Er det noe på den her, eller bare ønsketenkning? 10dpo…
Fine testerKlarer ikke slutte teste jeg12 dpo idag..
gratulerer! Vi ligger ganske likt i løypa
Har klart å holde testetankene borte nesten 1 døgn.. maks 6 dpo i dagmeeen våknet tidligere enn jeg pleier, legger dere da inn den redigerte/kalkulerte tempen?

Er det noe på den her, eller bare ønsketenkning? 10dpo…

11dpo to nederste. Tror det er grei stigning siden i går, så da tørr jeg å settes på gravidpå 3.gangen må det vell gå bra?
![]()

Ikke noe fremgang her, fortsatt bare «noe»:
Vis vedlegget 361818
I går:
Vis vedlegget 361817
edit: ikke se på «vedlagte filer», får ikke fjernet de. Har lagt begge bildene i selve posten![]()
hold ut og test videre. Så lenge TR ikke har ankommet så er det håp
Er det noe på den her, eller bare ønsketenkning? 10dpo…

11 dpo, venter fortsatt på svar fra blodprøve
Er helt tom for babyplan strimler så får ikke sjekket stigning. Syns "CB hurtig påvisning" ga skikkelig skummel svak strekblæh. Må bare holde ut
![]()

Egentlig skal man legge inn den justerte tempen, men jeg pleier å legge inn det som står, enda jeg vet det er feil![]()

For noen nervepirrende dager! Hvis du kan sjekke på Fürst får du vel vite ganske snart?![]()
Fine testergratulerer! Vi ligger ganske likt i løypa
![]()
har du tatt digital? Så spent på når jeg kan få 2-3 på digital.Dropper digital denne gangen. Sjekker bare videre stigning tror jegSpennendehar du tatt digital? Så spent på når jeg kan få 2-3 på digital.

Velkommen skal du væreDa melder jeg meg inn her
Coleus2022 - 37 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 13/14.07 (usikker) - IKM 27.07
Har liten tro på denne PP da vi dro på ferie 12.07. med telt og tre barn Men har i noen dager nå hatt veldig ømme og spente bryster. Det kan jeg ha rundt mens også, men synes det er litt tidlig nåTok en test i dag da vi skal på konsert i morgen, den var blenda, så bekreftet egentlig det jeg tror. Men samtidig er det noe som får meg til å tro at jeg bare har testet for tidlig. Jaja, det er bare å konkludere med at denne prøvingen gjør meg skrullete
Håper denne gruppen får maaaange positive tester i dagene som kommer

Svar fra Fürst: HCG på 11off, dette hjalp ikke så veldig. Syns det var så lavt. Skal ta blodprøve igjen på mandag for å sjekke stigning
![]()
Krysser alt jeg har for stigning de neste dagene