Babyshark
Glad i forumet
YES, gratulerer Det SKAL gå bra11dpo to nederste. Tror det er grei stigning siden i går, så da tørr jeg å settes på gravid på 3.gangen må det vell gå bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YES, gratulerer Det SKAL gå bra11dpo to nederste. Tror det er grei stigning siden i går, så da tørr jeg å settes på gravid på 3.gangen må det vell gå bra?
Takk for bare håpe det. Nok motgang nåYES, gratulerer Det SKAL gå bra
Jeg ser!Er det noe på den her, eller bare ønsketenkning? 10dpo…
Fine tester gratulerer! Vi ligger ganske likt i løypaKlarer ikke slutte teste jeg 12 dpo idag..
Har klart å holde testetankene borte nesten 1 døgn.. maks 6 dpo i dag meeen våknet tidligere enn jeg pleier, legger dere da inn den redigerte/kalkulerte tempen?
Er det noe på den her, eller bare ønsketenkning? 10dpo…
11dpo to nederste. Tror det er grei stigning siden i går, så da tørr jeg å settes på gravid på 3.gangen må det vell gå bra?
Ikke noe fremgang her, fortsatt bare «noe»:
Vis vedlegget 361818
I går:
Vis vedlegget 361817
edit: ikke se på «vedlagte filer», får ikke fjernet de. Har lagt begge bildene i selve posten
Er det noe på den her, eller bare ønsketenkning? 10dpo…
11 dpo, venter fortsatt på svar fra blodprøve
Er helt tom for babyplan strimler så får ikke sjekket stigning. Syns "CB hurtig påvisning" ga skikkelig skummel svak strek blæh. Må bare holde ut
Egentlig skal man legge inn den justerte tempen, men jeg pleier å legge inn det som står, enda jeg vet det er feil
For noen nervepirrende dager! Hvis du kan sjekke på Fürst får du vel vite ganske snart?
Fine tester gratulerer! Vi ligger ganske likt i løypa
Dropper digital denne gangen. Sjekker bare videre stigning tror jegSpennende har du tatt digital? Så spent på når jeg kan få 2-3 på digital.
Velkommen skal du væreDa melder jeg meg inn her
Coleus2022 - 37 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 13/14.07 (usikker) - IKM 27.07
Har liten tro på denne PP da vi dro på ferie 12.07. med telt og tre barn Men har i noen dager nå hatt veldig ømme og spente bryster. Det kan jeg ha rundt mens også, men synes det er litt tidlig nå Tok en test i dag da vi skal på konsert i morgen, den var blenda, så bekreftet egentlig det jeg tror. Men samtidig er det noe som får meg til å tro at jeg bare har testet for tidlig. Jaja, det er bare å konkludere med at denne prøvingen gjør meg skrullete
Håper denne gruppen får maaaange positive tester i dagene som kommer
Svar fra Fürst: HCG på 11 off, dette hjalp ikke så veldig. Syns det var så lavt. Skal ta blodprøve igjen på mandag for å sjekke stigning