IKM uke 30

Klarer ikke slutte teste jeg :hilarious: 12 dpo idag..

Vedlegg

• 20393203-9265-4008-AFBE-AD18324AA1C8.jpeg
    20393203-9265-4008-AFBE-AD18324AA1C8.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 78
11 dpo, venter fortsatt på svar fra blodprøve :nailbiting:
Er helt tom for babyplan strimler så får ikke sjekket stigning. Syns "CB hurtig påvisning" ga skikkelig skummel svak strek :arghh: blæh. Må bare holde ut:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20210723_060854.jpg
    20210723_060854.jpg
    3 MB · Visninger: 86
11 dpo, venter fortsatt på svar fra blodprøve :nailbiting:
Er helt tom for babyplan strimler så får ikke sjekket stigning. Syns "CB hurtig påvisning" ga skikkelig skummel svak strek :arghh: blæh. Må bare holde ut:smiley-angelic001

For noen nervepirrende dager! Hvis du kan sjekke på Fürst får du vel vite ganske snart? :nailbiting:

Da melder jeg meg inn her

Coleus2022 - 37 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 13/14.07 (usikker) - IKM 27.07

Har liten tro på denne PP da vi dro på ferie 12.07. med telt og tre barn Men har i noen dager nå hatt veldig ømme og spente bryster. Det kan jeg ha rundt mens også, men synes det er litt tidlig nå‍♀️ Tok en test i dag da vi skal på konsert i morgen, den var blenda, så bekreftet egentlig det jeg tror. Men samtidig er det noe som får meg til å tro at jeg bare har testet for tidlig. Jaja, det er bare å konkludere med at denne prøvingen gjør meg skrullete

Håper denne gruppen får maaaange positive tester i dagene som kommer

Da melder jeg meg inn her

Coleus2022 - 37 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 13/14.07 (usikker) - IKM 27.07

Har liten tro på denne PP da vi dro på ferie 12.07. med telt og tre barn Men har i noen dager nå hatt veldig ømme og spente bryster. Det kan jeg ha rundt mens også, men synes det er litt tidlig nå‍♀️ Tok en test i dag da vi skal på konsert i morgen, den var blenda, så bekreftet egentlig det jeg tror. Men samtidig er det noe som får meg til å tro at jeg bare har testet for tidlig. Jaja, det er bare å konkludere med at denne prøvingen gjør meg skrullete

Håper denne gruppen får maaaange positive tester i dagene som kommer
Velkommen skal du være:happy:

Svar fra Fürst: HCG på 11:nailbiting: off, dette hjalp ikke så veldig. Syns det var så lavt. Skal ta blodprøve igjen på mandag for å sjekke stigning:bag:

Svar fra Fürst: HCG på 11:nailbiting: off, dette hjalp ikke så veldig. Syns det var så lavt. Skal ta blodprøve igjen på mandag for å sjekke stigning:bag:

Alt over 5 er vel gravid, men ikke så lett å vite etter SA/MA :nailbiting: Krysser alt jeg har for stigning de neste dagene :dummy::dummy1:

Back
Topp